Mies käynyt eroottisilla sivuilla netissä!!!

Vierailija

Ja kirjoituspöydän tuolissa on rasvaisen näköinen tahra. Mitä tästä pitäis ajatella. En ilkeä kysyä mistä se on tullut. En kiinnittänyt siihen mitään huomiota ennen kuin huomasin koneen muistista että on käynyt katselemassa isorintaisia (järkyttävän iso-) naisia jollain ulkomaalaisilla sivuilla. Ei ole kyllä yhtään mieheni tapaista! Ja että vielä tykkäis noin isoista rinnoista.... Jotenkin se ajatus vaan siitä että mies työpöydän ääressä touhuamassa ällöttää. Ei juuri huvita istua siinä tuolilla enää. Miten sen saa puhtaaksi?

Pitäiskö ottaa puheeksi vaan jätänkö tähän?

Kommentit (10)

Vierailija

että mies surffailee netissä seksisivuilla. Voin lohduttaa sinua, että se on kuule toooodella yleistä nykyisin. Eikä siinä mitään pahaa ole. Ihme vouhotusta yhdestä runkkaamisesta ja tissisivuista.

Vierailija

Eniten minua ihmetyttää että en ole koskaan miehessä havainnut mitään viitteitä että pitäisi/katselisi isompi rintaisten naisten perään. Päinvastoin olen luullut että hän pitää minua ihan riittävän kokoisena. Seksielmä sujuu hyvin, siinä ei mitään hiipumista ole tapahtunut.

t. Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat