Vierailija

.. sovittiin miehen kanssa keväällä, että ehkäisy jätetään pois syyskuussa. Siihen on pari hyvää syytä, en jaksa niitä tässä selittää, koska ei ole niin olennaista. Odotin ihan älyttömästi syyskuuta ja keksin jo mielessäni kaikkia merkityksiä asialle, kuten että meidän vauva saa alkunsa silloin kun digiaika alkaa jne.. hölmöä, naisen hömpötystä, mutta tärkeää mulle.

Mutta kun syyskuu koitti, ollaan vaan riidelty. Mies kokee olevansa kipeä eikä jaksa rakastella (on kyllä ollut kuumeessa, mutta minulle se kuulostaa syynä naurettavalta), ja selittää että haluaa tervehtyä kuntoon ennen mitään erityisiä rakasteluja ynnä muita. Minä olen todella pahana, koska olen odottanut tätä niin kauan ja tämä on tärkeä asia. Viime viikonlopun ja tämän viikon siedin todella pitkin hampain, mutta nyt tämäkin viikonloppu on ohi, ja mies on edelleen täysin voimaton ja samalla tietysti haluton rakastelemaan. Suutuin äsken niin, että tuli oikein valtava riita ja nyt tietenkin tuntuu, että miten tällainen pari mitään lapsia voi hankkia, kun jo rakastelu on mahdotonta miehen temppuilujen takia. :(

Kommentit (2)

Mutta jos toinen on todella ollut kipeä / kuumeinen, niin se voi todella viedä halut ja voimat!

Parasta on vain niellä oma hätäisyys ja antaa ajan kulua.

Ei tervettäkään voi, siis saa, pakottaa seksiin haluamattaan. Ja kyllä sitä nyt pitää saada tervehtyä rauhassa. Jos mun mies vaatisi multa seksiä kun olen kipeänä ja suuttuisi siitä ettei saa, niin... Mrh.

Yritä nyt vain harjoittaa kärsivällisyyttäsi. :) Kyllä se parantuu pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat