Vierailija

Ideoita otetaan vastaan! Jotain muuta olisi kiva antaa kuin niitä hopeisia vermeitä mitkä jäävät hyllyn päälle pölyttymään..

Kommentit (13)

Vierailija:

Lainaus:

Jos vanhemmat eivät ole kovin perinteisiä, niin sitten voi kyllä ostaa jotain käyttötavaraakin. Vaatteita tms.

Mä en ole koskaan erityisesti arvostanut näitä perinteisiä ristiäislahjoja, kummilusikka, vauvakorut tms. Mitä niillä tehdään?

Lusikat ja korut ym ovat mielestäni kivoja siksi, että ne jäävät PYSYVÄKSI (toisin kuin joku HM:n body..) muistoksi kastepäivästä ja kummista.

Kummilusikkaa voi ihan käyttääkin, ei sitä tarvitse museoida jonnekin vitriiniin ;).

Ainakin mun mielestä sitä on kiva vauvan kanssa kuunnella ja katsella. Ja sitten myöhemminkin..

Sopii kyllä ehkä tytölle paremmin.. Kummasta oli kyse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Ainakin mun mielestä sitä on kiva vauvan kanssa kuunnella ja katsella. Ja sitten myöhemminkin..

Sopii kyllä ehkä tytölle paremmin.. Kummasta oli kyse?

Jos budjettisi riittää kolminumeroisiin lukuihin, niin osta grafiikkaa lapselle. Satasella taitaa irrota jo kohtuullisesti jotain pienikokoista.

Toki lapselle voi ostaa esim. korun tai kellon. Mun mielestä voi ostaa myös jotain klassista, jota voi käyttää aikuisena. Jos olet itse uskonnollinen tai lapsen perhe on, niin sitten voi ajatella vaikka ristikoruakin. Joka tapauksessa jos se on joku aikuisenakin käytettävä asia, niin silloin voi ajatella että lahjallasi on pysyvää arvoa.

Jos vanhemmat eivät ole kovin perinteisiä, niin sitten voi kyllä ostaa jotain käyttötavaraakin. Vaatteita tms.

Mä en ole koskaan erityisesti arvostanut näitä perinteisiä ristiäislahjoja, kummilusikka, vauvakorut tms. Mitä niillä tehdään?

Kummilusikalla on syöty pienenä ja nyt aikuisuudeen kynnyksellä lapsille nämä pysyvät perinteiset muisot ovat arvokkaita.

Vaatetta ja muuta käyttötavaraa on saatu syntymäpäivälahjaksi, mutta onneksi kastelahjat ovat olleet ikuisia.

Maljakoille on myös aina käyttyä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat