Mikä on pettämistä?

Vierailija

Onko pettämistä pelkästään seksi? Vai onko suuteleminen tai pelkkä halaaminen pettämistä? Onko kuitenkin vielä pahempaa, jos toinen henkilö (ei oma puoliso) täyttää ajatukset ja saa aikaan kovan kaipuun vieraaseen kainaloon, vaikka sekstailua ei ole tapahtunutkaan?

Missä menee mielestäsi pettämisen raja?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Itsekin koen liikkuneeni harmaalla alueella. Ei seksiä, suutelua, hieman vain olkapään hyväilyä tanssiessa ja kaksi pientä, nopeaa pusua kaulalle. Mutta se ajatus, se ajatus... Se kova halua painautua toisen syliin ja käpertyä turvaan.

Omassa suhteessa ei sinänsä ole mikään pielessä. Kahdenkeskinen aika vain on ollut kortilla viime aikoina. Mieheltä saisi hellyyttä, kun vain tajuaisi pyytää. Miksi en tajunnut ajoissa...?

Vierailija

Suosittelisin tuossa tilanteessa panostamaan aktiivisesti omaan parisuhteeseen ja etsimään läheisyyttä sieltä. Kyllä se ihastus ajan kanssa haalistuu. :)

5

Vierailija

ja toivoo kumppaninsa noudattavan samaa. Mutta jokaisella on vastuu, että rajat on terveet, eikä ahdistavat ja oikeasti toisen elämää rajoittavat.

Sellainen käytös, jolla loukkaa toista on mielestäni pettämistä. Mä en ymmärrä miksi joku kaipaa jonkun kanssa jotain säätöjä, jos elää parisuhteessa.

Rajoittava mustasukkaisuus ei ole myöskään tervettä. Se on ahdistavaa ja henkistä väkivaltaa. Kyllä ihmisten kuuluu osata ihan itse kantaa vastuu itsestään ja teoistaan. Toivon kaikkiin suhteisiin avoimmuutta.

Vierailija

Onko normaalia avioliitossa elävälle, että uusia, pieniä ihastuksia tulee aina silloin tällöin? Ihastuksista pääsee aina ylitse, kun antaa ajan kulu, mutta kovin raskasta se on haudutella sitä ihastumista päässään.

Vierailija

on kyse vain pienestä ihastumisesta? Ihastumisia on tullut ja mennyt ennenkin, mutta nyt kun tapaa kohteen päivittäin, on se unohtaminen vähän vaikeampaa. Mitään rakkaus-/seksisuhdetta en kaipaa/kaivannut, vaan olisin vain halunnut hetken viettää toisen miehen kainalossa. Levätä, jutella, hengähtää omasta elämästä...

Vaihtamalla ei mies parane, sen tiedän. Omaa mieltä kaivelee ja ahdistaa. Apua...

Vierailija

Meillä avoin suhde niin ei paljoa haittaa jos panee toista naista.

Mutta minun ja mieheni yhteinen mielipide on että pettämistä on kun yhteiset säännöt rikotaan. Ja se rajahan on sitten jokasella eri!

Jos et halua että mies tanssii toisten kanssa, suutelee kaulaan/suulle, lähettelee tekstareita jollekin.. Niin toiselle pitää tehdä selväksi omat tuntemukset. Jos kumppani ajattelee että säännöt on jees niin niitten kanssa eletään. Jos ne rikkoo niin pettää. Tietty ihmiset muuttuu, tilanteet vaihtuu ja sääntöjä kannattaa tarkastella ja jos ajattelet että sulta vaaditaan kohtuuttomia niin sekin pitää puhua läpi. Esimerkiksi jos mustasukkasuus karkaa käsistä niin toinen ei saa edes katsoa toisen sukupuolen takamuksia! Musta se on jo liioteltua, pitääkö silmät kaivaa ulos ettei katsoisi jos joku vielä pukeutuu provosoivasti että huomataan?

Vierailija

Onko pettämistä, jos on viettänyt yötä toisen luona ja mies on hipelöinyt " sieltä" ilman seksiä? Toki kiihotuin, mutta en pidä seksinä. Ei olla sen jälkeen tavattukaan, hyvä niin....

Vierailija

pahinta pettämistä on se henkinen. Siis että oikeasti rakastuu toiseen. Joku mieletön känniördäilysekoiluyhdenyönpano saattaa vielä olla anteeksiannon rajoissa (vaikkakaan en ottaisi kännäilevää miestä), mutta se, että mies kulkisi sumuisin silmin, omistaen kaikki ajatuksensa toiselle, käyttäytyen viileästi minua kohtaan, jättäisi kertomatta ajatuksistaan minulle, olisi henkisesti omistautunut toiselle. Kuolisin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat