Vierailija

Uskoisitko, että on ollut vain seksisuhde eikä tunteita ole pelissä lainkaan? Sinulle selviäisi myös, että ovat viettäneet viikonloppuja yhdessä mm purjehtien ja teidän mökillä aikaa viettäen.

Mitä tekisitte?

Sivut

Kommentit (53)

miten voi lomailla ulkomailla tai viettää viikonloppuja jonkun toisen kanssa. Ettekö te tiedä, missä kumppaninne on, ja miten paljon oikein vietätte aikaa erikseen? Taitaa olla itsellä kuitenkin hyvin oltavat, vaikka täällä palstalla tällaista elämäntapaa aina haukutaankin, missä kaikki vapaa-aikaa ollaan perheenä yhdessä.

Kummaa väkeä. Minulla lapsena Barbie ja Ken -harrasti tuota tunteitta, mutta ei kait nyt kukaan ihminen...

Joten eron paikkahan tuo on. Itse erosin vastaavassa tilanteessa 3 kk pettämisen uhrina. Ja siitä on kohta 6 vuotta aikaa. Näin jälkikäteen voin sanoa, että tosi hyvä ratkaisu oli. Voitko itse kuvitella eläväsi jatkossa puolivälissä jahkaten eron ja yhdessäolemisen välillä. Mitä piinaa se olisikaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

tapasi hoitaa asia ja vetää lapset hämillään tuollaiseen tilanteeseen on typerä ja lapsellinen. Olkoon ukko kuinka paska tahansa, niin lapsia EI vedetä mukaan.

Mutta parempi olisi tietysti ollut teoimia niin, että pakkaa omat kamat, ja kun mies tulee kotiin, huikkaa lähtevänsä käymään vaikka kaupassa. Poistuukin sitten vaikka risteilylle viikonlopuksi, ja mies saa järjestellä omat asiansa kuten tykkää.

Vierailija:

Lainaus:

varattuun mieheen ja meillä on yhteinen lapsikin. Vietämme yhteisiä viikonloppuja ja se on helppoa koska mies tekee reissuhommia, vuokraamme mökin hänen työpaikkakunnaltaan silloin tai hotellihuoneen ja hän tekee niinä viikonlopuin vain 2-4 tunnin työpäivät.

Jos olemme kotikaupungissa, hän käväisee luonamme muttei välttämättä jää yöksi.

Odotatko että hän eroaa vaimostaan sinun ja lapsen takia? Hän olisi tehnyt sen jo aikoja sitten jos olisi halunnut. Sinä vain mahdollistat sen, että hänen ei tarvitse tehdä päätöstä.

mutta en ymmärrä, miten se, että nai ilman tunteita on jotenkin parempi kuin tunteella jyystäminen?

Että jos mies pettäisi vuoden ajan, mutta ei rakastaisi sitä toista, niin sitten ei olekaan yhtäkkiä mitään hätää?

Tai että baaripano sinne tai tänne?

Minä vaadin ja tarjoan omassa suhteessani sataprosenttista uskollisuutta. Muuhun en kykene tyytymään. Jos mieheni pettäisi edes kerran, se olisi kuolinisku meidän rakkaudellemme samantien. Olisi ihan sama onko siinä pettämisessä muuta tunneta kuin pelkkä kiima, kuitenkin se olisi loppu, kaiken loppu.

meillä samantapainen tilanne(hiukan ikävämpi vielä).

Rankkaa oli;varmasti molemmille .Anteeksi pystyin antamaan ajan kanssa,unohtanut en koskaan.

Ajauduimme lopulta kuitenkin eroon,tosin sen " toisen" luo mies ei kuitenkaan päätynyt.

Yli vuoden oli suhde kestänyt kun ukko jäi vahingossa kiinni. Olivat lomailleet ulkomailla sun muuta kivaa sinä aikana kun minä hoidin meidän vauvaa kotona. Miehellä ei kiinni jäämisen jälkeen enää ole ollut asiaa kotiimme.

tapasi hoitaa asia ja vetää lapset hämillään tuollaiseen tilanteeseen on typerä ja lapsellinen. Olkoon ukko kuinka paska tahansa, niin lapsia EI vedetä mukaan.

Enhän enää pystyisi luottamaan mieheeni, en enää koskaan. Jos pystyy pitämään omana tietonaan jotain tuollaista, niin mitä muuta sitten..?

Mutta eräs kaverini teki juuri tällaisen tempun miehelleen. He olivat jo eroamassa, mutta nyt eroaikeet on peruttu ja he jatkavat avioliittoaan. Joskus mietin, että kuinka he pystyvät, mutta ihmiset ovat niin erilaisia. Minä en siihen pystyisi.

vai tunteellisinina hommailleeet ! Yksi veen hailee, kunhan on hommaillut,niin aivan varmasti lähtisi mun elämästä ja siihen rittäisi kertahommailut.

Ensin kokosin itseni. Sitten kun mieheni ja uusi naikkonen olivat lähdössä viikonlopuksi 3 kk päiväänsä viettämään matkalle, pakkasin perjantaina lasten kamat ja lapset, vein naisen työpaikan respaan. Turhan kovaa ääntä pitäen ilmoitin, että neidille voi ilmoittaa, että viikonloppuun tuli suunnitelman muutos ja voivat jatkossakin varautua, että joka toinen viikonloppu saavat viettää kuhertelun sijaan puuhamaa-viikonloppuja! Ja että puolen vuoden kuluttua saa pettäjä-paska-miehen ihan ikiomakeen.

Olen oppinut sen nyt kaikista rankimmalla tavalla. Mies petti ensimmäisen kerran 6v sitten, annoin anteeksi. Nyt puoli vuotta sitten löysi uuden ihastuksen kohteen, käytiin pariterapiassa, mutta mies jatkoi suhdetta. Neuvona kalliina jätä mies heti, tai pistä ainakin pihalle vähäksi aikaa.

Luottamusta ei muuten rakenneta uudelleen, kun aloittamalla puhtaalta pöydältä.

Minä en olisi ihan noin äkkipikainen ja menisin kyll hiukan itseenikin, miksi näin on käynnyt, olisiko syytä itsessänikin. Lähtisin rakentavasti juttelemaan asiasta ja jos juttu ei loppuisi, sitten ottaisin eron.

Jonkun yksittäisen baaripanon voisin kerran tai kaksi katsoa läpi sormien, mutta suhdetta en ikinä.

Mies ei ole muutenkaan sen tyyppinen, että harrastaisi vain seksiin pohjautuivia suhteita, joten se selitys ei menisi lainkaan läpi.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat