Onko muita (naisihmisiä), jotka suuttuessaan sanovat TOSI rumasti?

Vierailija

En nyt hae mitään hyväksyntää, mutta haluaisin tietää, että onko sellainen millään tavalla `normaalia`?

Mistä voisin hakea apua ongelmaani?

Kommentit (9)

Vierailija

Mitä miehesi vastaa käytökseesi?

Minun mieheni on niin kiltti, että en voisi ikinä kuvitella hänen sanovan minulle sellaista, mitä minä hänelle...

Aivan kauheaa!

ap

Vierailija

koin itse että en kiroile tms.. mutta kunnes tuli lapset niin aloin kiroilla! aivan kamalaa ja järkyttävää.. kertokaa myös muut jos keksitte keinon.. Kiroilen siis silloin kun suutun.. jotenkin olen pitänyt sanallista suuttumista pienempänä, kuin että alkaisin hajottaa tavaroita tms..

Pari kertaa nyt olen tehnyt vain niin että menen hetkeksi toiseen huoneeseen ja lasken 1,2,3,4,5 ja menen takaisin.. tämä on auttanut jo vähän että käytän sitä varmaan jatkossa..

Vierailija

Suollan kamalaa tekstiä silloin, jos minua on loukattu pahasti. Muutoin olen kuin herranterttu. Miehelleni sanoin mm. että hän on kusipäähomomutsinsanussija jne. Mutta mies oli petturi, joten siksi sanoin tällaisia rumia sanoja. Vitutti vain niin saatanasti. Erimielisyydet osaan toki hoitaa aikuismaisesti, mutta selkeä petturuus on mielestäni hyvä syy suoltaa kamalaa tekstiä.

Vierailija

minulta lähtee vähintään yhtä kaunista tekstiä miehelle, kun oikein suutun :((

Voi kun pääsisin huonosta tavasta eroon ennekuin vauva on sen verran iso, että ymmärtää mitä äiti höpisee..

Vierailija

Kokeilin viimeksi kun suutuin, mutta ei auttanut, se vaan pahensi asiaa.

Tuli oikee patouma, joka purkautui kuitenkin. Tosin miestä alko sitten jo naurattaa ku sanoin että yritin olla hiljaa etten sanois mitään, mut pitikö ärsyttää... se ihmetteli kun vaikenin kokonaan eikä älynnyt lopettaa ärsyttämistä... no ehkä ensi kerralla se muistaa että jos vaikenen, että ei jatka suututtamista...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat