***Sisunaiset 3.9 ***

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Yhteenveto viime viikolta. Tuliko välitavoite saavutettua ???? Tästä alkaa uusien välitavoitteiden tavoittelu. Joten ei hätä, vaikka nyt olisit jäänyt tavoitteesta. Voit aina tsempata seuraavassa.

[size=1]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 35) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg,

Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI muutos nykyhetkeen (pituus)

[color=fuchsia][b] Aatuliina [/b]♥[/color]

TAUSTALLA

[color=green][b] Allakka [/b]♥[/color]

94.8 kg, 77 kg, ( 62 kg), 80.6 kg, 0.4 kg, 14.2 kg, 3.6 kg,

9 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 34.4 => 29.2 ..( 1.66 m )

[color=fuchsia][b] Axelara [/b]♥[/color] Ei päivitystä

66.5 kg, 61 kg, ( 59 kg), 63.2 kg, 0.0 kg, 3.3 kg, 2.2 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 24.1 => 22.9 ..( 1.66 m )

[color=green][b] Bertta07 [/b]♥[/color]

58.2 kg, 54.6 kg, ( 52 kg), 56.2 kg, -0.2 kg, 2 kg, 1.6 kg,

5 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 22.5 => 21.7 ..( 1.61 m )

[color=fuchsia][b] Chicky [/b]♥[/color]

93.7 kg, 90 kg, ( 75 kg), 93.6 kg, -0.4 kg, 0.1 kg, 3.6 kg,

12 vkoa, ( Marraskuu ), BMI: 30.9 => 30.9 ..( 1.74 m )

[color=green][b] Emonamoha [/b]♥[/color] TAVOITE TOETUTUI, ONNEA

92.2 kg, 81.5 kg, ( 72 kg), 81 kg, -0.4 kg, 11.2 kg, -0.5 kg,

-1 vkoa, ( Elokuu ), BMI: 31.2 => 27.4 ..( 1.72 m )

[color=fuchsia][b] Enkeli [/b]♥[/color]

TAUKO

[color=green][b] göögle [/b]♥[/color] 106.3 kg, 104.5 kg, ( 72 kg), 105.3 kg, -0.8 kg, 1 kg, 0.8 kg,

1 vkoa, ( Syyskuu ), BMI: 36.8 => 36.4 ..( 1.70 m )

[color=fuchsia][b] Henniina [/b]♥[/color]

83.3 kg, 66.3 kg, ( 60 kg), 68.9 kg, 0.3 kg, 14.4 kg, 2.6 kg,

4 vkoa, ( Syyskuu ), BMI: 29.5 => 24.4 ..( 1.68 m )

[color=green][b] Ht.78 [/b]♥[/color] TAVOITE TOTEUTUI, ONNEA

78 kg, 77 kg, ( 63 kg), 76.8 kg, -0.9 kg, 1.2 kg, -0.2 kg,

0 vkoa, ( Elokuu ), BMI: 29.4 => 28.9 ..( 1.63 m )

[color=fuchsia][b] JohannaK84 [/b]♥[/color]

87 kg, 82.2 kg, ( 65 kg), 84.2 kg, 0.3 kg, 2.8 kg, 2 kg,

3 vkoa, ( Syyskuu ), BMI: 33.2 => 32.1 ..( 1.62 m )

[color=green][b] jokoa [/b]♥[/color]

110.9 kg, 109 kg, ( 80 kg), 108.8 kg, -2.1 kg, 2.1 kg, -0.2 kg,

1 vkoa, ( Elokuu ), BMI: 36.6 => 35.9 ..( 1.74 m )

[color=fuchsia][b] Katti [/b]♥[/color]

90.2 kg, 80.2 kg, ( 68 kg), 81.5 kg, -1.0 kg, 8.7 kg, 1.3 kg,

13 vkoa, ( Marraskuu ), BMI: 32.0 => 28.9 ..( 1.68 m )

[color=green][b] Kääpäle [/b]♥[/color] TAVOITE TOTEUTUI, ONNEA

90.5 kg, 88.5 kg, ( 75 kg), 86.6 kg, -1.9 kg, 3.9 kg, -1.9 kg,

-2 vkoa, ( Elokuu ), BMI: 35.4 => 33.8 ..( 1.60 m )

[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]

95 kg, 76.6 kg, ( 68 kg), 78.6 kg, -0.9 kg, 16.4 kg, 2 kg,

7 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 34.9 => 28.9 ..( 1.65 m )

[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]

95.5 kg, 74.8 kg, ( 72 kg), 77.3 kg, -1.6 kg, 18.2 kg, 2.5 kg,

16 vkoa, ( Joulukuu ), BMI: 30.1 => 24.4 ..( 1.78 m )

[color=fuchsia][b] Momentti [/b]♥[/color] Ei päivitystä

69.6 kg, 65.1 kg, ( 65 kg), 68.7 kg, 0.0 kg, 0.9 kg, 3.6 kg,

12 vkoa, ( Marraskuu ), BMI: 24.7 => 24.3 ..( 1.68 m )

[color=green][b] Nefili [/b]♥[/color] Ei päivitystä

87 kg, 68.4 kg, ( 65 kg), 69 kg, 0.0 kg, 18 kg, 0.6 kg,

2 vkoa, ( Syyskuu ), BMI: 27.5 => 21.8 ..( 1.78 m )

[color=fuchsia][b] Nolaana [/b]♥[/color]

98 kg, 93.9 kg, ( 85 kg), 97 kg, -1.3 kg, 1 kg, 3.1 kg,

10 vkoa, ( Marraskuu ), BMI: 35.6 => 35.2 ..( 1.66 m )

[color=green][b] Ororo [/b]♥[/color]

90 kg, 76 kg, ( 70 kg), 78.3 kg, -2.0 kg, 11.7 kg, 2.3 kg,

5 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 29.7 => 25.9 ..( 1.74 m )

[color=fuchsia][b] Pointzi06 [/b]♥[/color] Ei päivitystä

94.6 kg, 79.7 kg, ( 74 kg), 81.5 kg, 0.0 kg, 13.1 kg, 1.8 kg,

7 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 30.2 => 26.0 ..( 1.77 m )

[color=green][b] ronja1982 [/b]♥[/color]

65 kg, 52.2 kg, ( 55 kg), 59.2 kg, -0.9 kg, 5.8 kg, 7 kg,

16 vkoa, ( Joulukuu ), BMI: 23.6 => 21.5 ..( 1.66 m )

[color=fuchsia][b] rosvohummeri [/b]♥[/color]

73 kg, 60 kg, ( 58.5 kg), 62.3 kg, 2.0 kg, 10.7 kg, 2.3 kg,

7 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 24.7 => 21.1 ..( 1.72 m )

[color=green][b] taaskerran [/b]♥[/color] Ei päivitystä

84.1 kg, 80.5 kg, ( 68 kg), 82.8 kg, 0.0 kg, 1.3 kg, 2.3 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 32.0 => 31.6 ..( 1.62 m )

[color=fuchsia][b] Volga [/b]♥[/color]

90 kg, 77.5 kg, ( 70 kg), 78.6 kg, -0.2 kg, 11.4 kg, 1.1 kg,

2 vkoa, ( Syyskuu ), BMI: 27.8 => 24.3 ..( 1.80 m )

[color=blue][/size][size=1]

Suurin pudotus viime kerrasta:[b]

1. sija => Jokoa : -2.1 kg

[/b]

Ajallisesti lähinnä vko 35 tavoitetta [b]

1. sija =>¿ 0 ¿vkoa:.. Kääpäle

2. sija =>¿ 0 ¿vkoa:.. Emonamoha

3. sija =>¿ 0 ¿vkoa:.. ht.78

4. sija =>¿ 1 ¿vkoa:.. jokoa

5. sija =>¿ 1 ¿vkoa:.. göögle

6. sija =>¿ 2 ¿vkoa:.. Nefili

7. sija =>¿ 2 ¿vkoa:.. Volga

8. sija =>¿ 3 ¿vkoa:.. JohannaK84

9. sija =>¿ 4 ¿vkoa:.. Henniina

10. sija =>¿ 5 ¿vkoa:.. Bertta07

11. sija =>¿ 5 ¿vkoa:.. Ororo

12. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. rosvohummeri

13. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Körömölli

14. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Pointzi06

15. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. taaskerran

16. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Axelara

17. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Allakka

18. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. Nolaana

19. sija =>¿ 12 ¿vkoa:.. Chicky

20. sija =>¿ 12 ¿vkoa:.. Momentti

21. sija =>¿ 13 ¿vkoa:.. Katti26

22. sija =>¿ 16 ¿vkoa:.. ronja1982

23. sija =>¿ 16 ¿vkoa:.. Minlee

[/b][/size][size=1]

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: (AatuLiina), Allakka, Axelare, Bertta07, Chicky, Emonamoha, (Enkeli1977), göögle, Henniina, Ht. 78, JohannaK82, jokoa, Katti26, Kääpäle, Körömölli, Minlee, Momentti, Nefili, Nolaana, Ororo, Pointzi06, ronja1982, rosvohummeri, taaskerran, Volga

Laihduttajia: 25

Painomme oli alussa: 1993 kg

Painamme nyt: 1820 kg

Tavoitepainomme (vko35/2007): 1777 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: -11.6 kg Hurja viikkopudotus !! Hyvä me

Paino tippunut vuonna 2007: 120 kg

Kokonaispainonpudotus: 173 kg

Matkaa tavoitteeseen: 43 kg

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Hyvä, että elokuun helteet on ohi. Ei sillä, että mitenkään erityisesti rakastaisin syksyn kylmiä ilmoja ja noita ainaisia vesisateita. Mutta pääasia, että helteiden aiheuttamat turvotukset on pois ja paino alkaa olemaan inhimillisemmissä lukemissa.

Oma paino näytti aamulla 77.0 kg eli 300 g pudotus. Ihan hyvä niin.

Ostimme sellaisen Crosstrainerin viime viikolla. Sellainen stepperin näköinen laite, jossa jalkojen liikerata näyttää kuitenkin juoksuaskeleelta ja käsille on omat " sauvat" siinä edessä. Ihan toimivan näköinen systeemi. Enää ei voi syyttää ilmoja, jos ei lenkille viitsi lähteä. Tosin ei tuollakaan juuri tule jumpattua, tai ainakaan vielä ei jumppakärpänen ole iskenyt, mutta jospa se tästä. Täytyy vain aloittaa pikkuhiljaa, ettei polvet kipeydy (polvet on mun heikko kohta muutenkin).

Mutta tästä jatketaan kohti lokakuun loppua ja viikkoa 44.

terv.

Minlee

Vierailija

Pitää lähteä hakemaan keskari kerhosta eli nyt vaan ne " tulokset" eli odotuksia ei paljon ollut, koska menkat toi taas turvotuksen tullessaan ja viikko on muutenkin ollut yhtä taistelua pisteissä pysymisen kanssa, mutta ahkerasti oon kyllä lenkkipolkuja tallannutja tulosta siis tulikin ehkä juuri sen ansiosta :o)!

Vaaka näytti aamulla 78.5kg, joka on siis 100g vähempi kuin viime viikolla..ei huimaa pudotusta, mutta tyytyväinen pitää olla :)!!

Tsemppiä..nyt pitää mennä oikeesti!!

Köris

Vierailija

Kivoja juttuja olette kirjoitelleet, kyllä näitä päivittäin lukee vaikka ei aina ehtis kommentoimaankaan.

Mulla on kans nyt niiiin hyvä olo! Pitkästä aikaa en tunne itseäni enää läskiksi vaan vaatteetkin alkaa näyttää hyvältä päällä. Ylipainoa on vielä pari kiloa, mutta ei se näytä haittavaan fiiliksiä. Mulla on ennenkin kun tuo normaalipainon raja on lähentynyt, olo ollut hoikka. Silloin onkin vaarana painon junnaaminen tai sitten pahempana

painonpudotuksen lopettaminen ja vielä pahempana painon nousu.

Kuitenkin tänään aamulla pääsin seiskaseiska klubiin! Toivon ja yritän kaikin keinon pitää painoni 77 puolella ens punnituspäivään!

Eilen illalla kävin lenkillä yksin kuunnelleen musiikkia mp3-soittimisesta. Olisin juossut ja juossut iltaisessa kaupungissa vaikka koko yön! Energian määrä iltalenkeillä on ihan loputon ja paras on vielä se, että niiden jälkeen nukun yöni kuin tukki! Ainoa huono puoli kun keksin iltalenkeissä on se, että kun sanotan, että endorfiiniä erittyy vielä 4 tuntia liikunnan jälkeen. Jos mä menen tunnin päästä nukkumaan mun parhaat fiilarit menee hukkaan =( No, ehkä mä sitten näen super iloisia unia!

Mukavaa ja terveellistä viikonloppua sisunaisille, tehdään taas mahtava viikkopudotus!

Ororo

Vierailija

Tai ei kai enää nyt mikään huomen-tervehdyksen aika ole, kun aamu on alkanut jo monta tuntia sitten ;o)!!

JOHANNAK84:Oltiin eilen samaan aikaan asialla, joten kommentit jäi sulle laittamatta :o)!

Tuo 700g on kyllä jo tosi hyvä pudotus, sillä eihän se ole suositeltavaakaan pudottaa paljon enempää 500g-1kg viikossa eli ole vaan tyytyväinen itseesi ja pudotustahtiisi :o)!

ORORO:Sehän on hyvä, ettei kumminkaan plussaa tullut eli osasit ottaa sen verran kevyesti mökkeillessä kumminkin..hyvä :o)!!

NOLAANA:Herkuttelu turvottaa, kun kertyy nesteitä elimistöön ja kyllä ne yleensä sitten aika vauhdikkaasti tippuukin..toivottavasti sullakin.. tsemppiä :o)!

EMO:Hienoja mittaustuloksia..onnea!!Ja pikaiset paranemiset inhosta taudista :o(!

Mun päivä sujui eilen mallikkaasti..söin paljon kasviksia, pysyin pisteissä, tein sen liki tunnin sauvakävelylenkin ja illalla kannoin vielä ½tuntia polttopuita puuvarastoon eli liikuntaa, kasviksia ja terveellistä elämää ja se sujui paljon helpommin mitä viime viikolla pisteiden puolesta eli lupaavalta näyttää tämä viikko näin alkujaan..tosin viikonloppuna on juhlimista joka päivälle ja leipomista kans, kun esikko täyttää 9v..oikein pelottaa, että kuinka hyvin onnistun pitämään näpit erossa leipomuksista..kylässä se onnistuu jo vallan mainiosti, mutta entäpä kotosalla?!?Saas nähdä..

Eipä muuta, kun muksaa tiistaita kaikille!!

köris

Vierailija

Paino heittelee näköjään kilon sinne, toisen tänne ihan miten sattuu. Syönyt olen kuten ennenkin eli en ole saanut pidettyä minkäälaista dieettiä urheilusta puhumattakaan. Syönyt olen nälkääni ja jonkin verran myös huvikseni. On ollut kaikenlaista huolta parin viime viikon aikana.

Onnea pudotuksista kaikille! Ja tsemppiä sitä tarvitseville, erityisesti

[b]Ronjalle[/b]! Mehän aloitettiin sisunaisissa samaan aikaan ja jonkinlaisessa jumissa näytetään molemmat olevan. Mutta kyllä me tästä vielä noustaan ja paino alkaa mennä alas!

Vierailija

Oli juu melko kiva viikkopudotus porukalla - taidetaan yhteisesti olla hyvässä syysvireessä ;-)

Oma vireeni on siinä ja siinä, taas meni usko 80:n alitukseen - tuntuu etten KOSKAAN pääse sen alle, kun lukemat vaan pyörii ja hyörii tässä hiukan sen päälle. Höh. Ja tuo vaakakin on taas oikea tuuliviiri: tarjosi tänä aamuna niin montaa erilaista lukemaa, että pitkään pohdittuani päätin hyväksyä niistä alimman :D Jospa siitä saisi taas kimmoketta jatkaa kohti tuota pahaa 80 rajapyykkiä..

Tänä aamuna siis paino [b]80,8kg[/b] ja pudotusta viime viikkoon [b]-0,2kg[/b]. Jee. Ja tämäkin siis vain sillä vaa' an tarjoamalla alimmalla tuloksella (esiintyi sentään 2 kertaa), pahin näytti 400g enemmän, enkä sitä voinut hyväksyä en sitten millään ;-)

Viikko sentään päättyi kohtuuhyvin: kävin eilen [b]yli puolentoista tunnin hölkkälenkillä[/b], jolla kului lähes 800kcal... ja itsestäni ylpeänä leivoin sitten omena-rahkapiirakan :-/ Tällainen mä vaan olen. No can do? Ja siis en vain leiponut vaan tietty myös söin sitä kunnon palasen...

Mutta taas uusi viikko, jolloin tavoite päästä lähemmäs 80 rajaa, niin lähelle, että seuraavalla viikolla riennän huomaamatta sen ali :) Vaikkakin olen lomalla sen viikon ja reissussa, joten taitaa olla kaunis haave vain... Äh, miten ihmeessä te muut olette 80 rajan selättäneet, ihan heittämällä vaan??? Milloin on mun vuoroni??

Mukavaa viikkoa Sisukkaat! Nyt alkaa uusi tavoite, uusi tavoiteviikko ja uudet kujeet (kera samojen vanhojen).

Emo

Vierailija

Joo, tässä harmittelen eilistä pientä repsahdusta. Muuten meni päivä niin hyvin, kävin taas lenkillä ja olo oli hyvä. Mutta: anoppi tuli lapsia kattomaan vanhempainillan ajaksi ja toi sitten ison paketin iiihania myslipatukoita. Vanhempainillan jälkeen halusin vaan istua alas syömään ja niitä patukoita meni sitten 5kpl!! No, paino sitten ilmoitti 400g enemmän kuin eilen.

Onneksi, tiedän, että näitä nousuja ja laskuja tulee, mutta kummasti tuollaiset ylöspäin tömpsähdykset saa mielen maahan koko päiväksi.

Mä päätin sit kuitenkin muuttaa tuttua kaavaa ja lähdin aamulla ostamaan uusia juoksuhousuja. Löysinkin aivan ihanat, mexxin vuorettomat kevyet ja vyötärökin menee navan yläpuolelle. Nyt työskentelen täällä (teen töitä myös kotona)uudet housut päällä valmiina pinkaisemaan lenkille heti kun olen saanut hommat valmiiksi! Mitä tästä opimme: shoppailu auttaa apeaan mieleen=) se tulee vaan vähän kalliiksi......

KÖRIKSELLE tsemppiä kakkuviikonloppuun! Mä selvin tollaisista päivistä (jos selvin) parhaiten kun teen tarkan suunnitelman niin, että ei yllättäviä tilanteita tule eteen (herkuttelukohtauksia)

Täällä näyttää olevan moni kasikympin rajalla tasapainoilevia, se alitus menee kyllä hyvin kunhan vaan uskotte, että se ei ole sen kummoisempi luku kuin mikän muukaan=)

Mulla on tällainen " en pääse seiskakasista eroon millään" - vaihe päällä, nyt pitäis vaan uskoa itseensä! Hittolainen, ei se niin vaikeeta voi olla!

T. Ororo

Vierailija

Mites teemme sinun tavoitteen kanssa...

Jos käyttää viime kevään laihtumisnopeustta (200g/vko) olisi vkon 44 tavoite 76.9 kg

Jos taas käyttää kesän jälkeen toteutunutta laihtumisnopeutta (570 g/vko), on tavoite viikolla 44 73.9 kg ...

Kumman mukaan mennään, vai otetaanko sieltä välistä 76.0 kg (noin 300g/vko)

Sulla on ollut sen verran kova tsemppi nyt kesän jälkeen, että tuo 76.9 kg tuntuu aika iisiltä ... mutta itse itsesi parhaiten tunnet. Ja jos vaikka tavoite sattuu alittumaan aikaisemmin, niin otetaan sitten uusi tavoite. Se ei ole iso juttu.

Millä jatketaan?

t.

Minlee

Vierailija

Tänään on niin mahtava päivä.....jo pelkästään sen takia et meillä HÄÄPÄIVÄ tänään =)=) Lähetään illalla rakkaan miehen kanssa syömään ja leffaan.PITKÄSTÄ AIKAA päästään kahdestaan johonkin.Ja tänään saadaan vihdoin uudet sohvat,jotka käytiin maksamassa jo kolmisen viikkoa sit=)=)niitä onkin ootettu.Liikunnankin olen saanut taas aloitettua,on ollu näit kiireitä,siis ihan oikeesti kiireitä ettei ole kerenny ja jaksanu käydä käveyllä(niistä kiireistä oon kirjottanu tuol edellisissä teksteissä muistaakseni,kurssia ja töitä).Saa nähä mitä maanantain punnitus näyttää ku syömään tänään mennään=).Onneksi nää punaiset päivät alkoi tiistaina,niin niiden tuoma turvotus toivonmukaan on pois tulevaksi maanantaiksi.Niistä tuliki turvotusta 1,2kg ku tiistaina varsin puntarilla kävin.

KÖRÖMÖLLI:Sieköhän se voivottelit et toivottavasti pysyt kurissa synttäreiden aikana.=) Mulla vähä samaa vikaa et jos on jotain juhlia,niin niissä tapahtuu aina pikku repsahdus.Mut onneksi meillä noi juhlat on aika lailla kesällä kaikki,niin samaan syssyyn tulee kaikki syömiskiusaukset.

Joo,mutta jos mie nyt lähtisin käymään ripsien värjäyksessä ja sit takas laittaan koti kuntoon et viittii illalla lastehoitajan päästää tänne=) HYVÄÄ VIIKONLOPPUA meille kaikille,ja elekää masentuko te joilla paino junnaa paikallaan,tai hiukka nousee.....tää pudotus on vähän tämmöstä et jokaisella tulee pikku takapakkeja.TSEMPATAAN kaikki vuoron perään toisiamme,niin kyllä me noi " muodot" viel saadaan kukistettua=)=)

Vierailija

juu elikkä aamulla puntari näytti 83,5kg.....ihan hyvin.miinusta onks se ny 700gr viimeviikolle.mut nyt on kyllä menny niin hitaaksi tää painon putoaminen et ihan ärsyttää....!!Nykyste on niin kiirekkin ku päivät kurssilla ja yöt töissä,ettei sitä väliaikaa minkä kotona kerkee kurssin ja töiden välillä olla,halua kuluttaa lenkkeilyyn,vaan olla kotona perheen kanssa.mutta nooh...eiköhän tää helpota tän kuun lopussa ku kurssi loppuu,ja sit ehkä taas jaksaa käydä lenkilläkin.sori,en taaskaan jaksa lukea nuit teidän kirjotuksia...pakko pistää nukkumaan että taas jaksaa.....Mut tsemppiä meille kaikille!!!

Vierailija

[b]Kääpäleen[/b] kanssa on sama " ongelma" : ei voi shoppailla vaatteita kun tämä ei ole minun kokoni kuitenkaan - ja tätä on jatkunut jo vuoden... kesäksikään en ostanut yhtään uusia vaatteita (jos ei urheiluvaatteita lasketa) vaan menin samoilla vanhoilla, joita hiukan tuunasin itse ompelukoneen avulla. Pöh. Uuden vuoden alesta kyllä jo jotain haen, vaikka itseni piristykseksi!

Tai olenhan mä pari paitaa nyt syksyksi ostanut, mutta samoilla yksillä farkuilla kuljen...

[b]Katti[/b] ja [b]Allakka[/b]: pitäiskö meidän tehdä joku yhteisryntäys, ettei mokoma 80-rajapyykki mahtaisi mitään vaan joutuisi murtumaan ylivoiman edessä ;-) Jotenkin hotsittaisi päästä alle jo ensi viikolla mutta en oikein usko moiseen kun tämänkin aamun lukema oli vielä 80,8kg... :-/ Katsotaan josko pääsisi ihan siihen hollille ja sitten seuraavalla viikolla? Tänään lenkille, ei pitäisi ainakaan haitata asiaa.

Mulla on ollut vatsaflunssaa koko alkuviikon eikä mikään ole maistunut. Kyllä kaloreita kai silti on kertynyt kun paino pysyy samassa mutta liikkumaan en jaksa ja pysty. Eilenkin oli järjetön päänsärky koko illan kaupan päälle, joten vali-vali-osastolle jouduttiin. Toivotaan parempaa oloa muille Sisukkaille!

Äh, missä mun työmotivaatiokin luuraa... huhuu...

Emo

Vierailija

Hellurei Naiset!

On tää laihdutus ihme hommaa!!! Edellisen viikon ja alkuviikon juoksin höperönä lenkillä ja maanantain jälkeen ei paino laskenut, nousi vaan. Nyt olen pitänyt 2 lepopäivää ja syönyt runsaammin nopeita hiilareita, en herkkuja, mutta perunaa ja riisiä kylläkin. Eikä vajetta ole ollut juuri nimeksikään! Ja tämä aamuna paino oli ALIMMILLAAN. Jopa mukavasti alhaisempi kuin maanantain mittaustuloksessa. Eli minun kohdalla nesteen kertyminen lihaksiin (salikäynnit) ja säästöliekille meno taitavat pitää paikkansa.. Siksipä muistutan myös teitä muita Sisusisaria, että muistakaa myös LEVÄTÄ!

Ja tänään on tyttöjen ilta tiedossa minulla: keilausta, hyvää ruokaa ja siideriä eli maanantaina turha muutenkaan odottaa mitään muuta kuin plussaa, kun mulle tulee aina alkomahoolista pariksi päiväksi järjetön turvotus... No oma päätös :(

MINLEE: Mulla on kans tässä syksyn mittaan paljon synttärijuhlia edessä. Siskon poikien (3poikaa) ja veljen pojan synttäreitä ja kaikki melkein tässä syksy-joulu akselilla. Yhdet synttärit oli vasta viime sunnuntaina ja oli kyllä vaikea pitää itsensä kurissa, pöytä notkui täynnä herkkuja ja vain herkkuja.. Joten olin ottamatta mitään. Sitten kun et ota mitään niin siihen kaikki kiinnitti huomion ja alkoi kysely ja vahingossa sanoin olevani dieetillä (no kyllä sen kaikki muutenki ties) niin siitä vasta puheenaihe syntyi.. Sit piti kertoa miksi laihdutan ja blaa blaa blaa.. No lopulta otin sit keksin ja kinkkupiirasta palasen. Sit kaikki oli tyytyväisiä :) No se ei minun laihdutusta kaatanu, kun osasin lopettaa siihen vaikka olis tehny mieli syödä koko pöytä puhtaaksi!

Kivasti sullakin oli pudonnut paino viime viikolla. Minun mielestä tuo 300g on ihan hyvä pudotus, kun ajattelee sitä, että se tuskin tulee takas niin herkästi kuin esim. mulla tippuu aina kilon tai reilun ja seuraavalla viikolla siitä on puolet vähintään plussana takaisin. Joten hyvä hyvä Minlee, tsemppiä syksyyn! :)

EMO kans koita olla skarppina siellä synttäreillä, ai niin sullahan oli vielä kaksin kappalein niitä, huh huh! :)

JOHANNALLE ONNELLISTA HÄÄPÄIVÄÄ !! :)

Sit OROROLLE haluan sanoa, että sitähän laihdutuksella tavoitellaan, että voitaisiin olla tyytyväisiä itseemme ja myös siihen miltä näytämme ja sinun kirjoituksesta sai kyllä sellaisen kuvan että sinä olet nyt siinä pisteessä. Oikein paljon onnea ja nauti tuosta tunteesta!

CHICKYLLE tsemppiä ensi viikkoon, jos sit tulis miinusta :)

HYVÄÄ VIIKONLOPPUA NAISET!

~Henniina

Vierailija

Vaa' alle hyppäsin ja tulos oli odotettu eli +-0 tarkalleen, aika hyvin arvasin eilen.

Harmittaa siinä mielessä, että olin tosi kunnolla koko viime viikon vaikka ehdinkin liikkua normaalia vähemmän. Tuo mökkiviikonloppu sitten pilasi hyvin alkaneen viikon... Onneksi pysyin kuitenkin sen verran ruodussa etten saanut plussia, ehkä tämä alkaa pikkuhiljaa sujumaan hallitummin=)

Paino siiis: 78,3kg tänään niin kuin viime viikollakin.

Ororo

Vierailija

Nyt siis on pojat haettu kerhosta ja koulusta, joten paremmin aikaa " kommentteihin" yms.

EMO:Muistatkos miten mä taistelin sen 80 kanssa eli ei se kaikilta muiltakaan ihan helpolla onnistu ;o)..sinnillä ja sisulla vaan..kyllä se alittuu, vaikka tiukassa se tuntuu sinullakin olevan, mutta noilla mahtavilla liikuntasuorituksilla onnistut siinä aivan varmasti..toivottavasti jo ens viikolla..tsemppiä :o)!!

VOLGA:Mahtitiputus taas ja voi vau noita lähteneitä senttejä..onnea :o)!

Tuo kuulostaa niin tutulta, että lapset laittavat parastaan juuri sillä hetkellä, kun on puhelimessa yms.

HENNIINA-:Hui..kauhia tiputus..onnea :o)!!Sinähän kutistut silmissä..mahtavaa!!

MINLEE:Ei se ainakaan minua haittaa yhtään, että tilastot kulkee viikon jäljessä, kun siihen on jo ihan tottunut, että ne niin tekevät ;o)!!

Hienosti taas karisi..pienin askelin kohti tavoitetta ;o)!!

Oon kuullut kovasti kehuja tuosta crosstrainerista..on kuulemma tehokasta kuin mikä ;o), joten ei muuta, kun paas menemään!!

KÄÄPÄLE:Älähän suotta masennu, sillä ne on nuo menkat mitkä turvottaa..mulla ne tuo painoa lisää jopa 1-2kg, joten varmasti ens viikolla, kun turvotukset on tipotiessään niin kilojakin on karissut taas kivasti..luovuttaa ei missään nimessä saa :o)!!Tsemppiä!!

ALLAKKA:Se on vaikee tuo 80 alitus..mä sen tiedän, jos joku ja varmaan Emokin ;o)!!Nyt vaan tarkempi linja syömisten kanssa niin kyllä sä ens viikolla alitat sen..tsemppiä siihen :o)!

Minä aloitin aamun sillä, että vein pojat kerhoon ja kouluun, mutta sitten heti sen jälkeen starttasin liki tunnin sauvakävelylenkille, koska tiesin, että jos en silloin menisi niin en menisi sitten lainkaan, koska mies on iltavuorossa enkä myöhemmin ois sitten enää päässyt!!

Ja olipa mukava ilmakin vielä silloin, kun aurinko paistoi ja lämmitti mukavasti menoa ;o)..sen jälkeen onkin sitten taas satanut ja ukkostanut ja mulla on pää niin kipeä..en tiedä johtuuko ukkosesta vai menkoista vaiko ihan jostain muusta, mutta tiedän, että ennenkuin ilta on niin ehdin aatella monta kertaa, että olis nyt kello jo 21, jotta sais mukelot pehkuun ja pääsis itsekin ;o)!

Eipä nyt taas muuta..kaikille mukavaa viikkoa ja kovasti tsemppiä!!

köris

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat