Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Hei!

Olen perjantaina pistänyt Pregnyl ja ymmärsin lääkäriltä että perjatai ja lauantai olivat sitten parhaat päivät yrittää? Mutta tänään, siis suunnuntaina, minulla on ollut selvää ovulaatiokipua. Voiko kestää näin kauan irtoa? Minulla oli rakkula 22mm, ja toinen paljon pienenmpi. Sen takia halutiiinkin että otan pregnyl ettei se toinen ehtisi kasvaa ja kaksi irtoaisi (minulla jo kaksoset kotona).

Minulla on clomeja + metformiini + pco ja kaksi raskautta (sillionkin metut + clomifeeni) ja kaksi keskenmenoa takana.

Pregnyl ja ovualaatio, onko kokemuksia? Onnistuuko aina ovulaatio?

Enna

Kommentit (1)

Olen ollut siinä käsityksessä, että ovulaatio tapahtuu noin 36-38 tuntia Pregnylin pistämisen jälkeen, sillä ainakin minun hoitopaikassani insiminaatio pyritään tekemään silloin.

Itselläni kuitenkin ekassa insissä se tehtiin juuri tuo 38 tuntia pistämisestä ja munasolusta ei ollut enää jälkeäkään näkyvissä. Lääkärin mielestä oli lähtenyt liikenteeseen jo aikaa sitten.

Tokassa inssissä pistin Pregnylin n. 20 tuntia ennen ja ovis oli juuri tuloillaan eli munarakkula lähtenyt lystähtämään kasaan.

En tiedä voiko tuo vaihdella ihmisillä paljonkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat