Vierailija

Se on tänä vuonna niin tajuttoman pitkä, että tuntuu ihan loputtomalta. Ja tietysti lapset on pieniä, joten hohhoijaa vaan.

Kommentit (13)

Itse olen tilallinen, mies jättää sinkkunaisen takia, minut ja lapset.

Olen miettinyt onko tässä mitään mahdollisuutta pärjätä, kannattaako luovuttaa. Onneksi ei ole karjaa. Maatalon pojasta ei ollut maalla eläjäksi.

Vieraat naiset ja kaupunki kiehtoo, saapa nähdä ymmärtääkö koskaan mitä taakseen jättää.

Toisella puolella kylää alettiin levittämään lietettä viime viikolla ja varmaankin heti alkuviikosta sitä aletaan levittämään täälläkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

appivanhemmat auvat 20m päässä ja pompottavat poikaansa kuin orjaa....hmm, ketkähän tässä kakkosena tulee.

Tosiaan puinnit vasta alkavat, onneksi ei ole paljon :) mut kolmatta rehuu alkavat tekemään. Et vitun kivaa täällä maalla näin " ihanne" miniän näkökulmasta

puintiaikaan. Meillä vielä rakennetaan uutta navettaa niin se vie miehen mennessään... Meillä ohrat puitu jo pari viikkoa sitten, mut eilen aloittivat loppujen puinnin ja tän päivän puimuri ollut korjaamolla... et venyy...

Ja on meillä vähän ohraakin puimatta. Ekalle rypsipellolle pääsi tänään. Kuukausi sitten puinnit aloitettiin ja vielä on viitisenkymmentä hehtaaria jäljellä...

Mieheni on maanviljelyn lisäksi ihan 8-16 töissäkin. Pariin viikkoon en ole häntä nähnyt kuin muutaman minuutin kerrallaan. Meillä on yksi pieni lapsi ja toinen tulossa. Eilen oltiin pieni kierros mukana puimurissa, koska lapselle se on niin suuri elämys. Muuten olen ollut melko pitkälle yksinhuoltaja.

Ohrat on puitu ja kaurat jäljellä. Lisäksi rehua tehdään vielä jonkun verran. Kyllä se tästä. Harvinaisen pitkä puintiaika tänä vuonna tosiaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat