Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko sinulla pettävä mies jota pitää näpäyttää? Etkö keksi miten? Älä hätäile, megabitch on täällä apunasi!

(myös muihin ongelmiin voin yrittää antaa neuvoja niin kauan kuin hyvää tuultani riittää)

Kommentit (6)

Miksi menisit? Pienempiä asioita voi yrittää joskus tehdä toistenkin mieliksi, mutta asunto on niin iso asia että turha tehdä itsestään marttyyria. Olisi tyhmää mennä miehen mieliksi sinne ja antaa turhaa toivoa talon hankkimisesta. Vielä tyhmempää olisi hankkia talo miehen mieliksi.

Et tahdo sitä asuntoa, piste.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nyt on sellainen tilanne, että minusta tuntuu että teidän on vaikeaa tai jopa mahdotonta kunnioittaa minun henkilökohtaista uskoani. Jokaisella ihmisellä on oikeus uskoa tai olla uskomatta, niin teillä kuin myös minulla. Mikäli te ette pysty kunnioittamaan minun uskonvapauttani, minun on valitettavasti katkaistava välit teihin.

Ja sitten teet niinkuin sanot. Tämä oli vakavampi ehdotus, jos pokka pitää voit kokeilla lähestyä asiaa myös huumorin keinoin:

opiskelet tietoa jostain todella oudosta uskonnosta/suuntauksesta ja teet siitä esitteitä joita itsepintaisesti jaat sukulaisille ja muistat joka tapaamisella paasata omasta aiheestasi, aina kun he yrittävän paasata omastaan. Yhtenä vaihtoehtona voisin antaa vaikka totaalisen vegetarismin, eli vaadit että kaikkien on syötävä vain kasviksia, ja vieläpä ainoastaan luonnollisesti kuolleita sellaisia. Kokeile kauanko suku jaksaa!

ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat