Pihan ja autokatoksen hinta-arviota?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olemme harkinneet uudehkon omakotitalon ostoa, jossa on vielä autokatos rakentamatta sekä piha laittamatta. Kyseinen tontti on jyrkähkö rinne eli rakennettavaksi tulee kiveys/portaat ylhäältä, missä autokatos & yksi sisäänkäynti, talonviertäpitkin alatontille, missä enemmän piha-aluetta. Muutoin tulisi varmaan lähinnä nurmikkoa yms. pihan hoitajalle helppoa kasvullisuutta.

Onko kukaan lähiaikoina rakennuttanut/rakentanut itse kahden auton autokatosta. Mitä siihen pitäisi varata rahaa?

Onko viimeaikoina rinnetonttia kuntoon laittaneilla näkemystä jonkinlaisesta haarukasta paljonko siihen tulisi varata rahaa?

Jos saisin jotain arvioita, niin olisi helpompi arvioida, paljonko uskaltaisi tarjota talosta ja onko siihen ylipäätään varaa?

Kommentit (3)

Vierailija

edullinen tuo Puutalokympin KP41 (meniköhän oikein?). Me rakensimme edelliseen kiinteistöön itse pitkästä ja anturan ja sokkelin kanssa meni pelkän katoksen materiaaleihin v. 2003 jo 10k¿. En tosin katsonut oliko tuossa perustat mukana?? Meidän katos oli hieman leveämpi koska halusimme että ovet saa kunnolla auki ja autosta pääsee helposti pois. Tuo valmispaketti oli tosi kapea. Lisäksi meillä oli pituutta 9,5m.

Vierailija

rahaa niin paljon kuin suinkin on; sadan neliön kivetys itse tehtynä reilu 2000¿, maatyöt tonnin - pari, puskat toisen mokoman. Riippuu siitä miten valmiiksi haluatte kerralla tehdä, varaisin pihaan 5-10k¿.

Autotallia ruvetaan meillä juuri tekemään; kivirakenteisen 64m2 talli/katos/varastoyhdistelmän materiaaleihin on varattu 15000¿. Itse tehdään, muuten työ maksaisi maltaita. N. 20-30k¿ saa talliin varata kokonaisuudessaan rahaa jos kaiken teettää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat