Kapalointi

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Voiko vauvan jättää turvallisesti kapaloituna nukkumaan yöksi omaan sänkyyn? Näyttää niin hurjalta, mutta neiti 8 vkoa itse vaikuttaa suht tyytyväiseltä kapalon sisällä. Untakin riitti 4,5 tuntia putkeen, mikä on meillä paljon.

Kommentit (3)

Vierailija

siis mähän kapaloin pitkään ja nyt tyttö kohta 1.v nukkuu edelleen unipussissa.. mutta kapalointi rauhoittaa pikkasta..kuhan imetyksen ajaksi avaa jotta saa kainalot yms ilmaa :)

Vierailija

ja edelleen " kapaloidaan" nukkumaan. En tiedä onko ns. oikea kapalointi, mutta käärin lakanaan, niin ettei kädet pääse huitoutumaan.

ollaan yritetty monesti (ja helteiden aikaan oli pakkokin) nukuttaa ilman tuota, niin uni on paljon rauhattomampaa ja heräilee useammin kuin ilman lakanaa.

Nyt kun tuli viileät ilmat, niin päiväunia nukkuu vaunuissa ilman tuota kapalointiakin. Luulen sen johtuvan siitä, kun alkaa olla jo enemmän päällä ja vielä makupuussi, niin on sellasessa pesässä, ettei pääse huitoutumaan niin kovasti kuin kesällä ilman mitään nukkuessa... Luulen kyllä sen olevan ihan turvallista, kun ennenvanhaan se oli yleistä enemmältikin! tietty kattoo ettei nyt liian tiukkaan kääri... Meilläkin pääsee kyllä irtautumaan kädet jos oikein tahtoo, mutta on tyytyväinen kun on " paketissa" !

ps. pikkuvauvana oli aina kylellään nukkumassa, nyt kääntyy itestään selälleen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat