Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minusta olisi aivan järkyttävää, jos Tiina olisi raskaana ja jäisi taloon!

Vierailija

Jäisitkö sinä?

Sivut

Kommentit (50)

Vierailija

Mä olin usean viikon työmatkalla kesken raskauden. Mies kävi kerran katsomassa ja muuten puhuttiin puhelimessa. Mutta, ylläri ylläri, ihan normaali muksu sieltä putkahti.

Vierailija

kuin pyhä perhe konsanaan. sitten me vaan tuijotetaan mun mahaa ja kaikkien elämä pysähtyy just siihen ettei vaan tule mitää traumaa tulevalle vauvalle.

Vierailija

Jos saan udella niin oliko sulla menkat ihan normaalista viikolla 19 asti, vai jo ennen odotusta niin epäsäännöllinen kierto, ettät osannut odottaa olevasi raskaana? Vai miten se selvisi niin myöhään?

Vierailija

ja olin niin sekaisin, etten edes tajunnut olevan mahdollista että olisin raskaana. 100% varmaa on, etten enää koskaan lusi päivääkään :)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Musta kun raskaus on maailman tärkein asia, uuden elämän alku. ap

Juuri sellainen, joka heti plussatestin jälkeen kiusaa miehensä ja koko lähipiirinsä henkihieveriin puhumalla raskaudestaan, raskaudestaan, raskaudestaan ja raskaudestaan.

Ihan oikeasti, raskaus on tärkeä asia mutta minusta paljon tärkeämpää on se kun lapsi on vatsanahan ulkopuolella. Raskaana ollessa voi elää ihan normaalisti (tietysti tupakka ja viina ym. itsestäänselvyydet pois jättäen).

Vierailija

En minäkään ymmärrä miksi Tiina ei voisi jäädä taloon, jos olisin hänen asemassaan niin minä varmaan jäisin. Kaikki ei todellakaan ole sellaisia että tahtoisi märehtiä jotain raskausjuttua koko ajan, eikä se tee kenestäkään yhtään huonompaa äitiä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat