Vierailija

Tänään näin, ja täytyy sanoa, etten itse moista päähäni panisi.

Ehkä olen sitten tosikko.

Mutta monet naiset lapsen saatuaan höpsähtävät itsekin olemaan hassun näköisiä; saparot päässä ja kirjavia raitapaitoja.

Kai se on sitten osoitus leikkisästä mielenlaadusta?

Sivut

Kommentit (28)

Eikä sun pitänyt vähät välittää mitä toiset ajattelee? Miksi sitten provosoidakaan??? Kyselet kuitenkin mitä me siihen sanotaan. PÄÄTÄ JO :)

Tai ehkä olen sitten anarkistimummo, koska en tosiaan välitä mitä huiveistani ajatellaan ;) En ole kyllä 4-kymppinen.

Huomenna taidan laittaa kaksi muumihuivia teidän kauhuksenne, mitäs siihen sanotte?!

[/quote]

Toiset on sellaisia ikuisia henkisiä lastenhoitajia, rajoittuneita vauvankeltasissa pallotrikoissaan ilman yhtään luettua kirjaa jollei harlekiineja lasketa. Sitten on - ai niin lajeja on kolme - nämä luovat kotitaidetyypit, jotka pukeutuu sitten huovutettuihin piikkiantennihattuihin, värikkisiin pallokorviksiin ja muihin taiteellisiin telttavirityksiin niiden muumihuivien lisäksi. Näistä olen samaa mieltä kanssasi.

Mutta sitten on ne oikeasti itsenäset mitä välii tyypit, tosiaan vanhemmat 40+ naiset, jotka oikeasti viis veisaa mitä muut ajattelee, ovat vahvoja itsessään ja anarkistisen vapaita. Niitä minä kunnioitan, ne on vähän sellaisia ennenaikaisia pikkumummoja, jotka ei kumartele ketään eikä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kotitaidetyypit huovutettuine antenni/korvahattuineen ovat PELOTTAVIA! kuka tunnustautuu sellaiseksi? onko sinulla myös graafiset silmälasikehykset?

joissa on korvaläpät ja kissankorvat- veikeää!

Näitä muuten on sanottu täällä äitipipoiksi!

Ennen lasta ei monenkaan mieleen ole juolahtanut käyttää sellaista kuulemma..

Vierailija:

Lainaus:

viestittävät mielestäni sitä, että heille on lapsen maailma ja lasten asiat läheisin kiinnostuksen kohde, ovat tavallaan antaneet itsensä lapsen ehdoilla ja lapsilleen.

Ovat usein myös meikittömiä ja ylipainoisia.

Samat tyypit kertovat keskustelupalstoilla kuinka heidän miehensä rakastavat jenkkakahvoja ja inhoavat " meikkikanoja" ja miehet rakastavat heitä sellaisina kuin ovat!

Jep jep....:))

Varsinkin ne, jotka suosivat kantoliinoja, perhepetiä ja pitkää imetystä.

Vaikka olisikin lapsentahtinen, niin miksi pitää näyttää lapselliselta?

onko se teiltä pois, jos joku pukeutuu eri tavalla kuin te, miksi halveksitte erilaisuutta? En ymmärrä ollenkaan tämän keskustelun pointtia. Jos joku hakkaisi lastaan tai puolisoaan, paheksunta voisi olla paikallaa mutta että muumihuiveista.

viestittävät mielestäni sitä, että heille on lapsen maailma ja lasten asiat läheisin kiinnostuksen kohde, ovat tavallaan antaneet itsensä lapsen ehdoilla ja lapsilleen.

Samat tyypit kertovat keskustelupalstoilla kuinka heidän miehensä rakastavat jenkkakahvoja ja inhoavat " meikkikanoja" ja miehet rakastavat heitä sellaisina kuin ovat!

Hänellä on pitkät punaiset hiukset, ja hän on tosi räväkkä ja hauska. Älkää nyt mollatko heti, jos joku on vähän räväkämpi. Ei kaikkien tarvitse mahtua siihen jakkupukumuottiin, kun tulevat aikuiseksi.

Mulla on saparot ja Hello Kitty-huivi (ju se on oikeesti mun tytön mutta lainaan sitä)

raitapaitaa ei ole.

Mutta käytän välillä Unikko-huivia.

Saparoita pidän siksi, että ne on näppärät, kun ei hiukset muuten yletä kiinni.

Samassa makkarissa lasten kanssa nukutaan ja kuopusta imetin 1v 8 kk kantoliinojakin löytyy ja kantoreppu, luomua syödään, kestovaipatkin on tuttuja

ELi Osu ja Uppos :)

Tiedän olevani tyylitön

Mä en ole kyllä ihan rehellisesti sanottuna tajunnut, että muumihuivin käyttö on NOIN kamalaa ja halveksittavaa... =O

Mä käytän arkena tosi paljon muumihuiveja, kun en jaksa tai ehdi laittaa hiuksia ennen puistoon lähtöä...

En kylläkään mielestäni vastaa yhtäkään yllä luetelluista muumihuivin käyttäjän kuvausta...ei ole raitapaitoja, ei kantoliinoja, ei jenkkakahvoja, meikkaan joka päivä, jne. jne....

Tai ehkä olen sitten anarkistimummo, koska en tosiaan välitä mitä huiveistani ajatellaan ;) En ole kyllä 4-kymppinen.

Huomenna taidan laittaa kaksi muumihuivia teidän kauhuksenne, mitäs siihen sanotte?!

Siis aikuisella naisella? (Ja tietysti äiti- ihmisellä, lapsen saatuaan monet antavat itselleen luvan päästää lapsekas, leikkisä ja veitikkamainen persoona valloilleen! = )

että eka kotoa löytynyt huivi sattui olemaan muumikuvioinen eikä kiinnosta tämän ihmisen kaltaisten tyyppien mielipiteet tipan vertaa...

Vierailija:

Lainaus:

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat