Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menossa 3. päivä ilman tupakkaa...tsempatkaa pls!

Vierailija

Vkonloppu meni ihmeen hyvin, mutta nyt kun istun töissä niin vähän väliä ajattelen tupakalle lähtemistä...huoh. Huomaan nyt jo selitteleväni itselleni näitä miks oikeestaan lopettaisin, mähän tykkään tupakanpoltosta jne. Nikotiinipurkkaakin olen jo syönyt, enpä tiedä auttoiko muuhun kun että ikeniä kirveli. Pitääks mun lähtee tonne ulos seisoon ja kuivapolttaan tupakkaa vai mitä ihmettä, antakaa nyt jotain muita vinkkejä kuin että juo lais vettä, se ei nimittäin tähän auta!

Kommentit (4)

Vierailija

Psyykkinen riippuvuus voi olla yhtä vaikeaa kuin fyysinenkin.

Mee ulos pieni kävelykierros ja samalla syöt salmiakkia. Älä kuitenkaan mene tuppakkapaikalle tai -porukan luokse haistelemaan niitä hajuja. Pääasia, että pääset vähän liikkeelle ja ehkä sillä tavalla unohdat taas hetkeksi tupakan.

Tsemppiä kovasti! Päivä kerrallaan alussa...

t. kohta vuoden polttamatta ollut ja todella onnellinen siitä

Vierailija

tietenkin riippuvuuskin toi omat oireensa. Onnea! Nykyään ajattelen, miten olen voinut ollakin niin ajattelematon, typerä yms., että olen riskeerannut terveyttäni tupakalla...

Vierailija

Kotona ei saa olla yhden yhtä kappaletta.

Nyt tsemppaat, keität kahvit/ kupin teetä ja menet sinne ulos juomaan sen kupillisen nauttien siitä. Viikon päästä aistit kahvin/teen tuoksunkin ihan eri tavalla kun tupakka lähtenyt pois elimistöstäsi.

TSEMPPIÄ!

Uusimmat

Suosituimmat