Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä viikolla tunsit vauvan liikkeet ensi kertaa toista lasta odottaessasi?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (12)

Vierailija

Sellaisena pienenä kuplintana. Ja kyllä se vauva siellä mahassa ainakin ultrassa myllersi siihen malliin, että ei mikään ihme vaikka jotain tuntuisikin.

Esikoisesta oli samantapaisia tuntemuksia samoihin aikoihin. Selkeästi esikoisen liikeet alkoivat tuntua rv 18 paikkeilla.

Vierailija

Tunsin liikkeet 15 viikolla.Mulla on istukka takaseinämässä joten varmaan siksi tunnen niin aikasten.Edelliselta tunsin myös noilla viikoilla.Vauva on kova liikkumaan mulla,varsinkin iltaisin.

anna_liisa 17+5

Vierailija

Eka raskaudessa liikkeet tuntuivat 14. viikolla. Tässä toisessa raskaudessa olen tuntenut jo kaksi muljahdusta (ihan viime päivinä) ja nyt on 11. viikko. Olen muutenkin tosi herkkä kroppani viesteille.

Vierailija

ihan varma tän toisen kohdalla olin 16+2 mut jo pari viikkoa aijemminkin olin jo epäillyt tuntevani mut ajattelin et kuvittelen vaan kun ekaa odottaessa tunsin liikket vasta 20+jotain. Tää toinen vaikuttaa paljon vilkkaammalta eka onkin rauhallinen =)

Vierailija

Eka oli vilkkaampi kohdussa ja toka oli rauhallisempi.

Tämä kolmas on myös aika rauhallinen ja kunnon liikkeitä ei tuntunut paljon ennen rv 20... Istukka etuseinämässä vaimentamassa tosin.

Vierailija

Tokasta tunsin liikkeet vasta rv20 ja sittenkin tuli vielä viikon tauko, etten tuntenut mitään. On jäänyt mieleen, kun iski jo huoli ja piti käydä neuvolassa sydänäänet kuunteluttamassa ;-).

neronja & kuutonen rv 18+1

Vierailija

Ekasta tunsin liikkeet rv 18

tokasta rv 15

kolmannesta 13

ja nyt rv 10 menossa ja jännityksellä odotan, että kuinka monta viikkoa menee, ennen kuin liikkeet tuntuvat :)

Uusimmat

Suosituimmat