Siis miksi hel****ssä tuon einarin piti jäädä taloon?!

Vierailija

Varmaan on pakko lopettaa BB:n katsominen :( Koko ajan menee kylmät väreet kun näen tai kuulen sen.

Kommentit (13)

Vierailija

Jotenkin koko olemus on tosi vastenmielinen, ääni ällöttää, vaikkei koko tyyppiä olisi näkyvissä. Itse en kestäisi tuollaista hiveltämistä hetkeäkään noin epämiellyttävältä tyypiltä. Halaaminenkin varmaan tekisi jo tiukkaa...

Vierailija

kun katselen sen ällöttäävää hipelöintiä...! YÄK!:(

Mä en ymmärrä, MIKSI noi muijat antaa sen lääppiä?!

Luin jostain palstalta, että Einari on tyyppi esimerkki ällöttävästä nörtistä, jota naiset ei edes näe miehenä... Siksi aatavat sen hiplata, koska eivät koe että " hei mies tässä nyt sivelee mua" , vaan ajattelevat hänet non-seksuaalina/homona/tmv.

...Niin, ja mitä tekee Einari? ottaa kaiken ilosta irti! halailee sen minkä ehtii, varmaan täyspäiväinen stondis päällä niin kauan kun talossa on...;) Tuskin ennen halannut muita kun äitiään...

Vierailija

jokainen teistä lopulta antautuis sille!!!! Se vaan ON NIIN SEXY!!!!!!!

Ja ne runot... I-H-A-N-I-A!!!

Eikassa on jotain samaa ihanaa kuin nykäsen matissa.

Vierailija

Einarissa ei ole mitään miehistä!

Ääni on kamala, ulkonäkö vastenmielinen, luonnekkaan ei vakuuta, niin ja ne runot- voiko kliseisempiä tapoja olla " naisen pokauksessa" kun ruonjen lausunta?

Varsinkin kun runot ovat ns. " varmoja valintoja" , eli niitä ei selvästikkään ole valittu oman persoonan/mieltymysten mukaan, vaan " näistä naiset pitää" perusteella.

No, kyllähän inhorealismi vetoaa joihinkin... Ehkä myös nro 8?;)

Vert. olikos se Madonna joka aikanaan nosti kohun " raiskaus fansasiallaan" , mutta inhorealistisella fantasiaa harva haluaa toteuttaa oikeassa elämässä!!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat