Vierailija

Arvon av-mammoilta sain vastauksia, että ne äänet pitää vaan kestää koska asumme kerrostalossa ja siellä pitää äänet kestää, mitäs asut kerrostalossa. Toinen vakiovastaus oli, että muuta omakotitaloon.

No minä ajattelin sitten että me kestetään, eikä puututa asiaan, ei pelkästään av:n neuvojen takia, vaan myös kaikki muut live-elämässä näin kehoitti tekemään. Meitä pidettiin yleiseti nipoina valittajina. Lopulta sitten muutettiin pois, kun ei kestettykään sitä.

Nyt on selvinnyt että olisi pitänyt sittenkin puuttua asiaan, olisi lastesuojeluasia :(( Lapsiparat, joita ennen vihasin, saavat nyt säälini. En tiedä missä he nykyisin asuvat, mutta kaipa lastensuojeluviranomaiset sen selvittäisivät? Olen huono ja kamala ihminen kun en tehnyt kuten olisin halunnut, vaan tein kuten minua neuvottiin :(

Kommentit (3)

Suosittelen käyttämään OMAA järkeä! Joka asiassa.

Nyt kuullostat todella nyhveröltä, kun tulet syyttelemään nettituttavuuksia(jos tätä palstaa voi edes niin luonnehtia) siitä että " noudatin teidän neuvoja, niih... nyt sitten näette miten siinäkin kävi,niih.

Et voi tietää miten paha mieli minulla on kun en tehnyt niin, kuin halusin ja tiesin että pitää tehdä. Kuten kirjoitin, ei yksistään nettipalsta, vaan kaikki ympärilläni hokivat että tuollainen kuuluu kerrostaloelämään. Naapurien äänet on kestettävä ja lapsista nyt lähtee ääntä, muuta omakotitaloon jos et kestä ym. paskaa. Minua pidettiin lapsivihaajana (inhosinkin ko lapsia) koska en kestänyt lasten ääntä.

Tänne kirjoitin tämän sen takia, ettei kukaan muu samassa tilanteessa kuuntelisi muita, vaan toimisi. Ei tekisi samaa virhettä kuin minä.

Kaikki äänet kerrostalossa eivät ole sallittuja eikä niitä tarvitse kestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat