Minä 165/140 elämän kokoinen nainen(ei siivooja)

Vierailija

Tuolla oli keskustelu siitä, että kuka ottaisi niin ison siivoojan. Osa ottaisi ja osa ei todellakaan voisi kuvitella ottavansa "hyljettä" siivoamaan asuntoaan. Syitäkin löytyi ja osa ihan jopa viitsi vaivautua perustelemaan asiaansa, mikä on hienoa.

Niin olen iso, mutta jaksan tehdä. Teen 8h päivää työ elämässä tehdastyössä, jalkeilla olen suuremman osan aikaa ja työni on nostelu sekä kantopainotteista työtä. Kuntoni on ihan Ok siinä mielessä, eikä minulla ole sairauksiakaan. Joten senkin puolesta. Kotona jaksan siivota ja pitää kotia, jaksan koiran kanssa vielä kävelyllekkin tai vapaa-aikoina lähdemme perheemme kanssa luonto retkille. tehdessäni en huku hikeeni, enkä puuskuta.

Yleistää siis ei voi tätä ettei iso jaksa tehdä, ei voi osoittaa että sinä olet sen kokoinen sinua en palkkaisi edes lasten legoja keräämään lattialta. Jotkut kirjoittelut kirpaisi syvältä, mietin noinko ajattelevat äidit? Ovat valmiita osoittelemaan, kun ei kaikilla kuitenkaan taida olla kokemusta siitä isosta siivoojastakaan.

Aasin siltaa pitkin pääsen siihen osoittelun kautta tähän.

Niin äidit osoittavat, miettivät kun lapsikin huutaa kadulla "kato äiti vähänkö on läski ämmä tuossa" tai " kato äiti tuossa on neekeri" tai "kato tuossa on homo" sitten mietitään mistä se meijän pellava pää niin keksiikin tuollasta. Ennakkoluulot ne taitaa jyllätä, ikävää.

Kommentit (10)

Vierailija

että noilla mitoilla olisi hyvässä kunnossa tai edes tyydyttävässä.

Itsellänikin on omakohtaista kokemusta ylipainosta, joten tiedän kyllä että elämä on ylipainoisena paljon hankalampaa.

Vierailija

hikoava ja puuskuttava, että pelkäsin sen saavan syvänkohtauksen jo pelkästään imurin johdon laittamisesta.

Juu ei kiitos enää tule meille ruumiilliseen työhön hän.

terv. sen ketjun ap

Vierailija

ei nämä siivoushommat niin rankkoja ole, että hiki tulisi. Joskus kun istuu parin tunnin palavereissa on paikat pahemmin puuduksissa kuin työpäivän jälkeen.

Vierailija

Lainaus:

hikoava ja puuskuttava, että pelkäsin sen saavan syvänkohtauksen jo pelkästään imurin johdon laittamisesta.

Juu ei kiitos enää tule meille ruumiilliseen työhön hän.

terv. sen ketjun ap

Vierailija

Pakko vastata tähän vähän ilkeästi =(

Olen itse ylipainoinen, painoin pahimmillaan 115 kiloa. Nyt olen laihduttanut itseni 90 kiloon ja on muuten eroa.

Oikeasti tuo ylipaino vaikuttaa aivan kaikkeen. Niin se minäkin luulin jaksavani kaiken helposti, työt ja lenkkeilyt sekä siivoamiset. Mutta jo nyt nuo hommat on helpottunut puolella eikä tarvitse edes liioitella.

Tiedän tasan miksi ajattelet noin, niin minäkin vielä joku aika sitten. Kielsin itseäni näkemästä ylipainon haittoja arkielämässä.

Mutta tosiasia on että on paljon helpompaa ilman sitä taakkaa ja vauhti nousee puolella!

En silti väitä ettekö jaksaisi kaikkea mitä sanot, jaksat varmaan hyvinkin. Mutta tiedän että kaikki olisi sullekkin helpompaa ja kevyempää kun olisit laihempi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat