Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuo näkijä ei kyllä oikeasti näe yhtään mitään! :D

Vierailija

Kuinko moni voi oikeasti sanoa että näkijä sanoi jotain niin henkilö kohtaista että voisit olla täysin varma että hän sai juuri sinuun yhteyden eikä vaan arvaile tai puhu " ympäri pyöreästi" ?

Minä nimittäin kysyin tuolta näkijältä suht samat kysymykset joka kerta ja sain joka kerta eri vastauksen!"

Välillä minä sain kolme lasta ja välillä kaksi jne. Välillä eroan miehestäni ja välillä menennä naimisiin. ;DD

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Jopa vastuutonta. Kuinkahan monessa kodissa nyt tapellaan näkijän vastuaksien takia. Aika monelle puhunut että ero tulee ja miehellä olis jotain seläntakana. Akat siellä nyt itkee ja miettii eroa. Näkijä pitäisi poistaa koko palstalta!

Näkijän poistaminen palstalta olisi munkin mielestäni erinomaisen positiivista.

Vastuu on kyllä silti täysin näkijän asiakkailla. Jos tosiaan on niin hölmö, että uskoo näkijää enemmän kuin itseään, ei ole paljoa tehtävissä.

Vierailija

ole tarkoituskaan nähdä. Ei tällaisessa toiminnassa oleellista ole ollenkaan se näkemisen sisältö. Tää on tällasta terapeuttista toimintaa asiakkaiden näkökulmasta. Tärkeää on siis vain se, että asiakas kokee saavansa henkilökohtaisia vastauksia. Vastausten sisällöllä ei ole merkitystä.

Vierailija

Lehdestä luin jutun, jossa pariskunta erosi tällaisen ennustajan juttujen perusteella. Nainen epäili miehellä olevan toisen naisen ja ennustaja tämän vahvisti. Lopulta he erosivat. Miehellä ei ollutkaan toista naista vaan hän oli suunnitellut venettä vaimonsa 50v-lahjaksi. Siksi oli viettänyt aikaa poissa kotoa.

Vierailija

Sanoiko näkijä mitään sellaista mitä ei voisi tietää ellei olisi näkijän lahjoja.

Ap myöntää että näkijä osasi kyllä kertoa minun luonteestani oikein, mutta muu meni kyllä aika pitkälle pieleen.

Vierailija

Jopa vastuutonta. Kuinkahan monessa kodissa nyt tapellaan näkijän vastuaksien takia. Aika monelle puhunut että ero tulee ja miehellä olis jotain seläntakana. Akat siellä nyt itkee ja miettii eroa. Näkijä pitäisi poistaa koko palstalta!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat