Seuraa 

Heippa kaikille!

Siitä onkin jo varmaan kolmatta viikkoa kun oon viimeks kirjotellu.. Muutettiin pari viikkoa sitten, eikä oo ollut nettiä täällä uudessa kodissa ennenku vasta tänään. Huomas olevansa aika riippuvainen siitäkin.. :) Vähän tuossa kävin läpi teidän kuulumisia, hienoa huomata että isolla osalla asiat hienosti, joitain on valitettavasti joukosta tippunu..pahoittelut! :(

Mulla oli tänään eka neuvola, eikä ollut kyllä mikään ihana kokemus.. ensin pissassa oli valkosoluja paljon, huomenna saa siis kiikuttaa aamupissaa labraan (joo, eihän se oo mitään tai korkeintaan joku tulehdus josta ei haittaa), mut silti ärsyttää ja sitte toinen jutttu että sydänääniä ei saatu kuuluviin... Tiedän senkin että sen ei tarvi tarkoittaa mitään, kun se on vielä niin pieni ja pitäis osua just oikealle kohdalle, mutta huolissaan on tietty silti kun monilla ne jo tässä vaiheessa kuuluu.. nyt siis mietin täällä ihan hermorauniona, että meenkö yksityiselle ultraan kun np-ultraan joudun odottaan vielä ainaki viikon, jopa kaks.. että tämmöstä. Jos joku vielä miettii, niin kyllä, olen ensiodottaja! :) ´ja vielä kärsimätön sellainen...

Laskettu aika muuttui päivällä ja se olisi nyt 23.5. taisi jo kahdella muullakin olla sama. :)

Huoh, mutta nyt pakko lähteä nukkuun, näinkin myöhään valvominen on jo saavutus tämän väsymyksen kanssa... ja varmaan valvoin nyt myöhimpään mitä tällä viikolla tullut valvottua.. väsy on siis hurjaa!!

Mukavaa viikonjatkoa!

myym 9+4

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat