Seuraa 

Jostain kumman syystä välillä pukkaa ihan hirveetä lapsen kaipuuta, vaikka jaloissa pyörii jo kolme. Nyt kuitenkin asiaa miettii ihan hirveesti puolelta toiselle, eikä oikein pääse mihinkään ratkaisuun, tosin on tuo ukkokin tuossa pehmitettävänä :). Miten olette 4 lasta kokeneet? Jouduitteko pehmittelemään jompaa kumpaa? Miten talous on kestänyt? Onko ollut oikea ratkaisu? Oletteko ollut pitkään pois töistä? Miten oma jaksaminen? Miten parisuhde? Vastatkaa nyt jotain :)

Kommentit (2)

moiks! täällä eräs neljän mukelon äippä joka kuumeilee siis viidettä :)

ukko oli kyl kommannen jälkeen jo vähä että ei enää mutta kappas vaan neljäs tulikin,ohop.

asutaan edelleen kolmiossa mut kait tänne nyt jotenkuten mahtuu kun ei paremmasta tiedä ;D lapset ei oo viel toistaseksi valittaneet kun ei nekään raukat paremmasta tiedä ;D kolme nukkuu siis samassa huoneessa jonne olen hommannut 3-kerroksisen kerrossängyn. (tytöt -99 ja -00 ja poika -05) sit meijän huoneessa nukkuu poika -07.

onhan tää kämppä tavaraa täynnä väkisellä mutta kun välillä aina karsii kampetta pois niin kyl me viel tänne mahutaan :) ja ku hommais toisen tollasen 3-kerroksisen niin sinnehän mahtuu 6 lasta , he hee! ei ois ukollakaan nokan koputtamista että ei muka mahtuis :)

meikäläinen on aina halunnu suurperheen, 5 tai 6 lasta mutta ukkohan sanoi jyrkän EI:n tän neljännen jälkeen. mutta pikku hiljaa pehmittäen olen saanut päätä vähän käännettyä. ;D ja nyt kuumeilen kovasti viidettä (joka sitten on todennäköisesti se viimeinen jos me kompromissi ollaan saatu aikaseksi.

autohan meni tietty uusiksi tossa viime syksynä että mahutaan kaikki kyytiin eli 7 hengen trans sportti tila-auto hommattiin. nyt mahtuupi hyvin ja on se paikka sille viidennellekin siellä jo odottamassa ;) tästähän minä myös jo miehelle pehmittäessä aina muistutin että autoakaan ei tarvitse enää vaihtaa kun siellä on tosiaan tilaa vielä sille yhdelle ;)

raha-puolesta sen verran että hyvin ollaan pärjätty. eihän kaikkea tarvitse uutena ostaa ja minulla sattui olemaan pojan vaatteet valmiina (kun nyt poika sattui tulemaankin niin sopivasti) tietty isompana rahanreijät varmasti kasvaa mutta kierrättäen ym. muuten pärjää varmasti. katsoo vähän että miten sitä mania käyttää :)

ehottomasti vaan sullakin neljättä kehiin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat