Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua säälitti tuo Maria.

Vierailija

Sehän oli raukka ihan sekaisin tuossa haastattelussa.

Kommentit (9)

Vierailija

silloin, kun hän yritti laulaa jotain englanninkielistä biissiä, eikä siitä tullut mitään. Minusta on aika hyvä, jos joku suomalainen/sumenruotsalainen, puolivenäläinen sanoo osaavansa englantia 100%. En usko, että osaa, vaikka sujuvasti osaisikin puhua ko. kieltä.

Vierailija

Naiset juttelivat Marian hollantilaisen poikaystävä iästä ja totesivat ykskantaan ulkomaalaisten poikien olevan kypsempiä. Pöydän ääreen istuutuivat myös Timo, Kadi, Sauli ja Maxine.

Vierailija

mutta minulla jäi tuosta tytöstä sama kuva kuin Jarkolla: aivan tyhjäpää, ei mitään järkevää sanottavaa. En tiedä vaikuttiko se, että osasi puhua suomea niin huonosti. Siellä talossahan se mökötti koko ajan, kun ei saanut olla kaiken keskipiste ja ihailun kohde. Tästä johtuen päätti, ettei hänestä pidetä ollenkaan ja heittäytyi marttyyriksi.

Vierailija

Iltalehdessä oli tämä teksti:

" Vajaan viikon BB-talossa ollut Maria koki itsensä jatkuvasti ulkopuoliseksi muiden joukossa. Hän paljasti haastattelussa juontaja Vappu Pimiälle, että hänen omat ystävänsä ovat täysin erilaisia kuin Big Brother -kilpakumppanit: hiljaisempia.

- Jos mä sanon jotain, ne tekee, Maria pamautti.

Siviilielämässä Maria tuntee olevansa johtajatyyppiä, mutta se puoli hänestä jäi BB-talossa varjoon."

Toivottavasti oppi viikon talossa olon aikana jotain.

Säälittää ne Marian kaverit, jotka ilmeisesti ovat ihan pompoteltavissa.

Maria jätti huonon kuvan itsestään BB:ssä kuten aiemmin Idolssissa. Idolssissakin oli sellainen ylimielinen.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Olisittepa itse samassa tilanteessa...

huomion keskipiste ja hiljaisten kavereiden pomo (esimerkki " jos sanon tuo juotavaa, niin tuolla talossa en olisi tiennyt jos kukaan olisi tuonut" .. Sehän sitä vituttikin alusta saakka, kun ei ollut se kuningatarmehiläinen, jonka ympärillä kaikki pörräävät, vaan olisi joutunut taistelemaan asemastaan..

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

silloin, kun hän yritti laulaa jotain englanninkielistä biissiä, eikä siitä tullut mitään. Minusta on aika hyvä, jos joku suomalainen/sumenruotsalainen, puolivenäläinen sanoo osaavansa englantia 100%. En usko, että osaa, vaikka sujuvasti osaisikin puhua ko. kieltä.

Uusimmat

Suosituimmat