Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Herbalife?

Vierailija

Mikä juttu se Herbalife on? Mihin laihdutus perustuu ja onko siitä oikeasti mitään iloa? Pahoin pelkään että vanhuksia vedätetään nyt kunnolla kun appivanhemmat lähteneet tuohon mukaan.

Kommentit (7)

Vierailija

-Ruoka jää pois,juodaan vain pirtelöitä ja syödään pieniä välipaloja

-Kallista kuin saatana!

-Idea on yrittää saada lisää ihmisiä mukaan..

Minä laihduin muutama vuosi sitten 15kg herban avulla,mutta kilot tulivat takaisin kun minulla ei enää ollut varaa ostaa tuotteita.

Vierailija

Nykyruuasta on todella vaikeeta saada kaikki tarvitsemamme ravinteet.

Mulla käytön syy on laihduttaminen, mikä on todella helppoa niillä tuotteilla. Jotkut haukkuu jauheiden makua, mutta esim. rasvattomaan luonnonjugurttiin ja sokton mehukeittoon tai pakastemarjoihin sekoitettuna on Hyvää. Lisäksi proteiinipatukat on todella mainio välipala, pitää nälkää ja on hyvää. Hedelmä välipalana mulla aiheuttaa vain lisänälkää, koska nostaa verenskokeria liikaa ja tiputtaa sokerin sitten nopeesti alas.

Vierailija

Jatkan edelleen Herballa vaikka ei enää tarvitse laihduttaa, otan sitä nyt sen takia, että saan kaikki vitamiinit ja hivenaineet. Eikä tuu kalliiks kun saan 50 % alennuksen tuotteista.

Totta kai kilot tulee takas jos alkaa elää samalla tavalla kuin ennen painon pudotusta, eihän sellasta ihme pilleriä ole keksittykään joka pitäis kilot pois jos palaat vanhaan ruokavalioosi. Eihän se ole Herban vika jos kilot tulee takas. Minulla ei ole tullut koska olen Herban aktiivisen käytön jälkeen jatkanut vihannes-sokeriton-linjalla plus 1 pirtelö/pv.

Kim Floor ansaitsee 20 000 - 40 000 e /kk ihmisten " huijaamisesta" että repikääs siitä....Tuskin Suomen viranomaiset ja verottaja hyvällä katsois jos olis todella huijaamista. Herban tuotteet on elintarvikeviranomaisten täysin hyväksymiä ja tarkastamia.

Uusimmat

Suosituimmat