Vierailija

ja aika uusi malli kyseessä.

Kommentit (10)

Ja ihan kokemuksella, olen tutkinut aikoinani eri kankaiden ominaisuuksia aika tarkkaan ja tullut siihen tulokseen, että Polyester Oxford on paras hintalaatu-suhteeltaan. Haalari tai kaksiosainen puku maksaa Prismassa 50-6o ¿, alessa noin 25. Ovat kauniita pukuja, kunnon toppaa ja kangas on kulutusta ja hankausta kestävää. Voi pestä huoleti ja rumpukuivata, joten ei tartte tarhassakaan inistä siitä kuivauskaapista :) Yksi puku kestää siistinä noin kaksi kautta. Mikään vedenpitävä se ei ole, mutta kestää kyllä nuoskalumen yms. Ja märemmillä keleillä voi laittaa kurahousut jos tarpeen. Reimatecistä en suostu maksamaan kun ainut hehkutettava ominaisuus tuolle suhteellisen rumahkolle puvulle on se vedenpitävyys. Ei tule hyvä hintalaatu-suhde, rahasta tämä ei minun kohdallani ole kiinni. Ja niitä halpispukuja on tosiaan ihan kammottaviakin, siksi nimenomaan se kangaslaatu ratkaisee koska sen mukaan tulee mm. hankauspito ja tuuli yms. ominaisuudet. Mutta Reimatec uskovaisillehan tätä on turha kertoa, ei ne usko koska markkinointikoneisto Reimatecin taustalla on osannut asiansa :)

Ja kun aina jauhetaan niistä teipatuista saumoista, niin tässä polvipaikatussa puvussahan nyt ei polvissa ole niitä vedenpitäviä teipattuja saumoja, vai kuinka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mä varmaan maksaisin jopa 30 e jos siis olisi muuten uudenveroinen ja paikattu siististi. ne uudetkin haalarit joskus hajoaa hetkessä huonolla tuurilla joten jos muuta vikaa ei olisi niin sitten kyllä! lapsillani on yksi reimatec kestänyt oikealla huollolla ja oikella paikkauksella 4v vedenpitävänä.

halvemmat ei-vedenpitävätkin haalarit maksavat alkaen 30e ja siitä ylöspäin. joten miksipä ei jos olisi muuten siisti ja vedenpitävä paikkauksen ansiosta. tietty ostaisin!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat