Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vikingin vai eccon coretex-kengät lapselle talveksi?

Vierailija

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Vikingit huomattavasti lämpimämmät, koska niissä villasekoitevuori. Niitäkin on vähän monenmoisia, joten kannattaa katsoa, että minkälaiset ostaa.

Eccon kokonahkaiset on kans hyviä. Sen sijaan Eccon kankaisia en ehkä ostaisi ellei alle 50 euron sattuisi jostain löytymään.

Eli mun suositus:

1) hyvät Vikingit

2) Eccon täysnahkaiset

3) Eccon kankaiset

Vierailija

Ostan tytölle KAVATit. Maksavat noin 70 euroa

Viime talvena oli sellaiset ja ihan ykköset. Pysyvät hyvännäköisinä ja ehjinä. Pitävä pohja. Tyttö, vajaa 3v, sai jo viime talvena itse kengät jalkaan. Lämpimät ja vedenpitävät, pohja pitää hyvin.

Vierailija

olisi vain kokoon 30 asti.

Eli liian pieniä meillekin.

Toisaalta ne Prisman Vikingit oli kärjestä mokkaa, ei siis kunnon kumivahviketta. Ajattelin että ne kuluu aika nopeasti puhki meidän 6-vuotiaalla jos ei mitään vahviketta siinä kärjessä. Jännää, koska yleensä Vikingeissä aina ollut ne kärkivahvikkeet. Pienten Vikingeissä se oli muttei isojen, eli jotain koosta 30 ylöspäin.

Vierailija

Mun poika tarttis kokoa 35 olevat talvikengät ja Vikingejä olin ajatellut, kun siis nissä Eccoissa on se huono mokkapinta. Mun poika on jo 9 v. mutta kuluttaa kenkien kärjet alta aikayksikön, joten kumivahvike olisi tarpeen. Mitähän sitä nyt sitten keksisi...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat