hoitoajan pidennys tarhassa? miten?

Vierailija

lähinnä, että vaativatko minulta jotain tarkkaa selitystä/ dokumenttia, miksi lapseni tarvitsisi esim. 1/2-1 tunnin lisähoitoa?

.. totuus on se, että haluaisin ehtiä käymään kaupassa, ja heittämään kamat kotiin ja kaappeihin ihan rauhassa, ennenkuin haen lapsen.. käyn siis töissä, ja maksan 100e/kk hoitomaksua.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Ihmiset elävät nykyään niin itsellistä elämää, lähisukulaisetkin, että ihan turha on pyytää apua keltään. Mekin ollaan autettu ystäviämme pyyteettömästi eikä yhtä ainutta tuntia olla saatu lasta hoitoon ikinä. Ihan turha puhua omasta syystä, se ei tod. ole aina oma syy.

Vierailija

Olen ollut yh siitä asti kun kuopus oli parikuinen. Mulla ei ole autoa ja tarhamatkaa on 15 km. Silti mä en ole koskaan tarvinnut mitään pidennyksiä lasteni hoitoaikaan, jotta voisin viedä tavarat kotia tai käydä kaupassa.

Opettaa ne lapset niin, että voi heidän kanssaan käydä ongelmitta ostoksilla. Minä ainakin yritän aina mennä heti hakemaan lapsia, jos vaikka pääsisin aiemminkin töistä.

Vierailija

että 2-vuotias on kiinni äidissä. Ja tarhapäivän jälkeen kaikki 2-vuotiaat on kiinni äidissä, jos vähänkään ovat normaaleja.

Tuo päivä on oikeasti jo nyt ihan järkky tuonikäiselle. En kyllä suosittele ainakaan sen pidentmäistä.

Vierailija

juu, p*skaa satoi niskaan:))

mutta olisihan se pitänyt arvata ja jättää kysymättä.

.. jos te muut mammat olette tosiaan tuollaisia haukkuvia ja nälviviä, toisten " ahdingoista" nauttivia, en ole siis menettänyt mitään, etten ole teihin esim. puistossa tullut tutustumaan.. onneksi.

taidan elää jatkossakin ihan yksin, ja onnellisena siitä, ettei ole ketään:))

ap

Vierailija

kauppareissu parantaa sun elämääsi huomattavasti niin pyydä pidennystä. Mulla on aina karmea kiire hakea lapseni pois tarhasta kun on niin ikävä, että en ihan ymmärrä.

Vierailija

se saattaa teidän sosiaalisten, sukulaisten ympäröimien maailman parhaiden äitien olla vaikea ymmärtää, mutta joillain vain EI OLE KETÄÄN.

minulla esim. EI OLE sukulaisia.

EIKÄ lapsiperheellisiä ystäviä. itseasiassa 3 ystävää.

lapsen isä EI ole kuvioissa.

sosiaalivirastoon EN mene ruikuttamaan apua, vaan haluan pärjätä omillani. en koe olevani mikään loppuunpalanut, mutta oma hengähdystauko vaikka keskellä toria seisten tekemättä mitään auttaisi jaksamaan.

ja--mielestäni, kun lapsi on äidissä niin kiinni, olisi lapselle mukavempaa olla se hemskutin puolituntinen hoidossa tarhassa pidempään, kuin heivata hänet jonkun toisen hoitotädin luo..

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat