Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ilmotti just että se haluaa erota.

Vierailija

Ei halua mihinkään parisuhdeterapiaan, perheneuvolaan tms. koska ne ei kuulemma meidän tilanteessa ratkaise mitään. Minä olen toisella puolella suomea sukulaisista ja kavereista. Täällä on vain mies ja lapsi ja huono työpaikka. Oon niin shokissa etten edes itke. En tiedä mitä tekisin, mulla ei oo enää muuta kuin lapsi (mies sanoi että sen saan kun itse tekee niin paljon töitä ettei paljon häntä näe).

Kommentit (6)

Vierailija

En voi uskoa että tää tapahtu mulle, mun mielestä meillä meni kaikki ihan ok. Elettiin ihan normaalia arkea, en vaan tiedä mitä mies siltä arjelta oikein halusi

Vierailija

-pura eron syyt miehesi kanssa, jotta tiedat miten toimia tulevaisuudessa etka jaa vellomaan menneisyydessa

- iloitse siita, etta paaset perheesi luokse ja saat pitaa lapsesi

- ela paiva kerrallaan. Aika parantaa haavat. Klisee, mutta niin totta. Valilla tulee takapakkeja, mutta jossain vaihessa sina loydat itsellesi jotain parempaa. Usko pois :)

Vierailija

Et tiedä mitä mies haluaa?? Kuka nyt ei tiedä millanen kumppani on?

Kannattaa mennä sinne perheneuvolaan.

Jos sää jatkossa olet samanlainen että " kuvittelet" kaiken olevan hyvin, ettekä juttele niin millasia kuvittelet jatkossa ihmissuhteiden olevan?

Sitä kutsutaan parisuhteen hoitamiseksi että jutellaan, suunnitellaan ja jos on huono aika niin mennään jutteleen semmosen ihmisen kanssa joka ei ole puolueellinen kummallekaan ja joka osaa kysellä teiltä asioista enempi. Jos teette kaikkenne suhteen hyväksi eikä mikään auta niin on hyvä lopettaa mutta ei todellakaan kannata lopettaa ilman että edes yrittää.

Koska kai se syy on hyvä tietää? Vai onko tää syy nyt sitten automaattisesti miehessä? Vai molemmissa? Sussa? Hoitakaa nyt hyvät ihmiset eronne kunnolla, varsinkin kun on lapsikin!

Vierailija

Huomenna soitat kotipuoleen ja kerrot vanhemmille mitä on käynyt, sitten selvität miten saat kämpän ja pakkaat itsesi ja lapsesi maitojunaan

Uusimmat

Suosituimmat