Vierailija

Mä olen ilmeisesti sokea :) En jotenkin osaa katsella kirpparia oikein enkä ikinä löydä niiltä mitään sopivaa. Jokaisesta vaatteesta/lelusta/tavarasta löydän jotain vikaa ja jätän ostamatta. Samalta kirpparilta taas ystäväni löytävät vaikka mitä ihanaa, juttuja joita en huomannut.

Joten onko teillä joku niksi, miten etsitte kirppikseltä sopivaa tavaraa?

Kommentit (8)

Ysin jälkeen kaikki mitä irti saa on todellakin löytyjä tai sitten niitä mistä myyjä pyytää maltaita.

Myrtsissä pitää olla heti ysiltä haukkana penkomassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

siellä seassa saattaa olla hyviäkin vaatteita. Monesti kyllä huomaa jo kaukaa mistä pöydästä löytää hyviä. Jos olet jostain kirpprilta löytänyt hyviä tavaroita, käy siellä uudestaan parin päivän päästä. Yleensä tavarat viedään (siis pöytävaraus) alkaa maanantaina joten silloin heti aamusta kirpparille ja vaikka keskiviikkona tai torstaina meet uudestaan. Ihmiset tuo keskellä viikkoa lisää tavaraa jos on mennyt hyvin. Ja ainakin täällä missä asun, on kaksi- kolme paikkaa ylitse muiden. Ne kierrän useammin ja muutaman paikan silloin tällöin.

Meillä on huonekalujakin kirppareilta mm. valkoinen keinutuoli ja valkoinen maalattu askon tuotantoa oleva hieno koulupöytä joka tietokonepöytänä , laatikot on vetimettömät. Nyt palvelee tietokonepöytänä ja myöhemmin esikoisen koulupöytänä.

Mulla oli ihan sama ongelma kuin sinulla, en löytänyt mitään, kunnes sitten ekan kerran vein itse tavaraa itsepalvelukirpparille myyntiin. Siinä sitten viikon aikana, kun kävin järjestelemässä pöytää, kiersin muutkin pöydät ja löysin vaikka mitä.

Kirppareissa on vähän se juttu, että pitäisi tietää, koska niille tulee uutta tavaraa ja mennä heti aukeamisaikaan. Silloin tekee hyviä löytöjä. Tosin aina ei löydä mitään ja joskus sitten taas tosi paljon. Sekin riittää, että yhdessä pöydässä on esim. sellaisia lastenvaatteita, joita etsii. Usein samasta pöydästä tulee ostettua enemmänkin.

Viime aikoina kirppislöytöjä on kyllä ollut entistä vaikeampi tehdä. Luulen, että kauppa on siirtynyt aika pitkälti huutonettiin, mikä ei sitten enää ole niin edullista, kun tulee postikulut päälle. Pettymyksiäkin tulee enmmän, kun tuotetta pääse näkemään kunnolla ennen ostamista.

En kiinnitä erikoisesti huomiota muuhun, mutta usein silti löytyy jotain muutakin. Yleisellä haahuilulla minä en löydä mitään. Eilen lähdin etsimään tytölle luistimia ja löysin eurolla hyvät.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat