Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eli mikä on teidän mielestänne se kaikista hienoin ja paras haalari? Minkä ottaisitte, jos saisitte ihan minkä vaan. Siis lapsellenne, ei itsellenne:)

Kommentit (16)

Mukavaa olla läpimärkä, jos vähän maassa leikkii? Ai mut tärkeintähän on että mamman silmää miellyttää, anteeksi, unohdin.

Vierailija:

Lainaus:

Pätemään pääsee sillä, ettei hanki lapselleen haalaria lainkaan! Osta Burberryn talvitakki ja käytä tytöllä mekkoa kesät talvet, pojalla suorat housut ja nahkakengät.

Näin ulkomailla asuvana voin todeta, että haalarit ovat niin HIRVEÄn rumat, etten voi ymmärtää että joku voi vielä niillä päteä. Huhhuh! Mutta ehkäpä ne ovat sitten käytännölliset siellä räntä- ja loskakelissä. Tosin on täälläkin räntää, muttei kukaan silti pue lastaan sellaisiin hirvityksiin (kurahousuista puhumattakaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Niissä ei kyllä ole kuiin vauvakokoja ja ei kosteussuojia, mutta maksaa maltaita. Minun mielestä Ticketit, Reimatecit ym. ovat perushyviä haalareita siinä missä muutkin merkit. eli eivät mitään pätemishaalareita.

On kyllä ihanan kuuloinen merkki;) Ei mutta tosissaan niistä on niin paljon puhuttu, että olisi kiva nähdä livenä. En vain ole vielä törmännyt.

Mä en varmaan oikeasti ole tältä planeetalta, kun en tajua tällaista asiaa ollenkaan.

Paitsi joo, jos joku olisi löytänyt yhtä hyvän Legon haalarin, mikä meillä oli viime vuonna, ja mä en löytäisi mistään samanlaista lapselle... harmitti hulluna, kun niitä ei kuulemma enää oteta myyntiin JesperJunioriin...

Pätemään pääsee sillä, ettei hanki lapselleen haalaria lainkaan! Osta Burberryn talvitakki ja käytä tytöllä mekkoa kesät talvet, pojalla suorat housut ja nahkakengät.

Näin ulkomailla asuvana voin todeta, että haalarit ovat niin HIRVEÄn rumat, etten voi ymmärtää että joku voi vielä niillä päteä. Huhhuh! Mutta ehkäpä ne ovat sitten käytännölliset siellä räntä- ja loskakelissä. Tosin on täälläkin räntää, muttei kukaan silti pue lastaan sellaisiin hirvityksiin (kurahousuista puhumattakaan).

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat