Vierailija

Seksi? Vaihtelunhalu? Vaiko kenties oikeat tunteet kakkosta kohtaan? Miksi ylipäänsä aloitit rinnakkaissuhteen, menikö oma parisuhteesi huonosti? Mitä aiot tehdä jos jäät kiinni?

Kommentit (8)

myös toista naista. Rakastan siis molempia naisia. Olemme molemmat perheellisiä eikä ero tai pikemminkin erot ratkaisisi mitään vaan pikemminkin toisi lisää ongelmia.

Toisen puolesta en voi puhua, mutta minulla ja vaimollani ei ole mitään ongelmia kotona vaan myös sängyssä kaikki sujuu oikein mainiosti ja seksiä on kotonakin enemmän kuin täällä voi sanoa leimautumatta valehtelijaksi.

tm

Se nainen ei merkinnyt minulle yhtään mitään. Sitä paitsi me vain nukuttiin vierekkäin ja halailtiin. Ja vain sen yhden kerran, koskaan ei olla aikaisemmin oltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mieheni ei nykyään ole juurikaan kotona, on töissä muualla. Olin jo tottunut siihen, ei siinä mitään..

Eräs viikonloppu kun mieheni ei (taaskaan) päässyt kotiin, päätin lähteä ystäväni kanssa viihteelle. Ravintolassa tapasin erään minua vanhemman miehen (40v). Alkoholin vaikutuksen alaisena päädyimme hänen luokseen, sekstailimme ja jäin yöksi.

Sen jälkeen olemme soitelleet ja ollaan tavattukin muutamia kertoja. Seksiä ei olla vielä päästy kokeilemaan selvinpäin.. Se on vuorossa tällä viikolla..

Eli tiivistettynä: Suhde alkoi koska olin humalassa, jatkuu koska a)olen yksinäinen ja b)minulla on tunteita häntä kohtaan.

N27

Voin hyvin vastata;

Jatkan suhdetta, koska olen hyvin kiintynyt (rakastunut?) tapailemaani mieheen. Pelkkä seksisuhde ei ainakaan minun osaltani ole. Viihdymme yhdessä ja touhuilemme muutakin kuin seksin merkeissä. Oma parisuhteeni oli karilla jo ennen kuin aloimme salarakkaan kanssa tapailemaan.

Vierailija:

Lainaus:

Seksi? Vaihtelunhalu? Vaiko kenties oikeat tunteet kakkosta kohtaan? Miksi ylipäänsä aloitit rinnakkaissuhteen, menikö oma parisuhteesi huonosti? Mitä aiot tehdä jos jäät kiinni?

ensisijaisesti seksi ja seikkailuvietti. kotona seksiä harvemmin, mutta kuitenkin ihan hyvää sellaista. arki on pelkkää rutiinia ja puoliso enemmän kaveri. lasten takia en halua erota. en voi luonteelleni mitään, en taida olla yksiavioinen. harvoin sitä rakastuu vakipanoon, mutta tällä hetkellä olen aika liemessä (lue: mies on aivan liian ihana!) ja tunne on molemminpuolinen. jatkosta en tiedä, mutta kiinni en aijo koskaan jäädä. jos jään, saatan jatkaa vakipanon kanssa. ei siinä itku auta, kun leikkiin ryhtyy. kylmä toteamus.

känni on vain katalysaattori, ei syy. Syyt syrjähypyllesi tosin selvitit muutoin, mutta älä syytä humalaa.

Itselläni on selvinpäin alkanut ja selvänä pidetty rinnakkaissuhde naiseen joka on minulle erittäin rakas. Samoin rakastan myös vaimoani, mutta he ovat etenkin seksuaalisesti täysin erilaisia. Olemme tasa-arvoisia, samassa elämäntilanteessa ja samanlaisia ihmisiä kaikki.

Jatkan suhdetta koska olemme todella pitkäaikaisia ystäviä enkä näe mitään syytä katkaista sitä, tosin emme kumpikaan tiedä aiommeko taas ikinä harrastaa seksiä, se vain tapahtuu vähän väliä - kun jompi kumpi tarvitsee pienen tauon arkeensa.

Kiinnijäämisen riski on todella pieni, koska olemme muutenkin tekemisissä ja erittäin läheisiä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat