Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Jotain kivaa pitäisi keksiä, mies on siellä käymässä.

Mulle ja vauvalle =)

Kommentit (9)

Laitanpa tekstarin että etsii sellaisen liikkeen =)

Suutun kyllä sille jos se taas tuo niitä englanninlakuja. Hänestä se on ihan käypä tuliainen... argh!

Samaa saa lähikaupastakin =)

on hyva idea! Tykkaan itsekin niista leluista! Next myy ihania vauvan vaatteita myos... ja koko on merkitty aina kuukausina esim. 0-3 kk, 3-6 kk. Joten jos tietaa vauvanne ian ja sukupuolen, vaatteita on helppo ostaa osaamattomankin, varsinkin kun useasti myyvat niita viela setteina.

Neuvot tietysti ostamaan hiukan isomman koon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ovat melkein "ilmaisia" verrattuna Suomen hintoihin, varsinkin liikeketjussa The Parfume shop. Englantilainen fudge on ihanaa, saa ihan tavallisista ruokakaupoista.

sen päivän halusaisin nähdä kun mies shoppailee vaatteita, kenellekkään.

Lähinnä sen takia kun ei vain osaa, oikeasti. Aina väärää kokoa ja onpa joskus ostanut itselleen naisten paidankin =)

ap.

On siis sellainen varhaiskasvatukseen erikoistunut kauppaketju. Asuin muinoin Engalnnissa ja sitä kauppaa olen monasti sittemmin kaivannut!! Sieltä saa taapero- ja leikki-ikäisille suht edullisesti (noh, suhteellista sekin...) TOSI kivoja, mutta samalla kehittäviä leluja!

Sulle itselles sitten varmaan vaikka --- cheddaria! ;-P

Ihan jotain pientä ja helposti löydettävää mulle ja vauvalle.

Harmi kun en nyt muista missä kaupungissa mies on, jossain lännessä se oli.

Tai yksi vaihtoehto on lentoasemalta jotain, eikös siellä ole matkamyymälöitä yms?

Viimeksi kun mies kävi jossain se toi upean kristalliesineen, kaunista Swarovskia.

Ja pyysin myös paikallisen päivälehden muistoksi.

se entinen tax-free juttu ei oikein pade enaa. Ihan tavalliset suklaat ja karkitkin huippuhinnoissa. Eli kannattaa kylla tehda ostokset ennen kentalle tuloa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat