Vierailija

Kommentit (11)

kosmetiikkakaupoissa en viitsi käydä kun saman tavaran saa helpommalla noista tavarataloista. Ostan pari palettia vuodessa, Shiseidoa, YLS:ää, (joskus Dioria). Niillä on sopiva koostumus ja vaalealle sopivia värejä (vaikka onhan niitä muillakin)

Minä kyllä saan itseni luomivärillä vanhan näköiseksi, mutta saan myös pirteäksi tai utuiseksi tai muun laiseksi. Se on aika paljon kiinni siitä, mitä väriä ja mihin laittaa. Ei ole pakko käyttää sitä banaanivarjostusta, eikä mustelmansinistä väriä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Rimmeliä/ Lumenea tms. tai Body Shopista. Hinnat 2-10¿. En ole mitenkään erityisen tyytyväinen noiden merkkien laatuun, mutta meikkaan jotain kerran-pari kuussa, niin en viitsi ostaa kalliimpaa kun se ei kuitenkaan sen kauempaa säily. Ja lähes aina ostan tarjouksesta, tuskin ikinä normaalihinnalla.

Mä ostan ehkä kerran vuodessa luomivärin. Yleensä hetken mielijohteesta lentokentän duty freessä tai jossain tavaratalossa. Tai jos myyjä innostuu suosittelemaan. Joskus ostanut myös kosmetologilta jos olen ollut meikkauksessa. Hinnalla ei väliä, kun harvoin ostan. Mitähän ne maksaisi 20 euroa?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat