Eivatko vanhemmat enaa nykyaan pyyda lastensa puolesta anteeksi? Taapero tonaisi tanaan oman taaperoni kumoon suoraan varimaalien paalle ja...

Vierailija

esittänyt minulle mitään pahoitteluja. Meidän lapselta menivät vaatteet mustikkaan, vadelmaan jne. Jouduttiin siis lähtemään pois.

Kommentit (9)

Vierailija

mutta ei tulisi mieleenkään. Siis, jokainen kai tietää ettei tuon ikäinen kaatanut lastasi tahallaan. Eikä tajua pieni anteeksi pyytää. Miksi vanhemman pitäisi pyytää anteeksi? Se oli vahinko...

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

mutta ei tulisi mieleenkään. Siis, jokainen kai tietää ettei tuon ikäinen kaatanut lastasi tahallaan. Eikä tajua pieni anteeksi pyytää. Miksi vanhemman pitäisi pyytää anteeksi? Se oli vahinko...

Vierailija

pyytää anteeksi. Tietysti.

Näin periaatteessa, käytännössä en tiedä, miten itse toimisin, kun ei ole tullut vastaan moista tilannetta...

Vierailija

lapseni puolesta anteeksi, vaan laitan hänet itsensä hoitamaan sen homman. Eri asia on sellainen lapsi, joka ei vielä osaa itse puhua.

Vierailija

sua kuutonen. Etkö tajua, että myös vahinkoa voi pyytää anteeksi?

Millä aiot opettaa lapsellesi anteeksi pyytämistä? Koska sinusta lapsi on riittävän fiksu oppimaan? Kenties jo lukiossa?

Etkö itse pyydä anteeksi, jos vaikka vahingossa astut toisen jalalle, kaadat kuumaa kahvia jonkun päälle tmv, koska se oli " vain vahinko" ?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat