Vierailija

miten käytätte sauvaa, jos sellainen on? Mietin sellaisen ostamista.. Käsinkö sitä vain liikutellaan, missä asennossa... oikeasti, kaipaisina asiallisia neuvoja...

Kommentit (8)

Käytän sauvaa kai aikas perinteisesti elikkä työntelen sitä siään ja ulos tai tärisytän klittaa sillä. Joskus kun oon sillä tuulella laitan sauvan pyllyyn. Ei se oo kovin iso.

kaalimatoahan on mainostettu paljon..että on kuulemma hyvä ja löytää g-pisteen ja mitä vielä..

jokaisella on omat mieltymyksensä ja varmaan kokeilemalla löytää oikeanlaisen ja oikean tavan käyttää sitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ainakin joskus vaimoni saa sauvan peppuun ja samalla rakastelen pimpsaan.

Joskus vaimo on työntänyt dildo mun peppuun ja samalla ottanut suihin

Ja sitten se perinteinen, vaimoni pimpsa saanut dildoa ja samalla nuollut klittaa

Sillei meillä

Osta pari aluksi ja kokeile miltä ne tuntuu! Ei maksa miljoonia! Yks sellanen niinku edellisessä viestissä ja yks pienempi vibralla millä voi hyväillä klitorista. Ja niitähän voi käyttää samaan aikaankin..

mä käytän yleensä vain sormia, mutta ennen orkkua haluan jotain sisääni ja silloin riittää, että liu´utan sauvan pimpsaan. jos alotan sauvalla (pidän eniten pehmeistä enkä niin paksuista), hieron sillä klitorista ja kun mahla virtaa, sama kaava kuin sormeillessa. harvoin " panen" sauvalla. laukean niin herkästi jo kalu sisässäkin (joskin klitorista hiukan hieromalla). olipa sekavaa... :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat