*~*~* ISOT Enskat Ma-Ke *~*~*

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Heissan!

Ihan alkuun täytyy kiittää Auroraa kivasta yllätyksestä eli tuosta kylpyläreissusta! Odotamme sitä kovasti! Toivottavasti mummisi olo kohenee pian! Ja Oliver sitten taisikin ottaa hiukan mallia Emmistä, jos nyt konttausasentoa jo treenaa. Kyllä se siitä kohta lähtee... =)

AA:lle tosiaan plussatuulia toivottavasti saatte pian Ainolle seura! =) Mä muuten kanssa jouduin miettimään aamuäiväni ihan uudelleen, kun ei Serranot enää tule. Pöh! Uutta sarjaa en kyllä ala katsoa.

No, tänään käytiin Serranojen sijasta reilulla lenkillä ja sen seurauksena Emmi vetelee tuolla pihalla unia. =) Yöt on taas olleet aika hulinaa. Viime yönkin piti kahteen kertaan tarjoilla maitoa ja muutaman kerran muuten vaan rauhoitella. Voi milloin nämä loppuu??? Täytyis varmaan vaan saada ittestään irti ja pitää unikoulu - ainakin enne mun töihin lähtöä. Ja kun tuo tyttö pystyy kyllä nukkumaan yönsä hyvinkin: senhän hän on osoittanut aina aika ajoin.

Kuten Poppis totesi, viikonloppu meni hujauksessa. Me pidettiin kaveriporukalle rapujuhlat lauantaina ja Emmi oli mummun ja vaarin kanssa mökillä. Mukavaa oli, mutta eilinen meni taas toipuessa - lähinnä siitä puoli neljään saakka valvomisesta. Ei vanha jaksa... Ja tosiaan nuo Emmin hulinat ja muu valvominen ei ole hyvä yhtälö... ;o)

Tikru kyseli, tullaanko Emmin kanssa Treen treffeille tällä viikolla. Ei me kyllä nyt lähdetä, mutta jos ensi kuussa treffaatte, niin silloin voisin suunnitella, että tultais. Elen muuten tuli kuluneeksi tasan vuosi ekoista Tampereen terffeistä. Vähänkö oli jännää nähdä ekaa kertaa muita enskoja! =)

Nyt jos ennättäis oikaista itse hetkeksi ennen neidin heräämistä. Morjens!

-Amy ja Emmi 10kk+

Vierailija

Tuntuu kuin olisi ollut pitkäänkin palstalta poissa kun muutamaan päivään ei ole koneelle ehtinyt :) Eilen kyllä lukaisin pinot läpi mutta en sitten ehtinyt kirjoittamaan. Jospa nyt jotakin.

Viikonloppu meni tosiaan polttareiden merkeissä, olen ystäväni kaaso ja näin ollen nuo polttaritkin järjestin morsiamen siskon avustuksella. Lauantaiaamuna haettiin morsian klo 7 ja klo 2 yöllä pääsin nukkumaan (morsian ja osa porukasta meni vielä yökerhoon mutta minä en kerta kaikkiaan jaksanut.) Eli aikasta pitkä päivä oli, mutta oli kyllä tosi hauskaakin. Aleksi oli taas pärjännyt hienosti mumman hoivissa, yhtään ei ollut kaipaillut äitiä. Liekö huomannutkaan poissaoloani.

[color=blue]Henna[/color] oli käynyt ultrassa ja hienoja kuulumisiahan sieltä oli tullut :) On se vaan niin kiva seurata teidän kakkoskierroslaisten kuulumisia.

[color=blue]AA[/color] oli saanut isännänkin suostumaan tonskailuun, hienoa! Nyt vaan kovasti tärppionnea. Pidäthän meidät ajantasalla, sitten kierron loppupuoliskolla joka nippaus pitää raportoida ;)

[color=blue]Han[/color], pahoittelut miehesi työpaikan menetyksestä :( Toivotaan että asiat siitä suttaantuu, ja hän saisi piankin uuden työpaikan.

[color=blue]Auroran[/color] Oliverille pikaista paranemista!

[color=blue]Queen[/color] kävi vierailulla, kiva kuulla teidänkin kuulumisia, kun aina ei ehdi tuota taaperopinoa vilkuilla. Ja plussaonnea vaan teillekin :) Kyselit meidän öistä, no kovasti vaihtelevia ovat. Välillä on oikeinkin hyviä öitä, vain parilla tutin laitolla ja yhdellä syötöllä selvitään, mutta välillä yöt on ihan katastrofaalisia kuten esim. viime yö. Aleksi valvoi pari tuntia klo 2-4, huusi vain kun yritti laittaa makuuasentoon, tissikään ei kelvannut, ja väsy oli. Vielä neljän jälkeenkin useampaan otteeseen itkeskeli. Olisiko sitten ollut masuvaivaa kun aamulla herättyään kovasti rupsutteli.

Pääsääntöisesti Aleksi kuitenkin vain kerran yössä syö nykyään, ja se on edistystä. Rohkaisevaa kuulla että teillä yötissi jäi itsestään pois, jospa se niin käy meilläkin sitten kun aika on siihen oikea.

[color=blue]Amyn[/color] Emmikin hulinoi yöllä, voimia kovasti sinnekin. Vähän samanlaiselta kuulostaa kuin meilläkin. Ei ole helppoa valvoskella yöllä paria tuntia :/

Siinäpä ne mitkä jäi päällimmäisenä mieleen. Nyt täytyy mennä sohvalle makaamaan, meinaa olla vähän flunssainen olo.

Viipero & Aleksi pian 10kk

Vierailija

AA: Voi ihanaa!!! Pääsette yrittää! Toivottavasti tärppää pian! Vieläkö muuten imetät? Meillä tärppäs heti sen jälkeen kun olin imetyksen lopettanu...

Kandi oli päässy ihanaan Italiaan... Voi! Oon kade. Mä oon ollu kerran Italiassa (1,5kk) -> aivan ihana paikka ja mahtavaa ruokaa!!! Olis ihana päästä uusiks, mutta saa nähä koska onnistuu.

Henna oli käyny ultrassa! Hienoa, että siellä oli kaikki hyvin! :) Mä vasta tänään saan tietää koska meillä on se ultra.

Heidi nukkuu partsilla ja ukko tossa meidän sängyssä... Munkin tekis mieli mennä maate, mutta en taida viittiä kun tunnin päästä on eka äitiysneuvola. =)

Mies on sitä mieltä, että pitäis muuttaa isompaan! :O Hoh. Vastahan me toukokuun alussa muutettiin tähän. No ei sen puoleen kyllä... Oon mäki jo kurkkua myöten täynnä tätä huushollia, mutta plääh. Kun mä aattelin, että olisin Heidin ja tulokkaan kanssa sit oikeesti pidempään kotona, ni ei kyllä sitte kodinhoidontuella paljoo isompia vuokria makseta... Mut pitää ny kattoo..

Me mennään tänään käymään siellä perhepäivähoitajalla... Jos se on kiva paikka, ni sit varmaan tehdään se hoitosopimus. :)

Äh. On taas nälkä ja alkaa tulee huono olo... Pakko mennä syömään. Moikka.

Burde ja Heidi 11kk + " vilho-viljami" 9+1 (kai? :))

Vierailija

Luin just Ylen sivuilta että Serranoiden nähdyt jaksot uusitaan viikonloppuisin ja uudet jaksot alkaa ens kesänä, ovat saaneet runsaasti palautetta....mäkin annoin jo heinäkuussa palautetta että ompas kiva sarja ja että tahdotaan lisää.

Nyt menen pois, kiitos ja anteeksi !

Vierailija

Kotiäidin iloja, juon tässä sidukkaa ja tänään on ööö mikä päivä? Mulla on ollut yksi sidukka jääkaapissa 2kk ja nyt muistan juoda sen kun mies ihan nenän eteen toi :)

Ei ollut kyllä ihan fiksu veto juoda sitä tähän väliin. Mulla meinaa mätii tuo viisaudenhampaan kolo, enkä ole taas tänään syönyt juurikaan mitään...

Osselle tulin vain pikaisesti sanomaan, että kuule perjantaina voit sitten kokeilla tuota meidän Lennen haalaria typylle ja näin ollen miettiä ostaako kurikset vai ei jne :)

Nyt mies huuteleekin tuolta että pitäisi mennä hierottavaksi, ah jalkahierontaa :)

Idalla on huomenna hampilääkäri, tulen paremmalla ajalla sen jälkeen kirjoittelemaan!

Vierailija

Kiinnostaisko ketään isoa enskaa tulla lauantaina HopLoppiin treffeille?

http://www.hoplop.fi/

Ollaan suunniteltu sitä tuolla taaperoissa, mutta näyttäis kyllä vähän siltä, että moni ei pääse. Minä ja pesukarhu päästäis, Queen ehkä ja muistaakseni milli sanoi joskus, että saattaisi päästä.

Nyt takas töiden pariin, quu on ekaa päivää tarhassa...

-Q-

Vierailija

[color=3A5FCD]Viikonloppu meni taas hujauksessa!

Mä laitoin Emiliinan lauantaina nukkumaan ekaa kertaa omaan sänkyyn kun ollaan nukuttu niin kauheen huonosti. Vähän pidempiä pätkiä nukkuu nyt eli kai se oli järkevää. Mulla tuli vaan iso surku..=) Joskus 05 oon ottanut sen vielä sit loppuajaksi viereen kun sillon alkaa taas heräillä useammin, mutta kai me tällä tavalla jatketaan. Katsoo sit jos yrittäis kokonaan yösyötöistä eroon myöhemmin.

AA: ihanaa kun alatte yrittään kakkosta! Eipä muuta kuin oikein pikaista raskautumista! =)

HAN: pahoittelut, että mies jäi työttömäksi! Mä kuitenkin uskon, että kaikki aina järjestyy eli kärsivällisyyttä vaan siihen asti! =)

MAKKARALLE ja Nakille tervetuloa tänne puolelle..=)

KANDI oli perheineen selvinnyt Italian matkasta..=) Mukava kuulla, että Noel oli viihtynyt..Emiliina on sit 9kk kun lähdetään omalle reissulle..=)

Siinä tärkeimmät mitkä jäi pikaluvusta päähän! Nyt pitää rientää puuron tekoon..

Ihanaa alkavaa viikkoa jokaiselle!

t. poppis ja Emiliina 7kk

Vierailija

[color=green]Pikaisesti ennen Artun nukkumaan menoa:

Eli Arttu täysin terve! =) Hengitysäänet puhtaat, eikä ollut korvissa/nenässä/nielussakaan mitään. Oikein mukavan ja pätevän tuntuinen lääkäri oli. :)

Ja se munkin patti (näytin sitä hänelle) on kuulema jotain sidekudosta, ja ollut siinä jo varmasti kauan. Eli siitäkään ei tarvitse huolehtia =)

Ai että helpotti. Ihania nuo lääkärit, heh!

Kiitokset kaikille (erityisesti MAKKARALLE oman kokemuksen jakamisesta!), kun noin tsemppasitte ja kyselitte kuulumisia :) Mieltä aina lämmittää! Ja MAKKARA - miten sitä tosiaan voikin pelästyä niin paljon...!!! :/

Mutta nyt lopetan ja lähden iltatoimiin. Jospa huomenna olisi enempi aikaa kirjoitella.

P & A

Vierailija

Kiva kuulla Makkarasta ja nauravasta Nakistakin :) Pirteän oloinen tytteli teillä! :)

BURDE, ihana lukea odotusjuttuja! Lisää tonskia vaan, seuraavaksi AA...?

HENNAKIN on jo yllättävän pitkällä odotuksessa? Teillä ei kovin iso ikäero tule lapsille...?

Äh, tuun myöhemmin uudestaan. Pitää nyt keskittyä poikaan. Pikku tuholainen <3

Han ja Sampo 7kk

Vierailija

Pikaisesti moikkaamaan, katkoksia tiedossa, kun eemeli hakee untansa sängyssään¿

Onko muilla nukkumaan meneminen aina yhtä inhottavaa, kun eemelin mielestä? eilenkin illalla huusi ihan hysteeristä huutoa ainakin puoli tuntia, vaikka yritin nukuttaa syliin¿ usein tulee mieleen, että kunpa voisi tissillä rauhoittaa,mutta en tiedä auttaisiko sekään asiaa¿onko jollain kokemusta ja hyviä vinkkejä miten saada nukkumaan meno vähän rauhallisemmaksi¿ samat rutiinit yritetään illalla pitää, nukkumaanmenoajoista ollaan kyllä löysäilty, se päätettiin eilen, että yritetään poika pistää suunnilleen samoihin aikoihin nukkumaan iltaisin, jospa sekin ajan mittaan tuottaisi tulosta¿vai voiko tämä olla ikävaiheeseen liittyvää, ettei millään mentäisi nukkumaan? vie kovasti henkisiä voimavaroja äidiltä, kun toinen on huutanut itsensä uneen, eikä äidin lohduttelut ole auttanut¿iltaisin on jotenkin ihan loppu, kun eemeli vihdoin nukkuu¿ihan eemelinkin takia haluaisin jotenkin helpottaa nukkumaan menemistä, tuntuu vaan niin pahalta¿

BURDE: vai meinaatte te norjaan muuttaa, aika jännää! mies kanssa jossain vaiheessa oli ulkomaille, ihan pohjoismaihin kanssa lähdössä töihin, mutta ite olen vieraan kielen kanssa niin arka, että toppuuttelin kyllä kovasti lähtemistä, mutta olisihan se ollut kokemuksena tosi hienoa, vaikka joskus oltaisiin takaisinkin varmasti tultu¿jänniä aikoja teille, jos muutto tulee todeksi!

KARSSULI: mukavaa, että ainolla oli hoitopäivä sujunut hienosti ja kai se äidinkin ikävä sitten työn touhussa helpottaa :o)

MAKKARA: vilkutuksia täältäkin suunnasta! mahtavan suloisia kuvia nakista :o)

Meillä eemeli siirtyi omaan huoneeseen ennen puolen vuoden ikää ja heti ekana yönä nukkui herättämättä 22-7(jotain tuollaista), hulina öitä toki vieläkin on ollut, mutta selvästi paremmin nukutaan kaikki¿ ennen siirtoahan eemeli heräili tunnin välein kähisemään¿öisin ei enää syödä, se loppui melko pian omaan huoneeseen siirtämisen jälkeen¿meillä ongelmana vaan on tuo iltaisin nukahtaminen, kovalla huudolla nukahdetaan ja se tuntuu äidistä niin pahalta :o(

MIAMIK: olipas sulla hyvää palvelua, kun ensiksi sait sidukkaaa ja sen päälle vielä jalkahieronnan :O) meillä kun tollasta tapahtuisi niin tietäisi, että taka-ajatuksia olisi varmasti :o)

AURORA: voi harmi, oliver joutuu taas kärsimään korvakivuista, ei kivaa! pikaista paranemista! toivottavasti uusi kuuri puree paremmin!

Ei jummi jammi, nytkin eemeli on vielä sängyssään hereillä, ei kuitenkaan ihme kyllä huuda, vaan tutkii varpaitaan :o) on ollut sängyssään jo unta hakemassa puolisen tuntia, vaikka oli aivan väsynyt, kun sinne laitoin¿täytyy varmaan mennä avuksi, jospa se uni sitten tulisi :o)

Oikein mukavia huomisia treffejä niihin osallistuville!

Ja hei TURUN SUUNNALTA olevat, koskas me treffaillaan, ope onkin laittanut jo pinon pystyyn¿

Vierailija

Viikonloppu meni taas hujauksessa, mutta mukavaa että muutakin elämää löytyy kuin surffailu täällä:) Kylpyläänhän meidän piti mennä, mutta mummini joutui sairaalaan torstaina haimatulehduksen vuoksi ja eipä ollut haluja lähteä kylpemään=( Pistin meidän kylpylälahjakortin postissa Amylle menemään, kun se kohta menisi umpeen eikä itse sinne enää ehditä! Amy, Emmi ja Isukki lupasivat ens viikonloppuna mennä:=)

Hanin Sampolle onnittelut täysistä kuukausista!=) Meillä riisipuuro menee persikka-passion soseen kanssa, joka makea ja aika voimakas sose joten peittää puuron maun.

Makkara, kiva kuulla susta!! Pitäisköhän meidän O:n kanssa ajella ens viikolla käymään, ennenkuin sinne ulkomaille häippästään?! Saisit sun paidan ja ois kiva nähdä pitkästä aikaa:) Teillä syödäänkin jo paljon. Meillä menee nyt 4 soseateriaa päivässä ja illalla vain maitoa koska ainoa aika milloin sitä juo, eli meillä ei nyt puuroa kuvioissa. Meillä siis 2 x liha-kasvisateria ja 2 x hedelmä/marja/jogurttisoseateria, 1prk per ruokailu.

Kandi, kiva kuulla matkakuulumisia! Kuulosti ihanalta=) Mä kans pelkään noita iltoja kun haluan ulos syömään, mut O ei nuku vaunuissa. Eli päästäänkö me ulos ilman huutoa/kiukuttelua ikinä??=( Kun Oliverin unille meno aika 20-21 (espanjassa kello tunnin vähemmän eli 19-20) ja ravintolat aukee vasta 20-21.*kääk*

Tikrulle vilkutukset!!

Nyt tuo tuossa önisee lattialla, täytyy mennä aamusose antamaan ja sit päikkäreille, Tsau!

Aurora & Oliver 6,5kk (10pvän kuluttua 7kk)

Vierailija

Pikaiseti pari juttua:

Makkara, laita mulle meiliä osoitteeseen La _My1975@hotmail.com ja kysele ihmeessä lisää ringetestä!

Ja sitten " väliaikatieto" : Emmi nukkui viime yönä klo 20.30-6.30. Vain puoli yhdentoista aikaan, kun itse oltiin menossa nukkuman, neiti havahtui ja oli kärppänä pystyssä, mutta rauhoittui pian. Eli siis yksi parempi yö takana. Tänään päikyt jäi vähän vähälle, joten mä en sanut nukuttua itse, ja niinpä nyt on ihan jo kanttu vei. Onneks likka sammahti pienen kiukuttelun jälkeen jo unille. Tosin taitaa sitten herätä huomenna jo ennen kuutta. Mutta jospa itsekin pääsis pian nukkumaan, niin josko sitten jaksais aamulla taas herätä.

Terkuin, vaihteeksi-punapää-amy ja erittäin-itsepäinen-Emmi

Vierailija

Pitkästä aikaa heitän viestiä!Luin että burdella on seuraava tulos,onnea paljon!

Ja kaikkien kuulumisista oon ihan pihalla!

Mitäs Quulle kuuluu nykyisin?Joko poitsu kävelee?Meiän Samuel täyttää ens viikol 1 vuoden ja ensaskeleet otettii pari viikko sitten!Eipä tänne muuta ihmeempii.

Vieläkös Ull-maij on hengis ja mooli ja muut tutut?

Vierailija

Hei, tosi hauska että oot pitkästä aikaa linjoilla! Ja Samuelkin on kohta 1v. Onnea vaan jo etukäteen!!!! Tuu nyt ihmeessä useemmin tänne jutskailemaan. Me ollaankin jo quun kanssa siirrytty tonne taaperopuolen enskapinoon, mutta sinnehän tekin pian kuulutte. :)

Pikku-quu on kävellyt kohta pari kuukautta, hyvin kulkee jo. Kiva, että oppi ennen tarhan aloitusta. Ja se tarha siis alkoi eilen. :/

Muuten meille kuuluu ihan hyvää. Meilläkin toivotaan kovasti jo toista lasta, mutta oon saanut kaksi keskenmenoa tässä kevään ja kesän aikana, joten hitaasti edetään taas... Täytyy yrittää olla ajattelematta asiaa, niin ei tule niin kova vauvakuume.

Ull-majlla oli valitettavasti myös huonoja uutisia juuri vähän aikaa sitten. En ole muuten kuullutkaan, että vahvistuiko se kohdunulkoisen epäily. Toivottavasti kaikki on sittenkin mennyt hyvin. Tulethan Ull-maij kertomaan, mitä teille kuuluu.

Mooli ja rinsessa vaikuttaa vielä tuolla pikkuenskojen pinossa. Käy sielläkin kurkkaamassa!

Nyt täytyy jatkaa töitä, heipsan!

-Q- ja -q- tarhassa...

Vierailija

Nyt O päikyillä ja voin jatkaa.

Tosiaan, toivottavasti Han miehesi löytää pian uuden työn!

Kaima, Onnea nyt! Ei tainnutkaan olla niin iso homma ylipuhua mies kun kuvittelit;) Eli taisi miehelläkin pienoinen " kuume" olla nousemassa. Nyt vaan sitten lämpöjä mittailemaan..

Oliver on torstaista alkaen nostanut itsensä konttausasentoon ja siinä hytkyy edes takaisin. Saa nähdä kauan kestää että uskaltautuu liikkeelle:) Ryömiminen ei ole kiinnostanut ikinä eikä ole yrittänytkään sitä.

No nyt koputtaa ovella siivooja, tulee pesemään meidän kylppärin ja wc:t kun tarttee erikoisaineet kun meillä vedessä rautaa ja kalkkia. Ja on pesutilat sen näköisiäkin=( Sit saadaankin ens viikolla suodatin kaivoon ja toi ongelma häviää, mut hyvä kun pesee kaikki perusteellisesti ensin!=)

Palailen siis taas myöhemmin.....

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat