Vierailija

Sovimme että lähdemme juhlimaan. Järjestin lapselleni hoitopaikan jne. Sitten kaveri soitti ja kertoi, että lapsensa on kipeä, joten ei pääse lähtemään. Ok, ei siinä sitten mitään. Illalla kaverin mies soittaa mulle, ja kysyy tiedänkö mitään hänen vaimostaan, kun ei ole kotona.

Sitten selvisikin, että kaveri olikin lähtenyt juhlimaan. Kun kysyin häneltä, miksei voinut sanoa suoraan jos ei halua mun kanssa lähteä, niin hän sanoi, että muuttikin suunnitelmiaan. Ei pahotellut, eikä mitään. Juu, eikä ole eka kerta.. On vaan vähän petetty olo.

Kommentit (10)

mieleeni, että kaveri haluaakin sinun suuttuvan, ja siten sinusta eroon.

(Eikä hän välttämättä ollut missään, vaan mies vain soitti sinulle tuodakseen ilmi, että kaverisi muka ei ole himassa.) Olisi tavallaan (korostan, tavallaan) aika fiksu konsti päästä irti ei-toivotusta kaverista, jota ei kuitenkaan voi jättää samoin kuten miestä...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

mieleeni, että kaveri haluaakin sinun suuttuvan, ja siten sinusta eroon.

(Eikä hän välttämättä ollut missään, vaan mies vain soitti sinulle tuodakseen ilmi, että kaverisi muka ei ole himassa.) Olisi tavallaan (korostan, tavallaan) aika fiksu konsti päästä irti ei-toivotusta kaverista, jota ei kuitenkaan voi jättää samoin kuten miestä...)

törkeä kaveri, anna mokoman unohtua ja etsi parempia kamuja. Minullakin on muutama, jotka ottavat yhteyttä vain kun heille sopii, enpä ole soitellut heille.

-5-

kivaa kaverilta.

Mulla oli joskus yläasteella yks kaveri joka teki kaikenmoista. esim. kerran ihmettelin ku kaveri sanoi että " niin joo mun isä ei halua enää että käyt meillä, se aiko ajaa sut pois jos tuut. oot sen mielestä ihan hullu"

mä oli ihan pihalla että " tä? miksi mä sen mielestä hullu oon"

niin kaveri siihen " niiiiin no ku joku meidän isän tuttu oli nähny mut oksentamassa ku olin vetäny ties mitä niin ku iskä kysy niin sanoin sitte että se olit ollu sinä enkä minä"

siinäpä meni sekin kaverisuhde sitten.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat