Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Onkohan joku onnistunut lataamaan ja tulostamaan kengänkoko oppaan naturinon sivuilta? Osaisiko joku kertoa mitä opas antaa kokojen 25, 26 ja 27 sisäpituudeksi? Kiitos taas jo joku osaa auttaa.

Kommentit (12)

Muistaakseni meillä on ollut koon isommat nuo Naturinot kuin Vikingit, mutta ihan varma en ole koska olen antanut pois viime vuoden Vikingit ja koska kaksi viime talvea on mennyt sillälailla " lomittain" kengät että kaksi vuotta sitten alkutalvesta oli Naturinot, lopputalvi Vikingit ja sitten nuo samat Vikingit menivät taas melkein koko seuraavan talven uusien Naturinojen rinnalla. Eli koon suhteen tuosta ei kyllä voi vetää mitään johtopäätöksiä. Tällä hetkellä meillä on seuraavat kengät käytössä, kaikista koko 31: timberland, kangaroos ja naturino. Minkälaisia näkemäsi Eccot ovat olleet, onko esim. yksivärisiä mustia, ruskeita tai beigejä? Minua kiinnostaisi beiget koska ne voi yhdistää mustaan haalariin, ticketin ruskeaan rainsettiin ja viime vuoden sinisiin Reima toppavaatteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kun printtaat sen pohjallisen tuolta Naturinon sivuilta, sinun tulee käyttää A3:sta ja määrittää pois skaalaus niin se tulee oikean kokoisena. Sain sen itse printattua oikein joten voin palata illalla asiaan.

Nämä ovat siis kengän sisämittoja Naturinon mitalla mitattuna (tarkistin että ainakin meidän vanhaat koon 30:n kengät täsmäävät tuon tulosteen kanssa) joten niihin lisättävä käyntiväli ja kasvuvara:

24: 14,2 cm

25: 14,9

26: 15,55

27: 16,2

28: 16,9

29: 17,55

30: 18,2

31: 18,9

32: 19,55

33: 20,2

Eli kasvaa noin 7 mm koosta seuraavaan. Viime vuonna meillä oli koko 30, joka nyt on ihan kiinni päässä, joten tilaan itse 32:set täksi talveksi ja ehkä sitten lopputalveksi hankin jotkut vähän isommat Kavatit tai Vikingit, jos on tarvis. Angelinako, mistä ajattelit tilata?

Ne on kyllä sellaset tosi siron tyttömäiset, joten en pojalle laittaisi. Ei noita kannata pojalle lähteä ostamaan. Ne on neiti kengät :)

Jos viitsisit olla ihana ja mitata nuo koot siitä ohjeesta mulle? Myös tietysti voit katsoa olemassa olevasta kengästäkin. Minä kun pelaan nykyään läppärillä, missä ei ole tulostinta, niin äkkiseltään tuo tulostaminen on vähän vaikeaa :)

ovatko livenä liian tyttömäiset, kun mielestäni ne menisivät jopa pojalle..? Pojallani on kapeahko jalka. Kaunis oli tuo ruskea väri. Ne toiset olivat aika hurjat.

En vielä oikein tiedä mitä olen tilaamassa. Ai niin kiitos mitoista. Onko Naturinon jalkineet jotenkin paljon pienempiä kuin eccot sun muut? Onko jollain tietoa? Minä kun noiden mittojen mukaan joutuisin ottamaan paljon isomman kuin esim. eccosta olin ostamassa ihan kaupassa? Osaako joku verrata Naturinon koot esim. eccoon verrattuna?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat