Vierailija

Pakon sanelemana on töihin lähdettävä alkutalvesta, ja poika (1v3kk) jäi nyt ilman hoitajaa koska tilanne hoitoperheessä on sellainen etten koe paikkaa enää turvalliseksi.

Hoitoaika olisi 5-6h/päivä, 3-4 päivää viikossa ja olemme valmiita maksamaan 25 euroa päivässä, palkan saa pimeästi. Olen miettinyt että ihanteellinen olis joku äiti joka on itse lastensa kanssa kotona, mutta mistä lähteä tälläistä ihmistä etsimään?

Vai olisikohan ihan pph parempi ratkaisu?

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siis tuon 440 euron lisäksi.

Me nyt ehkä sitten kuitenkin päädymme siihen ratkaisuun että mieheni jää kotiin vuorotteluvapaalle ja pitää titysti pojan kotona kanssaan, ja palaa sitten töihin kun " oikea" hoitopaikka löytyy/myönnetään kaupungilla.

Olet varmaan ihan oikeassa että oli huono idea laittaa lapsi pimeään hoitoon. Siis ihan vieraalle.

ja olen aika monelta taholta kuullut että monet kotiäidit haluavat palkan pimeänä ettei se vaikuttaisi tukiin.(?)

Päivähoitohakemus kunnalliseen ryhmikseen on sisällä, mutta siinä kestää varmasti aikansa ja kysymys olikin itseasissa juuri tästä väliajasta, koska tosiaan hoitajalle jonka kanssa olimme päässeet sopimukseen ei voikaan mielestäni tarjota turvallista hoitoa pojalleni.

entäpä kun pimeä hoitaja sairastuu eikä voi hoitaa lastanne ja ilmoittaa asiasta aamulla klo 7.00 kun työsi alkaisi klo 8.00. entä sitten?

kyllä todella hurjalta! Mitä jos siellä menee jotain vikaan, mitä jos lapsesi lentää yks kaks pellolle? Loukkaa itsensä tms.?

Meillä on hoitaja kotona ja Kelalta ja kaupungilta saa siihen yksityisen hoidon tukea 440 euroa kuussa ja kaupungin edustaja haastatteli ehdokkaat, kaikki on paperilla ja selkeää ja sitovaa.

Ikinä, siis ikinä en uskaltaisi panna lasta umpimähkään jonkun kivan ja hyvän, mutta heikkotuloisen kotiäidin hoitoon.

niin olisi kyllä mielestäni reilua maksaa sen päälle itse myös jotakin, siksi tuo 25 euroa päivältä kuulostaa kyllä pieneltä korvaukselta. Mielestäni pitäisi maksaa vähintään 7 euroa tunnilta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat