Vierailija

Kommentit (9)

Vierailija:

Lainaus:

mutta suurin pelkoni on edelleen sairaalahenkilökunnan laitosmainen kohtelu. Sektion yhteydessä sain erittäin huonoa kohtelua ja koko hommasta jäi paha maku suuhun. Olen kuullut hyvää Tammisaaresta ja tässä mietinkin olisiko pienempi yksikkö jotenkin parempi paikka sairaala- ja synnytyspelkoiselle? Ammatilaisen mielipiteitä/kokemuskia kaipailisin

Kokemuksethan ovat aina subjektiivisia ja eri kerroilla voi tuntua ihan erilaiselta. Ehdottaisin, että hakeutuisit kuitenkin samaaan sairaalaan synnytyspelkokeskusteluun tälläkin kertaa ja kävisitte läpi viime kertaa ja pettymykisäsi siihen. Tuskin asia sairaalaa vaihtamalla muuttuu, ajattelisin näin.

klö

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Valtaosassa sairaaloistamme on aina hätäsectiovalmius, montakaan ei tule mieleen jossa lääkäri päivystää kotoa. Asiaan vaikuttaa repeämän laajuus, vaihe, missä asia huomataan ja lääkärin matka sairaalaan joten mahdoton antaa minkäänlaista ennustetta asiasta.

klö

Vierailija:

Lainaus:

mutta suurin pelkoni on edelleen sairaalahenkilökunnan laitosmainen kohtelu. Sektion yhteydessä sain erittäin huonoa kohtelua ja koko hommasta jäi paha maku suuhun. Olen kuullut hyvää Tammisaaresta ja tässä mietinkin olisiko pienempi yksikkö jotenkin parempi paikka sairaala- ja synnytyspelkoiselle? Ammatilaisen mielipiteitä/kokemuskia kaipailisin

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat