Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Joku kaipaili muistaakseni Ransu-hattuja? Niitä oli tullut Helsingin keskustan Sokokselle. Kokoja oli vielä runsaasti, hinta 33 (ja jotain) e.

Mutta onko kukaan nähnyt Viiru-hattuja? Suoraa linkkiä en saa, mutta löytyy Tuotteet-Lapset-Viiru.

http://www.masicompany.com/fredrikson/index.html

Kommentit (8)

Ransuja oli tosiaan saapunut viikonlopuksi myyntiin keskustan Sokokselle, mutta vasta valkoisena... Minä kun jo kärsimättömänä odottelen ruskeaa pojalleni ( sentään syyskuussa jo mennään!;).

Itse soitin suoraan Masille ( linkittämäsi sivujen yhteystiedoissa ), jossa täti ystävällisesti katsoi minulle heidän lähetysluettelostaan, minne haluamaani tuotetta tulossa myyntiin, myöskin värit ja koot. Todella hyvää palvelua sain!

No, Stockalta myyjä soitti viime viikolla ostajalle minun seistessä vieressä eikä koko myssyjä hänen mukaansa ollut tulossa ollenkaan heille täksi talveksi... Hieman tätä kummastelin ja päätin setviä asiaa itse hieman tarkemmin - onneksi!

En sitten tiedä, missä päässä infokatkos, mutta tosiaan sekä Stockmannille että Sokokselle mielestäni tilattu Ransua ruskeana.:)

Siitä kun tuote saapuu varastoon, voi mennä parikin viikkoa ennen kuin se on myymälässä, joten täytyy vaan " pommittaa" aktiivisesti!;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kiitos kysymästä!:)

Valitettavasti lakkinne on meille liian pieni... Kaipaan kokoa 52( tai ehkä jopa 54). Masilta lupailivat ihan reilun ruskeaa Ransua olevan tulossa täksi talveksi, joten en enää millään malttaisi odottaa hetkeäkään..!!;)

Vaalea meille on kyllä jo hankittu, mutta myös sininen tai ruskea kiinnostaisi. Mielelläni kuulisin mihin muita värejä on tulossa myyntiin, Stockkalle ei vielä tänään ollut tullut. Itse hätäisenä soittelin jo tänään sinne, kun Masilta sanoivat että tällä viikolla tulee hattuja keskustaan myyntiin, mutta en huomannut värejä kysellä.

Ja Stockkalla myyjä ei tiennyt tulevista väreistä.

Meillä odottaa kaapissa käyttämätön ruskea talvikelejä. En kylläkään muista oliko ransu vai viiru... Ja missä hinnoissa nuo Fredriksonin uudenmalliset lasten lakit mahtavat olla? Oli tosi söpöjä!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat