Vierailija

ihmiset eivät syö juurikaan mitään " julkisella" paikalla, tarkoitan kylässä jne.

Yhdellekin tutulle laitoin vaikka mitä kahvileipää tarjolle, niin söi suurinpiirtein yhden keksin?

Perhekerhossa myös nämä lihavat mammat eivät syö välttämättä mitään?

Miten ne oikeen sit lihoo? Syövätkö jossain " piilossa" ?

Tämä ei siis mikään provo, vaan asia joka jo pitemmän aikaa ihmetyttänyt.

Kommentit (8)

Olen varma, että ihmiset tuijottaa ja ajattelee inhoten " tuossa tuokin saatanan läski tunkee itseensä lisää kaloreita, ei ihme että on noin lihava."

Ja ei, en itse ajattele kenestäkään muustakaan ylipainoisesta niin, että " hyi kamala, kun se syö paljon" , koska tiedän, että ylipainoon voi olla miljoona eri syytä. Ja osa niistä sellaisia, ettei pysty itse kovinkaan paljon vaikuttamaan.

Nyt menee jo off topic, mutta pakko sanoa yhdestä sellaisesta syystä: kilpirauhasen vajaatoiminta, Että on helvetillinen sairaus. Minäkin kärsin monta vuotta väsymyksestä, kuivasta ihosta ja paino vain nousi kokoajan, teki mitä hyvänsä. Ja sitten se itseinho: miksen minä saa mitään tuloksia aikaan? Miksi minä olen aina niin väsynyt. Olen siis vain laiska ja huono ihminen.

Huoh. Tekipä hyvää avautua, kiitos. :)

Syövät vähemmän kuin " normaali" ja silti itekseen lihoo, ei suinkaan syömisestä.

Toiset ovat sellaisia kummajaisia että ottavat kalorit itseensä kun toiset syö.

Minä kyllä heti lihon jos vähennän liikkumista enkä vahdi syömisiäni.

Ja taas niskasta kiinni ja ruotuun.

" Normaalina" 50+vuotta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja musta ainakin tuntuu että kaikki kyyläävät, että montakohan keksiä toikin vetää naamaansa tai että toi oli nyt jo toinen vohveli minkä se söi!!

siksi siis en syö julkisilla paikoilla tai kylässä käydessäni juurikaan vaikka mieli ehkä tekisi.

olen tosin nyt laihduttanut jo jonkin aikaa ja olen jopa onnistunutkin laihtumaan lähemmäs 20kg joten nykyään yritän välttää keksien ym. syömistä ihan vaan lihomisen pelon vuoksi.

t:-20kg ja vieläkin läski

on niin, että kun katson noita tv:n laihdutusohjelmia, tulee paljon kysymyksiä mieleen. Meillä ei syödä sipsejä koskaan, eikä karkkeja. Ei ole keksejäkään talossa tms. Käyn kuntosalilla ja uimassa monta kertaa viikossa. Vissiin aineenvaihdunta niin perseestä, että pullukkana pysyn, vaikken söisi juur mitää.

vaikka en oikeasti tykkää lainkaan kekseistä, kakuista, viinereistä tai muusta makeasta mitä yleensä tarjotaan. Ja koska haluan olla ainakin lihomatta enää en todellakaan syö huvikseni edes kohteliaisuudesta mitään mistä en pidä.

Mä lihoin kun hyötyliikunta työmatkan muodossa muuttui ainaiseksi autoiluksi. Ja kunnon ruoasta pidän liikaa, että nälkäkuurille kykenisin. Olen onneksi yli 5kg saanut pois pahimmasta vaa´an lukemasta ja ainakin toinen mokome olis tarkoitus talven aikana hävittää.

Vierailija:

Lainaus:

ja musta ainakin tuntuu että kaikki kyyläävät, että montakohan keksiä toikin vetää naamaansa tai että toi oli nyt jo toinen vohveli minkä se söi!!

siksi siis en syö julkisilla paikoilla tai kylässä käydessäni juurikaan vaikka mieli ehkä tekisi.

olen tosin nyt laihduttanut jo jonkin aikaa ja olen jopa onnistunutkin laihtumaan lähemmäs 20kg joten nykyään yritän välttää keksien ym. syömistä ihan vaan lihomisen pelon vuoksi.

t:-20kg ja vieläkin läski

Käy joka ikinen päivä vähintään tunnin sauvakävelylenkillä. En syö juuri koskaan mitään makeaa. Olen laihtunut jo 10kg, mutta ylipainoa on siis vielä. Ei se laihtuminen niin nopeasti tapahdu. Eivät lihavat laihdu heti kun lopettavat makean syömisen. Laihtuisin nopeampaa, jos vähentäisin tavallisenkin ruoan syömistä, mutta toistaiseksi olen vain välttänyt makeaa.

Terv. yksi paksu

Eli siis kykenee just ja just keiletäytyyn kuvailemisistasi tilanteista. Jos ottais sitä pullaa, niin tulis aivan hirveä olo ja polte syödä lisää ja lisää..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat