Zaran äitiysvaatteet?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Juuri bongasin toisesta ketjusta, että Zarassakin on nykyään äitiysvaatteita. En itse pääse muutamaan päivään paikan päälle tsekkaamaan valikoimaa - olisi kiva kuulla kokemuksia ja minkä tyyppisiä vaatteita mammamallistoon sisältyy!

Olen hankkinut H&M:ltä lähes kaikki muut äitiysvaatteeni, nyt olisi kiva saada vaihtelua :)

Kommentit (7)

Vierailija

valikoimat imetyspaidoista?

Juuri lastenvaatteita netissä napseutelleena tuli pörrättyä useiden nettipuotien sivuilla, ja kivan näköisiä pitkähihaisiakin imetyspaitoja tuli vastaan mm:

raparperi.com

vaippatalo.fi

bebes.fi

myllymuksut.com

Vierailija

VadelmaMama;

Kerro vielä onko ne ihan kittania vai onko L koko oikea L vai pelkästään M? Siis meneekö suomalaiselle isolle mammalle?

Kiva kun kerroit. En ollut asiasta tietoinen. Täytyy muutenkin tuonne kaupungille rahtautua hakemaan isompaa päällepantavaa.

Onko samankokoisia mammavaatteita kuin H&M ja Kapphal?

Helpompi verrata.

Vierailija

Jos joku on käynyt Zaran valikoimaa katsastamassa, niin kertokaa, onko siellä myös imetyspaitoja! Talveksi pitäisi ostaa pitkähihaisia sellaisia ja toiveissa olisi mahdollisimman kivannäköinen imetyspaita.

t. Juska

Vierailija

Koot olivat mielestäni ihan H&M-luokkaa, eivät mielestäni pieniä. Farkuista en tiedä, kun en kokeillut. Suurin osa paidoista oli melko väljää mallia. Ainakin yksi äitiystakkikin valikoimasta löytyi, ihan kiva.

Miinusta siitä, ettei ainakaan tällä hetkellä valikoimassa näkynyt oikeastaan lainkaan pitkähihaisia paitoja. Toivottavasti syksymmällä tulee - en tajunnut kysyä.

Vierailija

hei vaan!

minä se puhuin zaran mammamallistosta. imetyspaitoja siellä ei ollut, ainakaan täällä turussa. voi olla että jossain isommassa liikkeessä on? täällä se mallisto on alakerrassa hansan puolella kassoja vastapäätä. siinä on sellainen seinän tapainen ja siinä siis toisella puolella. ihan on mun mielestä kivan näkösiä vaatteita, eikä mitään ihan kamalan kalliita. ja kun kysyin, että onko tää vaan joku kokeiluerä, vai ihanko jäädäkseen ovat ottaneet sen malliston, niin vastasi myyjä että on ihan pysyvä juttu. vaatteissa oli jonkun verran sellasia bisnespukeutumiseenkin sopivia juttuja, ja sitten farkkuja ja teeppareita ja muita.

no. tulipas tekstiä. :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat