~~JOULUN HEHKEÄT MUIKKELIT LAPSOSINEEN KIITÄÄ SYYSKUUN AKAAN VIIKKOON~~

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

huomenta!

uutta pinoo pystyyn näin syyskuun ekalla viikolle :) synttäri kuukausi ja kriisiä pukkaa ;)

viikonloppuna tuli tällä mammalla otettua vähän keittoa ja krapulaa pukkaa hiukan vieläkin ;) kaverin häät oli ja monot oli kyl siihen malliin vinossa taas ett huh huh!!

kympiltä pitäs olla jo ekaluokkalaisen open puheilla ja täällä mä oon viel puoli alasti tukka pystyssä ja YLLÄTTÄEN täällä vaan netissä :)

nyt töppöstä toisen eteen....

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Vähän tossa tavailinkin tota otsikkoa ja mietin miten tyhmä oon kun en tajuu... ;))

Pikkusen aikaa ehtii kirjotella kun Salla leikkii työntökärryllään (vilkuttaa Miilukalle). Neiti on ollu nimittäin viime päivinä tosi äkänen ja yötkin on taas aika risaisia. Mutta sitähän taitaa olla liikkeellä!

Jaksuja kaikille yökyöpeleille.

M-M:lle haleja! Varmasti edeltävät ajat ovat olleet raskaita. Tsemppiä ja jaksamista uuden " elämän" aloittamiseen!

Meillä ei edelleen liikuta eteenpäin. Sen verran on edistytty että neiti pääsee istuma-asennosta kontalleen, josta lysähtää lattialle samantien.

Hommasin muuten muksuille jo talvivarusteet valmiiksi, tietenkin sillä seurauksella että loppukuun saan viettää persaukista elämää.... :( Mut onpahan ainakin valmiina! Ja loppuvuodesta taitaa olla vielä vähemmän rahaa, kiitos suuren kotihoidontuen! Joulukuussahan se armas työ taas odottaakin. plääh.

Kiljunta lattialla kovenee, joten taas mennään!

Katju ja Salla

Vierailija

Jospa sitä sais muutaman rivin kirjotettua! Aikamoista menoa ollu täällä suunnalla! Harmi kun on niin sateinen syksy,toivottavasti isäntä saa nuo viljat pelloista pois enenn talven tuloa!

Johanna oppi sitten viime viikolla konttaamaan. Tiistaina meni ekan kerran, muutaman " askeleen" verran,ja nyt jo menee toiseen huoneeseen.. ja on kiva kontata karkuun kun äiti koittaa vaippaa laittaa.. eilen sitten tyttö yllätti jo nousi kaksi kertaa peräkkäin seisoman tukea vasten,tänään ei onneks oo vielä noussu,eikä enää nousekaan kun on nukkumassa!

Joku kyseli tämän viikon gallapissa mikä kiinnostaa Jouluntähtiä: meillä on ylivetopaikka videoiden,digiboxin ja telkkarin napit. Ei oikein isommat tykkää kun Johanna tulee ja vaihtaa kanavan,taikka äänet laittaa pois! Piti sitten noita vehkeitä laitella eri uskoon,että voi vain kaukosäätimestä ääntä vaihtaa.. Toinen talon suosikkipaikka on eteinen ja yllätys yllätys kengät! ja varsinki Johanan omat ensiaskelkentät!

Jos jotain kiinnostaa mulle voi laittaa meseosoitteen niin lisäilen sitten... essiiini (at)hotmail.com

Niin,Johanalla on ollu viikon pientä nuhaa ja yskää. Luulenpa että hampaista johtuvaa,kun me muut ei olla sairastuttu.yläikenet on kovasti kasvaneet,ja sylki valuu! Onneks ruoka on maistunu,tai peruna tökkii..mutta puuroa menee hyvin kaksi lautallista päivässä ja lisäksi yksi purkki päärynäsosetta. Lihaaki oon nyt uskaltanu kokeilemaan. Johannalle kun ei ihan mikä eväs vaan käy.. Viljoista on vaan kaura ruokavaliossa,ja kaupan hedelmistä vain päärynäsose sopii. ja tuosta perunasta ei tuu oireita mutta se ei sitten maistu. Niin,tuosta nuhasta ja yskästä. just kun Johanna nukku pari yötä heräämättä,niin ettei tuttiakaan tarvinnu nostaa suuhun,niin tuo nuha ja yskä tuli. ja tosi huonosti on nukuttu, 3 ekaa yötä nukku tyttö meidän sängyssä puolesta yöstä lähtien ja vähä väliä heräillen..viime yö oli eka mikä meni ihan hyvin.tosin pitihän tuota tuttia käydä nostamassa suuhun ja aamuyöstä annoin vettä pullosta. En enää aio antaa maitoa yöllä.. jos vaan vesi ja tutti kelpais. Meinas jo itkukin päästä tuon tytön kanssa,kun ei meinannu millään rauhottua nukkumaan,kun heräs yöllä huutamaan... osa syyllinen voi olla tuo konttauksen osaaminen,jospa tämä tästä taas.

Jotenki tämä vauva-aika ollu vaikeeta Johannan kanssa,kovin rauhaton ja itkuinen vauva,kun noita alllergioitakin on. Issompien kanssa oli paljo helpompaa,vaikka oli kaksi vauvaa,kun ovat syntyneet melko tasan vuoden ikäerolla. Ei tässä ihan heti taida uusi vauvakuume iskeä!

tintti ja Johanna 8kk

Vierailija

Tänään olen istunut puolet päivästä kaverin luona ja puheripuli helpotti taas kummasti. Hänellä tyttö kans joka on 2kk nuorempi eli jutunaihetta riittää.

Ajattelin myös aloittaa terveellisemmän elämän tänään, mutta mönkään meni heti kun käytiin kylässä. Sillä tarjollaoli hyvää mustikkapiirakkaa josta ei voinut kieltäytyä. =/ Jumppaan olen kuitenkin menossa illalla. Ja huomenna alkaa sitten karkiton/pullaton elämä. Jos siis onnistun pitämään lupaustani. Hmm...

Niin, ONNEA [color=purple] Sallan [/color] uudesta taidosta! Niin ne meidän vauvat kasvaa.

[color=purple] Pimmi [/color] Olisin itse voinut kirjoittaa ihan saman tekstin kuin sinä Lassin ruokailusessiosta. Meillä ihan sama juttu, rankkaa hommaa tuo syöttäminen nykyään. Toivottavasti menee pian ohi ja ne alkaa syödä itse ja hyvillä pöytätavoilla.. Taitaa mennä hetki siihen kylläkin.

Nyt pitää tehdä jotain järkevää sillä aikaa kun neiti on päiksyillä. Jos surffais vaikka vähän netissä.. =)

moi moi!!

Vierailija

m-m: osoite on myös mese ja se on essiini(at) hotmail.com siis kahdella ii:llä...

Nyt lähteä pyllyn pesuun ja sitten ruokaa tekemään!

tintti

Vierailija

Eli tulipas tossa mieleen et mitäs " kiellettyjä" asioita teidän tontut tekee silti...

Eli tonttujen kekseliäät tekemiset:

Meidän pikku terroristi suuntaa AINA tiensä meidän viikunaa kohti, sietä sit revitään lehtiä irti niin nopeesti kun ehditää ennen kuin äippä hakee miljoonannen kerran sieltä pois...

Toinen mieli puuha on johtojen repiminen...

ja kolmas on eteisessä kenkien syönti...

nefili ja viikunalle ehtinyt Adam

Vierailija

Täällä ylpeä äippä! Salla hoksasi äsken kuinka pääsee ryömimään! (ja heti isosisko valittaa kun pääsee hajottamaan puujunarataa ;))

Ylpeä äippä Katju ja Salla mittarimato

Vierailija

Tiistai.. Aamu on alkanut kyllä lähes kuin painajaismaiset maanantaiaamut..

Ensin PikkuPoju tipahti sängystä (nukkuu edelleen mun vieressä), eikä vain kerran, vaan kahdesti =/

Ekan kerran jälkeen otin tisulle ja poika rauhoittui nopeasti, innostui taas konttaamaan mun yli ja ennen kuin sain kiinni kuului KOPS.

Myönnetään, oma vika. Olis jo ensimmäisen kopsauksen jälkeen pitänyt nousta sängystä.. mutta pöpperöisenä aattelin vaan että josko hetki vielä köllöteltäis.

...mutta on se PikkuPojukin hassu, ei vieläkään osaa varoa sängynreunoja vaikka on jo viidesti tippunut! josko nyt oppisi kun tapahtui kaksi kolausta samalle aamulle.

Onneksi meillä on hyvin matala sänky, pudotus ei siis ole korkea, mutta kuitenkin.

Toisen putoamisen jälkeen aloin vaihtaa vaippaa, haistelin ensin, ei haissut muu kuin pissa. Vaihdoin sitten tapani mukaan sylissä, eli itse istun ja sylissä vaan vetäisen vaatteet ja vaipan pois. Kuis ollakaan, TOSI ISO könttä kakkaa tipahti suoraan syliini.. Yöks.

Siinä sitten kiljuin koululaista paikalle auttamaan.. tämä nyrkin kokoinen könttäre sylissäni, pikkupoju toisella käsivarrella ja kakkainen vaippa toisessa kädessä.. juuri ja juuri sain tasapainoiltua kumpaakin, ettei tipu lapsi, eikä uutta kakkakasaa vaivasta pois.. Koululainen onneksi tuli ottamaan Pikkupojun jotta sain kakkavahingot siivoiltua.. ja pian PikkuPojun kakkaisen pyllynkin pestyä.

PikkuPoju ei kakannut eilen koko päivänä, joten se lienee syy tuohon järkkyyn kakkamäärään.. mutta mikä selittää sen, ettei se haissut?? Ihan oikeasti, nuuhkaisin kyllä ensin ja luulin vaihtavani vaan pisuvaippaa.. Onneksi sattui kotona, eikä jossain muualla ;D

[color=deeppink] Noista filungin tekemisistä: [/color]

PikkuPojulla on alhaalla yksi hammas.. se puhkesi noin kolmisen viikkoa sitten, joten on jo mukavan kokoinen nökö.

PikkuPoju on huomannut, kuinka hauskaa on purra isosiskoja ja isoveliä varpaasta!! Missä vain varpaat näkyy, sinne sujahtaa PikkuPoju ja nappaa naskalillaan kiinni varpaasta. Muut kijuvat tuskaansa, mutta PikkuPojulla on leuat lukossa! Irti ei päästetä!!

2v poika sanoikin että " vauvalla on piikki suussa" ja 4v lauleskelee PikkuPojulle Röllin muunnelluin sanoin " on suussani yksi iso hammas.. sillä mä irvistelen... ja kaikkia pureskelen"

Muutoin meillä ei Pikkupoju oikein " pahojaan" teekään. Meillä on tässä vuosien mittaan koti muuttunut niin lapsiturvalliseksi, ettei lattialla oikein ole kuin matot ja lelut. Ainoastaan keittiön pöydän alta löytyy kaikkea mukavaa, tosinsanoen siellä on ihania murusia.. varsinkin iltaisin PikkuPoju tekee sieltä löytöjä, onhan siellä päivän ruokalista luettavissa.. ja maisteltavissa.

Kengätkin siirrettiin tuonne kuistin puolelle jo pari lasta sitten.. joten ei ole Pikkupoju päässyt kengänpohjien makumaailmaan tutustumaan. Tuon meidän 4v:n herkkua ne olivatkin silloin kun hän oli konttausiässä..

Niin.. auttaahan Pikkupoju minua tuon astianpesukoneen alakorin tyhjennyksessä ja täytössä..! Sitä mukaa kun minä yritän sinne likaisia täyttää, niin PikkuPoju heittelee niitä lattialle. Toistaiseksi onneksi on vain pari lautasta hajonnut Pikkupojun käsittelyssä. Tosin nykyisin astiat hoidan vain ja ainoastaan silloin kun PikkuPoju nukkuu..

Jaahas.. nyt haisee kakka. Syypää taitaa olla toi 2v.

On sen verran aromikkaat tuoksut että parempi mennä vaihtaa ennen kuin ikkunalasit sulaa tähän käryyn..

-mm- (kakan kanssa ollut jo ihan tarpeeksi tekemisissä tälle päivää)

Vierailija

Saa nähdä montako riviä ehdin kirjoittaa ennen kuin neiti herää päiksyiltä, nukkunut nimittäin jo 1½h mikä on aika harvinaista... Kokeillaan!

Ensinnäkin [color=turquoise] mutter-mommy [/color] hirmusti tsemppiä sulle! Kuten muutkin jo kirjoittivat, niin kuulostaa siltä, että päätös helpottaa teidän elämää, tämä ratkaisu sopii teille. Raskas matka on varmasti edessä, mutta kuten itsekin kirjoitit niin asioilla on tapana järjestyä. Toivottavasti löydätte mukavan asunnon ja se helpottais pikkasen tätä muutosta. Kiva myös kuulla, että sovussa eroatte, se on lapsille varmasti tärkeää. Tulehan tänne purkaman pahimpaa oloa jos se vaan helpottaa, kaikki olemme tukenasi! [color=red] *HALI* [/color] Ja pikku pojulle pikaista paranemista!!

Vai pääset sinä [color=turquoise] miilukka [/color] vauvantekoon?! Miten sait miehesi ylipuhuttua? Mä en saa mun miestä millään suostumaan... =( Ehkä ens vuonna kun neiti on hieman isompi.

[color=turquoise] Pimmi [/color] Vai tulee sulle rusinasta mieleen tv-mainos, kyseinen mainos on yks mun lemppareista. Siinä soi niin hyvä biisi. =) Onko sulla ollu jo eka ultra? Monesko rv menossa? Mäkin haluan masuasukin!! =)

Mulla alko tänään [color=turquoise] kesäloma [/color]. Eli jos en olis ehtiny kerryttää lomapäiviä niin tänään olisin joutunu menemään töihin. Tästä kuukaudesta saan lomarahat ja sit alkaa hoitovapaa lokakuun alusta jolloin musta tulee köyhä. Huh, kuinka sitä selviääkin niin pienellä kuukausirahalla? Mies saa paiskoa töitä ja on vähemmän kotona. =( Noh, kai siitä jotenkuten, kyllähän ne muutkin.

Sitten jos yrittäis vastata viime viikon leikkiin:

[color=turquoise] Pimmi [/color] selviytyjä, kiltti, muita huomioonottava

[color=turquoise] Tinuri [/color] täytyy myöntää, että samaan suuntaan meen kuin miilukka, eli hinurihan siitä tulee mieleen. ei pahalla. =)

[color=turquoise] Iituli [/color] aikuinen, fiksu, hoitaa kaiken

[color=turquoise] Miilukka [/color] aina sanavalmis, trendikäs rokkimamma

[color=turquoise] Nani [/color] kaunis, itsestään huoltapitävä yh äippä

[color=turquoise] Leenu [/color] tosiaan se maatalonemäntä, hommat hanskassa, ei peukalo keskellä kämmentä

[color=turquoise] Tinnis [/color] tennis?! tai tinneri.. en tiedä miksi

[color=turquoise] Mutter-Mommy [/color] oikea mutterimamma, hommat hanskassa

[color=turquoise] MrsCruiser [/color] autot, tosiaan se sun auto, pt cruiser

[color=turquoise] Raupotar [/color] rauhallinen, kiltti mutta tomera

[color=turquoise] Nefili [/color] jokin bakteeri?? nikistä tämä siis tuli ensimmäisenä mieleen =)

[color=turquoise] Nesselia [/color] nessu-nenäliinat, tais joku muukin mainita tämän

[color=turquoise] Päivikki [/color] lapsuudenystäväni Päivi tulee tästä mieleen, hän on sellainen puhelias, fiksu, laiha, ikuinen opiskelija =)

Olisko ne siinä.. Ottakaa nämä siis huumorilla. =D Mikäs se uus leikki olikaan?! Ööh, jotain mitä lapsukaisiltamme on kiellettyä ja tekevät sitä silti.. Tässä nyt muutamia;

* eteisen kengät maistuu myös meillä hyvälle, varsinki kengännauhat

* Samaten johdot, tietokoneen johtoa pitää nykiä kun äiti stuu koneella

* Koiran vesikuppi on aivan ihana, neiti kun rakastaa kylpemistä

Nyt pitää lopettaa, neiti herppaa. Sain kun sainkin hakea hänet päikkäreiltä sisälle ja perunaakin olen tässä jo hänelle antanut. Eli tämän viestin kirjoittamiseen on varmaan mennyt lähemmäs tunti... =)

Taas ollaan eteisten kenkien kimpussa.. Sinne siis...

rusina ja touhukas neiti

Vierailija

Siis kopioin sen nyt tähän perään..

Kaivelin noita mielikuvia nikistäni ja sitten kirjoitin jonnekin vanhaan.. höh.. sitä se teettää kun pää lyö tyhjää ;D

Mutta tässä siis se mitä piti sanomani:

Kiitokset kaikille tsemppauksista. Olette ihania!

Kyllä mä uskon että tämä tästä lähtee nyt pikkuhiljaa selkiytymään.. asioilla on aina tapana järjestyä. Asuntoa etsin, mikä ei olekaan ihan helppo tehtävä: tarpeeksi suuri asunto, siisti, hyvä sijainti, lähellä palveluja, kuitenkin edullinen vuokra (vuokralle siis ainakin aluksi).. mahdoton yhtälö tuntuu olevan..

Onneksi ei sentään ole kiire, saan siis rauhassa hoidella asioita, eikä tarvitse hätiköidä myöskään asunnon ym. suhteen.

Erosta tulee näillänäkymin (ONNEKSI) sopuisa, tai ainakin niin sopuisa kuin ero yleensäkään voi ikinä olla.

Ihanaa, ei siis tarvitse suuria siirtoja tehdä hätiköiden. Sehän tästä vielä puuttuisi, kun on muutenkin vaikeaa.

Listasinpa minäkin mielikuvat yhteen ja tässä tulos: Olen teidän mielestänne " Avarakatseinen, empaattinen superäippä, varsinainen mutteri-äiti!" ;D

Juup.. vielä kun tunnistaisin itsekin itseni tuosta kuvauksesta! XD

Ja sitten PikkuPojuun: PikkuPojulla on nuha.. kuumetta ei ole onneksi, mutta täytyyhän tuota lääkärillä käyttää kun yskä on melkoinen..

Ruokahalu on onneksi ennallaan, PikkuPoju syö enemmän kuin noi meidän isommat lapset yhteensä! PikkuPoju syö nykyisin kolme lämmintä ateriaa päivässä, kaksi välipalaa ja kaksi puuroateriaa..! Silti poika on pieni kuin perhonen. Toisaalta kyllä kuluttaakin paljon kun kävelee tukea pitkin, konttaa vauhdilla.. sata lasissa aamusta iltaan. Yöt nukkuu kuin unelma, parit maitohörpyt ottaa yössä, mutta näihin en edes itse herää kunnolla..

Nyt ei kyllä ajatukset pysy kasassa.. palailen taas kun jakselen :)

-mm- ja vauhdikas PikkuPoju

Vierailija

Taas pikaisesti kun neiti heräilee tuolta päikkäreiltä pikku hiljaa.. Aina se vaistoaa sen kun mä tuun vauva-sivuille. =)

Mulle saa kans lähettää niitä kuvia ja mä laitan takaisin kunhan saan teiltä osoitteita. Eli seuraavaan ositteeseen voitte laittaa paula1980(at)luukku.com.

Nyt neiti herppaa sängyssä, pakko mennä... Niin olin eilen siellä jumpassa ja onneksi menin, kyllä mulla onkin kunto rapistunut. En ole vuoteen tehnyt mitään ja sen kyllä huomaa.. Huh, nyt alko kyllä kova treenisyksy että jaksaa tammikuussa töihin.

taas mennään.. =)

rusina

Vierailija

Saa nähdä ennätänkö kirjottamaan mitään kun poju meinaa tympääntyä lattialla, mutta oli pakko tulla sanomaan edes jotain =)

[b]Mutter-Mommy[/b]lle täältä suuren suuri halaus ja voimia tulevaan. Uskon kyllä että varmasti pelottaa tulevaisuus ja jaksaminen yksin neljän lapsen kanssa, mutta et sinä sitä eroa turhan takia halua eli jospa nyt alkaakin se iloinen aika. Suuri on päätös ja varmasti vaikea kun vaikuttaa muihinkin kuin vain itseesi, mutta viestisi perusteella päätös kuulostaa juuri oikealta =)

Jos tuntuu pahalta tai voimat loppuu niin täältä löytyy tukea! =)

Teillä on näköjään ollu täällä pieni " leikki" =)

Olitte kyllä kirjottanu kaikista niin osuvasti ja ihanasti, että ei tässä itse osaa sanoa enää oikein mitään... Ihan sydän pakahtui kun luki noita kuvauksia minusta *snif*

Jospa tässä itsekin kokeilis =)

Tinuri: Tomera ;)

Iituli: Aina tukena

Miilukka: Huh, yhdellä sanalla... Räväkkä!

Mutter-Mommy: Korjaa kaiken =)

Nani: Touhukas yh =)

Leenu: Maatilan emäntä

Tintti: Toinen maatilan emäntä =)

Tinnis: Boheemi pk-seudun äippä (älkää kysykö miksi =) )

MrsCruiser: Jenkkiauto! Ja tosiaan tuo järjestelmällisyys tulee mieleen myös...

RauPotar: Jokapaikanmenijä... Mistä nyt tuokin tuli =)

Rusina: Viime aikoina on tullu mieleen se mainos, jossa naiset laulaa ja maalaa seiniä =D

Nefilin ja Nesselian nikeistä tulee tosiaan mieleen jotain egyptiläistä, kuten Nefertiti ja sen myötä molemmat on mielikuvissa kauniita ja rauhallisia äiti-ihmisiä =)

Päivikki: Hoitaa kaiken =)

Huh, tuossa nyt ensimmäiset jotka tuli mieleen =o

Tinurikohan se oli kyselly että oonko miettiny että tuliko tämä raskautuminen loppujen lopuksi hyvään kohtaan ja oon mä tosiaan miettiny sitä että miten ois käyny loppujen lasten kanssa jos en ois nyt tullu raskaaksi... Oisko sitä uskaltanu ruveta tekemään enempää tai oisko se tullu edes mieleen kun ois vaan miettiny tuota tautia ja pelänny sitä että kuinka paha se tulee olemaan mulla... Onhan tässä käyny mielessä kaikkea pöljää niin ku että miksi mä teen lapsia ku niilläkin on pieni mahdollisuus saada sama tauti ja mieheltäkin kysyin " huonona päivänä" että ei kait se enää halua mennä naimisiin... Kyllä kuulemma mennään =)

No mutta nyt tää poju herppaa ihan hiiteen...

Pimmi ja hepuli-Lassi

Vierailija

sain luettua tuon viikonlopun ketjun ja paljo voimia & jaksamista

m-m:lle!jäin niin sanattomaksi..

Tuli mieleen tuosta nefilin lapsen näpyistä,että munki keskimmäiselle ilmesty eilen jotain ihme näppyjä hartioihin ja mahaan,ja kuulema vähä kutittaa... mutta ei oo tullu yön aikana lisää,eikä oo valitellu niitä. Eikä oo muitkaan oireita,että ehkä tuli pillimehusta jota joi kerhossa.. tai ihan jostain muusta. Tuolle keskimmäiselle kun ei käy riisimurot,mutta muille ruoka-aineille ei oo allerginen.Tosin talvella on atooppista ihottumaa.

Meillä ei oo kukaan lapsista sairastanu vesirokkoa..no varmaan se jossain vaiheessa noille iskee,kun esikoinen menee ensi syksynä eskariin niin ihme jos sieltä ei saa sitten tartuntaa.

Mä laitoin kelalla pari viikkoa sitten kotihoidontuen hakemuksen. Ei oo vielä kuulunu mitään,toivottavasti pian kuuluis.. no onneks mulle on vielä tulossa yksi täyserä äitiysrahaa ja sitten pienempi erä..mutta viimeistään ens kuun lopussa olis kiva saada rahaa.. Mä oon aatellu hoitavani Johannaa kotona tuonna 3v. asti,että vuoden 2010 alussa sitten kun kotihoidontuki loppuu rupeaisin työelämään paluuta suunnittelemaan.. tosin saapa nähdä miten meidän talouden sitten käy!

mentävä on... Isä on kylässä:)

Tintti ja Johanna (päikkäreillä)

Vierailija

Hei hulinaa! Hieman hoppua pitänyt, olimme mm. tytsyn urheilukilpailuissa jo klo 8, Akseli oli aivan tohkeissaan!

RauPotar kyseli kampaajahinnoista, vaihtelee varmaan tosi paljon kaupungin mukaan. Viime viikolla kävin ja leikkaus ja kahta väriä, 62¿ maksoi. Mutta on täällä paikkoja missä ei alle 80¿ pääse ulos.

Mulla on kirpparipöytäprojekti alkamassa, assistentti vaan ei oikein ole tehtäviensä tasalla... Ja huutonettiin pitäis tutustua, sohva, imetystyyny, rintareput myyntiin vaan!

Mutta nyt perheelle evästä ja katsomaan miksi olohuoneessa on NIIN hiljaista, Akseli on tainnut löytää jotain mielenkiintoista, viikunasta kiinnostunut myös. Tuleekohan Adamista ja Akselista puutarhureita kun viikuna on pop???

Kirsikka ja Akseli, viikunan kaveri.

Vierailija

Miilukka: meillä Akseli kyllä istuu, mutta ei etene, ei peruuttele :o täpittää vaan lelujen keskellä eikä aikomustakaan lähteä liikkeelle :)

Täällä ollaan edelleen ' kesässä' eli kaikki syyshuolto aloittamatta :o Puutarhakalusteet ulkona, melkein maitohorsman peittämänä :)) Ikkunat pesemättä ja läpikuultavat kesäverhot ikkunoissa - - hiukan iltasin outo olo kun täytyy laittaa jo valot ja ollaan kun näyteikkunassa :// Jos sais aikaseksi vaikka ennen kun pitää töihin mennä...

Minä tahdon parturiin!! Eikös joku ollut juuri? Mitä nykyään maksaa? Siis leikkaus ja väri :) Olen ollut parturissa viimeksi joskus 10vuotta sitten kun mun kaveri on alalla ja käynyt täällä kotona leikkaamassa mun tukkaa niin eipä ole tarvinnut kaupunkiin vaivautua :)) nyt tahtoisin jonkun muun yrittävän tätä pehkoa aisoihin :o

Aksulla on tänään natinapäivä :/ Yksin ei oltais hetkeäkään... Tämän päivän naurut sain kuulla kun poika istui pesuhuoneen lattialla ja heitteli likapyykkiä ympäriinsä siis lajitteli, niin johan oli hauskaa :))

Puhetta oli muksujen lempipuuhista :) Aksu repii toisten silmäripsiä sylissä ollessaan :( auts! Meillä vielä helppoa kun tosiaankaan tuo poika ei liiku eteen- ei taaksepäin :))

Jahas, muksut kotiutuu koulusta - - siis välipalaa!!

RauPotar ja Akseli ainaski viikon yli 9kk

Vierailija

Tarvii käydä laittamassa lisää lämpöä meillä on kylmä.. hrrr...

Jokos muissa kodeissa on aloitettu syyspuuhat? pesty ikkunat, vaidettu verhot, kannettu pihakalusteet pois??yms. Itse en ole vielä edes aloittanut, pian saa kyllä sormet kohmeessa hinkata ikkunoita..

Miilukalle piti sanoa et meidän keskimmäinen oli myös iso ja lähti liikkeele melko myöhään, yleessä vaativat pientä houkkuttelua ja patistelua.

Olikose katjun neiti joka oli oppinut ryömimään, onnittelut :) nyt loppui rauha myös teidän kodissa :) kun pikku tutkija pääsi liikkeelle.

Oliskos intoa laittaa kuvia meidän tontuista? olis kiva nähdä kuinka ovat kesän aikana kasvaneet ja muuttuneet. sit taas tos vuoden ikäisenä uus kierros..????

nefili ja syliin nukahtava adam...(yhden käden kirjoitusta)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat