Kuinka päästä eroon vauvakuumeesta?

Vierailija

Meillä kaksi lasta ja minä haaveilen kolmatta. Vauvakuume on aivan mieletön. Itken, kun näen vauvoja tai raskaana olevia. Mies ei halua enää yhtään lasta...ikinä. Olen surullinen ja katkera miehelle.. Miten tästä vauvakuumeesta pääsee eroon ennen kuin se hajottaa parisuhteemme?

Kommentit (4)

Vierailija

Meilläkin kolmannesta lapsesta neuvoteltiin kauan ja hartaasti. Nyt kun vauvakuume ei ole vaivannut minua vuosiin, huomasin kesällä olevani raskaana. Mies sai tosissaan suostutella minut pitämään tämän lapsen, koska paniikissa hain heti lähetteen raskauden keskeytykseen. Nyt kun vauva jo potkii masussa, olen onnellinen etten mennyt tekemään typeryyksiä. Neljäs lapsi vain tuntuu mullistavan elämäni täysin.

Vierailija

Ajattele järjellä, onko syitä miksi ei kannaitsi lapsia enää hankkia. Tuttava piirissäini joissa on ollut 2 lasta, niin on kolmannesta tullut vammainen tai kuollut pian synnytyksen jälkeen, joten ole tyytyväinen että olet saanut 2 tervettä lasta, itse en haluaisi kokea samaa mitä tuttavapiirini, itsellä on toki 4 lasta. Mutta nyt kun viidestä on tullut puhe (mies ei enää halua) ajattelen näitä tuttaviani että mitä he ovat kokeneet ja sillä vauvakuume lakkaa nopeasti, vaikkakin sitä aina ajattelee ettei omalle kohdalle sellaista satu mutta mutta....

Ollaan siis tyytyväisiä näistä mitä meille on annettu!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat