Vierailija

Tuntuu, että kaikista ilkeimmät ja vittumaisimmat ihmiset ovat kaikista suosituimpia.

Sitten on sellaisia, jotka ovat muuten inhottavia, jotka on kaikkien vihaamia.

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Morre:

Lainaus:

" Kiltit tytöt" ovat kyllästyneet kiltteyteen ja alistumiseen, mihin tyttöjä on satoja vuosia kasvatettu. Nyt se purkautuu vastarintamana, toisena ääripäänä, kuten murrosvaiheissa yleensä tapahtuu.

Sinällään ikävää, mutta ymmärrettävää.

Toinen ääripääreaktio on herännyt myös. Kaikki suoruus ja rehellisyys koetaan vittuiluna, vaikka se ei sitä olisikaan.

Toiset ei kertakaikkiaan osaa sanoa toista kunnioittavalla tavalla asiaansa. Mä puutun myös aika herkasti epäkohtiin, mutta osaan sanoa asiani loukkaamatta. Harmi että se on jonkin mielestä " teeskentelyä" . Säälin heitä ja heidän suorien sanojen kohteita, jotka ei empatiakykyä omaa.

Se on valitettavasti totta että ne jotka valittaa töissä, pääsee vähemmällä. Uraputkeen ei kyllä minun mielestä sillä asenteella pääse.

" Kiltit tytöt" ovat kyllästyneet kiltteyteen ja alistumiseen, mihin tyttöjä on satoja vuosia kasvatettu. Nyt se purkautuu vastarintamana, toisena ääripäänä, kuten murrosvaiheissa yleensä tapahtuu.

Sinällään ikävää, mutta ymmärrettävää.

Toinen ääripääreaktio on herännyt myös. Kaikki suoruus ja rehellisyys koetaan vittuiluna, vaikka se ei sitä olisikaan.

itse en ole koskaan pitänyt mokomista mielenpahoittajista. Enkä tiedä kyllä ketään muutakaan, joka suosisi sellaisia tyyppejä. Ehkä kovin nuorten keskuudessa toiset mielistelee, jos pelkäävät itsekin joutuvansa " vittuilun" uhriksi. Rehellisyys on eriasia, mutta rehellisyyteen pitää liittyä myös hienotunteisuutta ja empatiaa.

Mä teen nykyään niin, ja kaikki totuudentorvet ovat kauhistelleet että miten sä voit sanoa noin. Ovat kyllä hiljentynete kun sanoo että niinhän säkin sanot.

Vittumaisimmat ja hankalimmat työntekijät saavat mukavat duunit ja tehdä muutenkin mitä huvittaa kun pomot ei jaksa niiden kanssa tapella. Paskaduunit lykätään sitten kilteille ja joustaville työntekijöille kun ne tekee nurisematta mitä käsketään..

Sitä ihaillaan että sanotaan kaunistelematta päin naamaa mitä ajatellaan eikä ajatella miltä se toisesta tuntuu. Empatiakyky on kuolemassa ihmisistä.

Suoraan puhutaan aina aivan typeristä asioista. Sellaisista, millä ei ole mitään merkitystä.

Ja sitten kun tarvittaisiin sitä rehellistä mielipidettä vaikeassa asiassa, niin nämä mielipiteiden laukojat ovat hiljaa.

Esim työpaikalla kiperissä tilanteissa vaikean roolin sorrettujen puolustajana ottaa joku, joka yleensä päivittäisissä löpinöissä on melko vaitonainen mielipiteistään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat