Huutonetistä.

Vierailija

Miten tähän suhtautuisi... Ostaja laittanut max summan, mutta unohtanut laittaa rastin ruutuun, joten huutosumma hyppäsikin samantien sinne max summaan. Eli huuto 18 euroa, sitten toinen huutaja laittoi max summan 24.50 ja unohti rastin ja nyt hinta on sen 24.50. Selvästi minä tiedän, että tässä on hänellä käynyt moka. Annanko tuotteen hänelle halvemmalla vai voiko vaan syyttää itseään tuosta mokasta? Mitä sinä tekisit?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

En siis muistanut käyttää korotusautomaattia ja jouduin " syyttäsuotta" pulittamaan monen monta euroa enemmän kuin muuten ehkä olisin joutunut.

Sadattelin sitä kyllä mielessäni, mutta eipä tullut mieleenikään myyjältä alkaa pyytää " alennusta" . Enkä olisi odottanut myyjän sitä tarjoavankaan. Ei se ole myyjän vika jos ostaja sekoilee. Opinpahan AINA tarkistaa, että korotusautomaatti tosiaan on käytössä.

Tarjottu, mikä tarjottu. Sillä selvä.

Onneksi silloin kuitenkin sain haluamani tuotteen. Kiitos edelleen myyjälle, joka myi ihanan tavaran =)

Vierailija

itse vaatisin ostajaa maksamaan huutamansa hinnan tai suostuisin perumaan kaupan ja laittaisin tuotteen uudelleen myyntiin. Ostajahan voisi näin huutaa tuotteen uudelleen itselleen, mutta jos muitakin kiinnostuneita on, niin hinta voisi edelleen nousta korkealle.

Vierailija

huutajille on käynyt pariin otteeseen noin. Olen yleensä joko antanut pyöristänyt summaa alaspäin tai antanut pk ilmaiseksi (riippuen niiden suuruudesta).

Vierailija

Tuskin siihen nyt enempää huutoja tulee, kun mielestäni tuo on jo liikaa hintaa tuosta tuotteesta. Tai siis hintansa arvoinen, mutta kaupastakin melkein saisi jo uuden tuolla hintaa.. Niin jotenkin säälittää, että ostaja teki mokan.

Ei hän itse ole kommentoinut asiaa.. eikä huuto ole vielä edes päättynyt.

Vierailija

Ostajan vika. Ja kyllähän ennen korotuksen hyväksymistä tulee vielä se teksti " Olet korottamassa hintaa...." ja se pitää vielä hyväksyä.

Eipä tee samaa mokaa ehkä toiste. Rahat pois vaan, ellei ostaja erikseen pahoittele ja yritä saada alennusta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat