Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

eli onko soveliasta käydä kahvilla tämän 10 vuoden takaisen treffiseuran kanssa. En muista koko miestä, mutta hän muisti minut

Kommentit (11)

Ihan tosissaan, uskotko että siitä on jotain apua?

Toisaalta enpä usko että siitä on mitään haittaakaan, jos ei niin paljon silloin kiinnostanut että nyt et muista, niin tuskin iskee nytkään.

Mutta toisaalta voit myös ajatella, onko oikein antaa turhaa toivoa ja kehtaatko mennä paikalle ja sanoa että sulla ei ole aavistustakaan koko miehestä? Ja oletko varma että olet edes se nainen jonka kanssa hän on ollut treffeillä?

Älä mene. Tein Itse saman virheen muutama vuosi sitten ja menetin sen seurauksena lähes kaiken. Se yksi ainoa virhe johti toiseen, joka määräs mun loppun elämäni kulun ihan totaalisesti. Olen tuon asian takia käynyt läpi elämäni pahimmat helvetit, joita kadun aina ja ikuisesti. Ja häpeän sitä myös aina ja ikuisesti..

Usein olen ajatellut,että jos olisin ne yhdet treffit jättänyt silloin väliin,elämäni/elämämme olisi luultavasti toisin.

Ei kannata pettää missään muotoa. Olen loistava esimerkki siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Miksi edes mietit tuollaista mahdollisuutta? Taidat olla ongelmien tarpeessa..

Mitä itse ajattelisit omasta miehestäsi, jos hän kävisi treffeillä vanhan seurustelukumppanin kanssa? Tuskin se lisäisi puolisoiden välistä luottamusta.

Miehesi on käynyt vieraissa ja sinä mietit voitko käydä kahvilla jonkun vanhan tutun kanssa. Oiskohan nyt aika alkaa arvostaa myös itseäsi?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat