Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Nyt on meneillään 13 rvk.. ja aamulla kun juon mehua ja syön ehkä leipää jos suinkin pystyn niin hetken kuluttua kaikki oksennetaan ulos...

olen kyllä kuullut ,että auttaisi jos ennen sängystä ylösnousua jo söisi jotain pientä...mutta en ole ainakaan siinä vielä onnistunut...

onko teillä vinkkiä siihen mikä voisi auttaa aamupahoinvointiin?

Kommentit (2)

Minulla auttoi se, että mietin aamulla (yleensä alkoi pyöriä mielessä jo ennen sängystä nousua), että mikä tänään tuntuu yököttävän vähän tai ei ollenkaan. Eli kävin mielessä läpi ruoka-aineita tyyliin " kurkku? yök!" " jugurtti? yök!" " vesi? yök!" " banaani? yök!" :D Ja lopulta löytyi joku, jota pystyi syömään. Joskus sitä löytyi valmiina kaapista, mutta aika usein aamu alkoi lenkillä ruokakauppaan.

tosiaan sitä, että syöt jotain pientä kiinteää ennen kuin nouset ylös, esim. riisikakun. Varaa se sängyn viereen jo illalla. Juominen, etenkin mehu, ja jugurtti oli kaikkein pahinta minulle. Muutenkin aamupala piti jättää aika minimiin ja sitten muutaman tunnin kuluttua syödä välipalaa. Jossain vaiheessa kun tuo " pientä kiinteää syömistä sängyssä" -tekniikkakaan ei auttanut, tein myös niin, että laitoin suuhuni tarkoituksella jotain helposti ylös tulevaa kuten jugurttia. Kun sitten olin sen oksentanut, niin seuraava aamupala pysyikin jo sisällä. Jotkut ovat saaneet apua myös inkivääristä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat