Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*+*+*PikkuEnskat viikkoon uuteen*+*+*

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Aloitanpa uuden pinon kun on jo kerran maanantain puolella.. ;) Tuossapa edelliset höpinät http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=93&m=11152201&p=1&tmod...

Mammis

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

[color=green]*hauuuukotus* Arttu heräsi tänään jo kuudelta! Normaalisti on niin kellontarkka poju, että 6:31-6:33 (oikeesti! viikon seurasin aamuheräämisiä, ja aina tuolla parin min välillä!!!) alkaa vasta kuulua jutustelua. No, miehen kello soi myös silloin kuudelta, joten kun olin hakenut Artun meiän sänkyyn ja antanut aamupullon, niin siirryin itse kahvia juomaan ja herra veti vielä tunnin ¿päikät¿. Kai tuo on enempi jatkumoa yöunille, kuin päiväunet¿ Kohta olis sitten vuorossa varsinaiset aamupäikät, ja silloin aion itsekin mennä nukkumaan :) Laitoin testiksi Artun äsken pinnikseen, kun yhtenä aamuna sinne ¿vahingossa¿ jopa nukahti! Laitoin sen silloin sinne vain hetkeksi, että leikkii herra Nalle Puhin kanssa, kun meen laittaa pyykit ¿ ja oli sitten nukahtanut! :) Normaalisti päivällä jos pinnikseen yrittää nukuttaa, niin alkaa heti itku ja parku¿ Mutta pakko kai se on toisen opetella siihenkin, kun ens kuussa ei äitillä enää välttämättä riitä aika joka päikkäreille nukuttaa viereen :( -Siis Artun serkkutyttö kun tulee sitten hoitoon, ja Arttu nukkuu yleensä kolmet päikät. No, jos tässä pikku hiljaa alkaa varovaisesti harjoittelemaan :)

RIIKALLE ja Jimille tervetulotoivotus takaisin ¿ Jimille tällä kertaa masun tällä puolen ;) Mä taustailin odotusaikana ahkerasti, ja muistan myös sun nimimerkin! :) Äläkä huoli siitä pituuskasvusta huomauttelusta ¿ mä ite panikoin jo muutaman kuukauden Artun kovaa painonnousua, mutta nyt se alkaa selvästi tasaantua, kun kaveri liikkuu enempi. Varmasti tuo pituuskin siitä tasaantuu. Ja toisista nyt tulee vaan metriheikkejä =) Mutta älä siis huoli. Ihme lekuri, kun vielä asian noin epämääräisesti ilmaisi! Mitä toimenpiteitä tosiaan siinä pitäis tehdä, että lapsi ei enää pituutta kasvais??? :O Ihme tyyppi¿

Vähänkö p-JUSKAN tekemä pipo näytti hienolle Kaarlolla! :) Minusta ei paljon tuohon puuhaan olisi, kässän numero 6¿

MOOLILLAKIN alkaa tuo sängyssä-kääntyily-ongelma :( Se on niin kurjaa, kun Arttu ei herää öisin muuten lainkaan, paitsi jos saa kammettua ittensä mahalleen. Tulehan sitten kertomaan, oliko unipussista apua! (Harkitsen sitä seuraavan lapsen kanssa vakavasti¿ ;D Artulle en enää viitti ostaa.)

MAMMIS oli onneks käynyt jo yöllä pinon avaamassa :) Kattelin Oonan ihanista kuvista, että samanvärinen Nubyn nokkis teillä kuin meilläkin =) Tosin meillä on myös se sininen sellainen, toinen vedelle, toinen maidolle. Ja kiitos flunssan-karkoitus-vinkeistä ¿ onneksi ei tarvinnut niihin turvautua! En olisi muuten hunaja-vinkkiä voinut edes käyttää, inhoan kyseistä tavaraa¿ ;) Ei siis asu minussa pientä Puhia, hih! Mutta flunssan alku hävisi onneksi itsestään *huh*

Nyt alkaa kuulua sitä tavanomaista väsy-itkua pinniksestä¿ En viitti antaa periksi, vaan käyn nyt välillä sitä tuttia tarjoamassa, niin muutaman kerran jälkeen sinne kyllä nukahtaa¿ Ja sitten itsekin hetkeksi unten maille =)

Pi-Ki ja Arttu ylihuomenna 6kk (hui! ja isojen puolelle siirtyminen edessä!)

Vierailija

[color=hotpink]

Terveisiä Turusta!

Oltiin pitkä viikonloppu mun vanhemmilla ja oli kivaa! Äiti ja isi oli reissussa pakoilemassa äiskän viiskymppisiä ja tehtiin miehen ja veljen kanssa valmiiksi ruuat ja kakut, kun la-illalla tulivat kotiin. Oli kyllä rentouttavaa " ulkoistaa" Lennin hoito mummulle ja vaarille ja itse makoilla ulkona paljussa juomassa olutta! Syksyn illat ja yöt on mahtavia!

Muuten taas menee Lennillä lujaa. Ihan viikossa Lenni on kehittynyt taas hirveän pyrähdyksen. Poika on ihan hiki päässä koko ajan, kun kääntyilee ja vehkaa ja kirkuu ja nauraa ja... Koko ajan pitäisi olla virikettä. Syömistä Lenni ei malta päivällä enää yhtään ja sen seurauksena yöllä syödään nykyään 4 kertaa, parin tunnin välein. Päiväunista ei meinaa tulla mitään, 30 min unien jälkeen toinen on taas kärppänä pystyssä. Kirjaimellisesti, sillä Lenni on alkanut kiskoa itseään istumaan.

Neuvolassa oltiin tänään ja ensimmäistä kertaa koen saaneeni sieltä oikeasti tukea, apua ja rohkaisua. Kerroin ihan rehellisesti, miten asiat meidän perheessä menee ja täti oli sitä mieltä, että jotain tolkkua/apua pitää löytyä. Siinä mietittiin vaihtoehtoja ja ihan hyviä juttuja tuli esille. Tuli myös hyvä mieli, kun mua sanottiin hyväksi äidiksi ja kehuttiin mun jaksamista, vaikka olen kuukausitolkulla nukkunut max. 2h pätkissä. Lenni kasvaa kuulemma ihan hyvin ja edelleen pärjää rintamaidolla (vaikka syö vain öisin...). Täti oli sitä mieltä, että Lenni on ikäisekseen kovin virkeä ja tarkka. Ei vaikuta millään tavalla kipeältä, koska on iloinen ja hymyilevä. Kiukuttelu iskee, kun toinen on niin väsynyt eikä silti saa nukuttua. Tarvisi kuulemma välttämättä tuossa iässä jo 5-6h unipätkiä öisin (nykyisen 2-3h sijaan). Ei vaan millään malta nukkua, kun käy koko ajan niin ylikierroksilla. Kortissa lukee, että poika on kuin elohopea. Siinä mä olen kyllä samaa mieltä :-)

Selasin pinoja läpi, mutta nyt ei tietenkään tule mieleen kaikkea, mitä ajattelin kommentoida. Ainakin [b]Leeniksellä ja Pi-Killä[/b] oli ollut mukavat viikonloput, hienoa!

Ja [b]Riikalle[/b] welcome back! Meillähän oli sama laskettu aika (6.4.) eikös?

Ei mutta nyt mun on pakko alkaa valmistautua illan töihin. Meen taas opetushommiin ja pitäisi valmistella illan luento, kun kerran Lenni edes hetken nukkuu! Palaillaan!

[quote]

Kesis ja Elohopea 5kk

Vierailija

[color=#8B008B]Tultiin hetki sitten avoimesta pk:sta ja nyt siellä oli jopa vähän muitakin muksuja - tosin Oonaa isompia kaikki. :) Laulettiin about 20min ja soitettiin kapuloita, vitsit kun Oonalla oli kivaa! Sitten tulikin väsymys ja neiti torkahti kun sain sen tuotua kotiin. Eli hetki aikaa surffata ennen kuin hän herää syömään ja sitten tuleekin Oonan pappa lounaalle.

MOOLI ¿ kyllä hoitoavusta kannattaa nauttia ja kivahan se on tytöllekin! :) Meillä ei olla vielä mietitty ¿talvipukeutumista¿. Meillä on ne äippäpakkauksen haalarit, pari fleecehaalaria, yksi villahaalari ja nyt näille keleille sopiva fleecetakki.

LYCKA oli päässyt joogaan! Sen jälkeen on varmasti ihana olo! Itse kävin body balancessa (vissiin 1,5 vkoa sitten) ja haluaisin NIIN mennä uudestaan. Pääsen varmaan vasta viikon päästä tiistaina. Tosiaan, pääsen aamujumppaan aina silloin kun miehellä on vapaapäivä tai sitten töihin meno myöhemmin ¿ tekee 3-vuorotyötä. Se on kyllä luksusta. En nyt muista missä päin asutte, mut Hesassa (+Espoossa) jumppia on ainakin www.stepup.fi (minilattarit) ja www.liikkula.fi ja varmasti myös työväenopistoissa + neuvolasta kannattaa kysyä & tutkia ilmoitustaulu.

PIKKU-JUSKA ¿ kurjaa kun Kaarlon nenu on tukossa.. :( Toivottavasti helpottaisi. Ja kakkaongelmaakin teillä on.. höh. Ootko neuvolasta kysynyt siitä kakan väristä ja vetelyydestä jne? Itse muistelen että se vihreys ois jonkin sortin merkki jostain allergiasta, ja siis todellakin muistelen, en oo yhtään varma..

PI-KI ¿ meillä neiti ei nukkunut eilen kuin yhdet unet 2h ja sitten oli ihan rätti illalla. Nukahti 21 aikaan. Klo 23 heräsi sitten ihan virkeänä leikkimään.. ;) plääh. Ja aamu koitti poikkeuksellisesti jo 7.30 kun Oona saattaa välillä nukkua jopa 9 asti.. höh. Mäkin vähän kauhulla odotan kellojen kääntämistä, en tosin tiedä milloin ja mihin suuntaan.. ;) Muista sit kertoa neuvolakuulumiset!

Jep, nyt taidan mennä laittamaan lounassalaattia valmiiksi.. HUI! Me lähdetään jo 1,5vkon päästä reissuun! Jänskää.. ;)

Mammis & Oona unosilla [/color] [color=red]♥[/size][/color]

iidalinnea
Seuraa 
Liittynyt19.12.2004

Heissan kaikille! Meillä on ollut niin kiireisiä päiviä tyttösen kanssa, että palstailu jäänyt tyystin. Osittain myös siksi, että viime päivinä ollut vähän hankalaa saada tyttönen unten maille päivällä. Tänään näyttäisi olevan taas parempi päivä... Ja ihan hyvä niin, koska mulla on kurkku tosi kipeä ja aika voimaton olo. Syysflunssa kai yrittää tulla kiusaksi. Kun vaan ei vauvaan tarttuisi.

Kesis, tosi hienoa että sait tukea neuvolasta! Kuulosti siltä,että tosiaan oli hyvä käynti. =) Toivotaan, että Lennin yöunet jollain konstilla alkaisivat pitenemään!

Mammis, hienoa jos olet päättänyt lähteä risteilylle! Minä olin lauantai-iltana itsekseni liikenteessä ekan kerran vähän pidempään. Lähteminen oli vaikeaa mutta mies ihanasti kannusti. Ja tosi hienosti pärjäsivät. Kun tulin kotiin, tyttönen oli unten mailla. =) Niin vaikea akuin lähteminen olikin niin teki hyvää irtautua kotoa itsekeen. Meidän vauvauinti alkoi hyvin. Oltiin altaassa melkein 25 min eikä tyttö itkaissut kuin alussa veteen mennessä. Minä sen sijaan sähläsin pukuhuoneessa kun vähän piti miettiä missä järjestyksessä järkevintä pestä ja pukea itsensä ja tyttönen. ;) Ensi kerralla sujuu ehkä vähän sutjakkaammin. =)

Lycka oli tainnut kysellä töihin palaamisesta. Haluaisin olla kotona pitkään, mutta todennäköisesti palaan töihin ensi syksynä. Ja ihan taloudellisista syistä. Tyttö olisi silloin reilusti yli vuoden. Mutta katsellaan...

Nyt menen syömään kun tytön unet tuntuu jatkuvan. Ennen nukahtamistaan oli kai tosi väsynyt kun kikatteli jalat kippurassa äidin hassutellessa. =)

Mukavaa tiistaita kaikille!

iida-linnea ja tyttönen melkein 4 kk

Vierailija

[color=green]En ehdi nyt kirjoitella, mutta käykää lukemassa tuoreimmat meitin kuulumiset isoista enskoista (viesti nro 29). Varoituksena vaan, että aika masis-viesti :( No, jospa se tästä...

Arttu siis tänään ½-vuotias!!! =)

Joten hei hei, ja kohta tavataan isojen puolella!!!!!!!

Pi-Ki ja A 6kk

Vierailija

[color=green]Siellä se vielä pieni nukkuu. Vissiin tuo sateen ääni rauhoittaa niin kivasti :)

Ja vähänkö oon pettynyt: seuraava nla-käynti on vasta 8kk iässä, sekin lääkärille =( Ja seuraavan kerran siitä vasta vuoden iässä! *nyyh* Mä niin tykkään käydä siellä, ja nyt pitää oottaa puol vuotta, että pääsee terkkarin luo taas... Ihan mälsää.

Artun näkö ja kuulo oli normaalit, ja aurinkoinen poika :) Joten SERE, ei Arttua haittaa, vaikka Mimosa nukkuukin pitkään. Jaksaa se silti vaimolleen hymyillä, oon varma ;)

Äh, nyt oon taas kuulevinani ääntä... Meen juomaan ainakin kupin teetä, jollei poika vielä herännyt. Palaan kommenttien kera myöhemmin.

Vierailija

Täällä nopsasti vaan käväisen, Höpis huutelee jo tosta lattialta että maitoa napaan :) Tää on ennätys että ollaan tähän aikaan jo syöty aamiainen, Höpis kun on saanut isänsä unen lahjat ja nukahtaa 20.30-21 ja herää 5.30. Josta hänet sitten nostan meidän väliin. Nukahtaa uudelleen ja herää vasta 9.30-10!!! Sitten aamupuurot ja päikkäreille klo.12. Josta tulikin mieleen että ens ma tapaaminenhan on klo.12. Saas nähdä onko herrasta " tyttöjen naurattajaksi" niinkuin yleensä ;)

No pikainen kysymys,

Mistä löytäisin sellasen aidon lapsi cd.n? Siis niitä aitoja vanhoja lauluja, Putte possun nimipäivät ja muut... Niitä laulelen täällä Höpsylle, joka innoissaan nauraa kun mami laulaa (toivon että niille lauluille, ei mun äänelle) =) Ei vaan kaikki sanat muistu mieleen, olis kiva kuunnella niitä cd.ltä.

MAMMIS kun aamuisin lähdet jumpalle niin mihin ihanan Oonan laitat? Vai onko mies kotona hoitamassa.

Ja mistä niiden äiti-vauva jumppien osotteita ja aikoja löytää? Eli missä niitä on?? :)

PI-KI yritän laittaa kuvia Höpiksen huoneesta, ja sellasen cd.n saa ainakin Lintsin teatterin kaupasta, mutta on niitä varpilla muuallakin. Ne on sitä samaa sarjaa kun ne jooga rentoutus cd.t. Toimii ihan oikeesti, siis nukutukseen. Ei haittaa naapurin ovien paiskominen (joka on kyllä sangen rasittavaa!!!!!) eikä muutkaan metelit kun sirkat surisee. Itselleenkin tulee sellanen loma fiilis :)

HIH =D Oi mikä näky. Höpis nojailee käsiinsä lattialla mahallaan ja tuijottaa telkkarin piirrettyjä!! En kuitenkaan ole niitä äitejä jotka laittaa telkkarin päälle ja sanoo " katoppas hetki tuota" =)

Hindli, tää oli lyhyt visiitti. Luin kuitenkin teidän kaikkien jutut, palaan kommetoimaan niitä myöhemmin nyt täytyy taas mennä.

Ihanaa tiistai aamua kaikille!!!

Lycka ja täyden lastin vaipassa omistava Höpis ;)

Vierailija

[color=red)Okei, enää ei voi käyttää puuhista ¿lapsenvahtina¿. Nyt kun Mimosa on oppinut neuvokkaasti pyörähtämään masulleen, ei hän viihdy enää hetkeäkään selällään. Koko ajan lattialla/sitterissä ollessaan punkeaa itseään kyljelleen ja mahalleen. Aamusella Mimosa otti ilmakylpyjä selällään puuhamatolla, ja kun noin minuutin päästä katsoin, oli tyttö keskellä lattiaa, noin metrin päässä puuhiksesta masullaan juttelemassa koiran kanssa! Oli aika koomisen näköistä kun pikkuinen alaston vauva ja koira siinä ¿keskustelevat¿ nenät vastakkain :D

Vaan eihän se mahallaan olo enää riitä, eteenpäin pitäisi päästä. Nytkin kuuluu lohduton parku tuolta lattialta kun ei kovista yrityksistä huolimatta pääse eteenpäin.. Raukkaparka! (pitää noutaa se syliin..)

RIIKKA, kenkiä oon siis etsinyt, vauvalle tosiaan :) Vaan enpäs löytänyt, joten täytynee tyytyä niihin äp:n toppatossuihin ja yksiin toisiin tossuihin jotka ostin.

PI-KI, ok, sovitaan sitten se 18 vuotta :D Kait tässä pitää alkaa jo kapioarkkua täyttelemään..

Voi muuten tulla hieman erimielisyyksiä tällä tulevalla avioparilla tulevaisuudessa tuon nukkumisen suhteen.. Mimsu kun tykkää valvoa iltaisin, ja aamulla koisii surutta jonnekin 10-11 saakka. Että varoitahan Arttua että rouvalla tuskin on puurot valmiina silloin klo 6 maissa..

KESIS, mahtihomma että neuvolassa oltiin noin kannustavia! Ja ihana tuo elohopea-kommentti, hih!

Oi voi, nyt pitää lähteä pukemaan tyttö, ollaan menossa ulos ja uhkaa nukahtaa tähän mun syliin. Palaan asiaan illemmalla!

Serenity ja Mimosa 4++kk

Vierailija

[color=olive] Testailempa huvikseni tätä väri juttua. Saa nähdä tuleeko oliivin vihreää tekstiä. Mitähän kieltä nuo käskyt on? Saisikohan tehtyä [url=http://www.vauva-lehti.fi]linkinkin[/url]. Hmmm... Tämän toiminnasta en ole enää niin varma: [:-)] Vielä ihan pakko testata tämä:

[img]http://www.radiodave.net/toby/images/babyani.gif[/img]

Kiitos ja anteeksi!

MOOLILLE: Joo, kyllä meidän Kaarlolla on ilmavaivoja. Eilistäkin kakkaepisodia enteili pitkä kitinä, kun vatsaan sattui ja paukkujakin tulee aika paljon. En tosiaan keksi tuohon vaippaongelmaan muuta, kuin että odottaa, että maitokakkavaihe loppuu ja ehkäpä isompiin vaippoihin siirtyminenkin auttaisi. Katsotaan nyt: kaivoin pari isompaa vaippaa käyttöön ja testaan. Sehän siinä on, että velli on juuri sen verran sakeaa, ettei imeydy kovin nopeasti vaippaan, mutta kuitenkin niin valuvaa, että se pääsee vaipasta ulos.

t. pikku-Juska

Vierailija

Moikka vaan kaikille!!

Mä tein tänään karmivan " löydön" , poissa on se litteä maha ja tilalla on JENKKAKAHVAT!!! Nyt kyllä kävelen joka paikkaan, auto pysyköön parkkiksella :)

Olin tänään limuttelemassa Sanomatalon Waynessä, ja siellä oli ainakin kuudet vaunut...siis mamit kahvilla. Siinä sitten mietin että miten mä löydän oikean porukan silloin maanantaina kun en ole teitä ketään nähnyt?? -ainakaan tietoisesti en ole nähnyt :)

MAMMIS kiitti vauvajumpaa vinkeistä, katsastan netti saitit ja varaan ajan. Mistä löysit kunnon sadesuojan vaunuihin? Meillä on vaan sellanen läpinäkyvä hätä malli,ja olis kiva löytää sellanen kunnon- nyt kun en siis aja autolla enään vaan kävelen sateellakin ;)

Ja oh kun mä oon niin kadekun pääset reissuun!!! IHANAA!!

Voi LEENIS ja Roope kipeenä :( Ihan niin tyhmää!!! Toivottavasti on vaan nopee flunssa, ja pääsette pian taas terveex!! :)

Ja KESISkin kipeenä, koitahan jaksaa ja juo paljon iki-ihanaa sipulimaitoa (YÖK) Paranemis terkut sinne!!

PI-K Ihyvä ettei lääkärissä löytynyt mitään huonoa (olix toi lause ihan puhdasta suomea) =)

KANELI kiitti vinkistä, kampissa ehkä nähdään tanssin pyörteissä :)

RIIKKA Muskariin mekin haluttais mennä mutta ollaan jonossa kun sinne niin monet muutkin haluaa. Olis kyl ihguu päästä lallattelee muiden kanssa, vaikken mä mikään kultakurkku olekkaan :)

SERENITY sun äiti kuulostaa ihanalta tyypiltä! Siis niiden " hömpötyksiensä" kanssa, mäkin uskon kaikkeen tollaseen- mutta toi munuaisvika juttu kuulostaa kyllä ihan hölmöltä. Mun mielestä yksikään kunnon selvis ei tollasia puhuis, joten äpi korvien vaan tollaset jutut. Ja toivottavasti nähdään siellä rannalla 2008 =)

Arvatkaa, mua jännittää tapaaminen maanantaina ;)

Oon sellanen mega jännittäjä, koska jännittäminen on kivaa (?)

Mä en kyl voi tulla matkisten kanssa, Höpis ei viihdy niissä sitten ei ollenkaan ja varsinkaan bussissa. Tuleepahan kunnon hauistreenit siinä samalla, jos sylissä kiikkuu poika koko ajan. Ja voin unohtaa sen " pyhän porkkanakakun" :)

Huomenna mennnään 5kk neuvolaan, vähän myöhässä sen viime viikon kuumeen takia. Samalla tulee piikki voi APUA!! Mulla on piikki kammo ja mies ei pääse mukaan.Joten joutuu mami olla rohkeena ettei Höpiksellekkin tule tällästä kammoa :)

Palailen huomenna kertomaan mitä ihmeellisyyksiä neuvoltäti tälläkertaa..

Heipsuli vaan kaikille tasapuolisesti ja ai niin, en saa kuvia tänne kun niitä PI-Ki kyseli mut hei tänne meille kaikki vaan joskus =)

No joo, nyt tää mami menee aa-aa maan että huomenna jaksaa.

Unia kauniita,

Lycka ja Höpis sirkkana ;)

Vierailija

Voi LEENIS ja KESIS - karmeeta, että teillä ollaan flunssassa! Määki oon niin peljänny, että tulee meille...kovasti nyt paranemissäteitä sinnepäin!!! Jaksuja!! LEENIS, mää varmaan menisin lääkäriin, kun olen niin hysteerinen...

KANELI; ihanalta kuulostaa teidän elo - olet tosi pirteä, vaikka sulla on kaksi pientä nyyttiä...ihanat tyttökaverit...!

LYCKA oli järkyttynyt jenkkiksistä;=) Mulla on ne ollut viimiset " aina" - vaikka hoikka olen, jenkkikset kyllä löytyy...joten tervetuloa joukkoon suureen!!

Äh, nyt en muista muuta...paitsi että RIIKKA oli saanut halvalla Reimat. Mä otan huomenna stockalta mukaan, voidaan justeerata kotona. LEENIS, ei mulla ainakaan ole varaa shoppailla, mulla shoppailen vaan...tai siis nyt on ihan pakko!!

Hyväyötä frendit!

-mooli ja tyttö 4kk (edelleen)

p.s kattooko kukaan sinkkuäitejä ja sulhoja?

Vierailija

[color=green]Lääkärissä molemmilla kaikki kunnossa :)

Artun heng.äänet yms. täysin puhtaat ja kunnossa, ja se mun patti on jotain sidekudosta vaan, mistä ei tarvii huolestua :)

Mutta nyt iltatoimiin!

P & A

Vierailija

[color=#8B008B]Taas olin jumpalla ja ai kun teki hyvää. Tosin huomenna tai viimeistään torstaina tunnen kyllä nahoissani step-laudalle askeltamisen! ;)

KESIS ja Lenni piipahtivat Turkkuses! :) Mahtavaa että sait neuvolasta kerrankin tukea! Kyllä sä ootkin aika sissi kun olet niitä hulinoita kestänyt! Tuuttekos tanssimaan huomenna?

FAY ¿ kiva kun joku muukin tytteli (kuin Oona) kasvaa huimaa vauhtia! :) Piikkikin meni hyvin ja sulle oli suositeltu Patapumia..

IIDA-LINNEAKIN oli lauantaina vähän issesseen liikenteessä, hyvä!!! Kyllä se tekee hyvää sekä vauvoille että meille äideille! :) Kiva kuulla että teidänkin vauvauinti meni mukavasti.

SERE ¿ ei meilläkään enää puuhis toimi ¿lapsenvahtina¿. Siis Oona pyörii kuin väkkärä, oli tänään 5min päästä siitä kun laitoin neidin selälleen puuhikseen about 2m päässä kurkkimassa terassin oven ikkunasta ulos!!! WOW!

Voih, RIIKKA ja Jimi oli sitten joutuneet heräämään turhan aikaisin.. Itse olen suoraan sanottuna työntänyt miehen sängystä ylös kun ekan kerran Oonan syntymisen jälkeen yritti käyttää torkkua. Totesin että ei torkkua tai sit saa nukkua olohuoneen soffalla! ;) Vai että Jimi sitten otti onkeensa ja päätti kääntyä, onnittelut uudesta taidosta!!! :)))

Ja PI-KI & Arttu oli saaneet kunnon saderyöpyt niskaan. Uh! Ei kiva.. Oonakin nukkui ihanasti vaunuissa sateen ropistessa ¿ tosin terassilla katoksen alla ¿ pipo päässä, tumput käsissä, fleece pällä.. AI KUN OLI SÖPÖ! ;) Hienot lukemat teillä neuvolasta oli kotiin tuomisina. Aika pitkä aika teidän seuraavaan neuvolareissuun.. :S

Jep, nyt on mentävä vielä viikkaamaan pyykit ja sit tutimaan. Huomenna mennään taas lattareihin ja pitäisi käydä ostamassa sadesuoja vaunuihin + aurinkovarjo matkarattaisiin reissua varten..

Mammis & Oona [/color] [color=red]♥[/size][/color]

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat